Lämminhenkistä

Sinimarjanen

Juhannusta kaikille!
Pitäkää hyvää huolta itsestänne ja kanssaihmisistä.

"Rakkaus ohjatkoon elämäänne"

25

1247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jartsev

      Hyvää Juhannusta sinulle ja kaikille täällä paltalla.

      Kesäaamu!

      Kesäaamuna kerran,
      kukat toisillensa kuiskii.
      Sinä herätit minut!
      sinä ihana aamu.
      Sinä hyväilit minua hiljaa ja sanoit!
      Minä kastelen sinut sadepisaroin!
      Oi ihana kesäaamu!

    • mies_vm56
      • n. 55v.

        on peiteltynä kirkkomaahan ja yksin, niin yksin on totuttava viettämään myös Juhannus. Kaipaavin sydämin; mukavaa juhannusta Teille kaikille!


      • hildurvonhopsis

        Oli kauniita ajatuksia rakkaudesta ja koko linkki oli täynnä ihania runoja ja ajatuksia. Lisäsin sen linkin heti galleriasivulleni.

        Oikein ihanaa Juhannusta kaikille !


    • Wenla-G

      samoin myös Sinulle!
      Kiitos monista mielenkiintoisista keskusteluista!

      Juhannus

      Minä avaan syömmeni selälleen
      ja annan päivän paistaa.
      Minä tahdon kylpeä joka veen,
      ja joka marjan maistaa.

      Minun mielessäni on juhannus,
      ja juhla ja mittumaari,
      ja jos minä illoin itkenkin,
      niin siellä on sateenkaari.

      Eino Leino

      • kotikiusattu

        surullinen runo, älä ole murheellinen.


      • kotikiusattu kirjoitti:

        surullinen runo, älä ole murheellinen.

        ja hyvää juhannusta kaikille palstalaisille!

        Mökille lähtö tänään ja piti oikein tehdä lista mitä mukaan. Ensimmäiseksi kirjoitin, muista eukko ottaa mukaan ja siitähän säkätys alkoi aamutuimaan, mutta huumorilla kuitenkin:))

        T. Mettis


      • Mettäläinen kirjoitti:

        ja hyvää juhannusta kaikille palstalaisille!

        Mökille lähtö tänään ja piti oikein tehdä lista mitä mukaan. Ensimmäiseksi kirjoitin, muista eukko ottaa mukaan ja siitähän säkätys alkoi aamutuimaan, mutta huumorilla kuitenkin:))

        T. Mettis

        Kukas sua olis siellä passannu,jos muija olis jääny?? ;)

        Kivaa Jussia ny kummiski..:))


      • Pirre*
        Mettäläinen kirjoitti:

        ja hyvää juhannusta kaikille palstalaisille!

        Mökille lähtö tänään ja piti oikein tehdä lista mitä mukaan. Ensimmäiseksi kirjoitin, muista eukko ottaa mukaan ja siitähän säkätys alkoi aamutuimaan, mutta huumorilla kuitenkin:))

        T. Mettis

        Hyvää Juhannusta Mettäläinen ja perhe.

        P.s. me ei saatukaan veneen moottoria kuntoon, joten sinne saareen on nyt soudettava pikkulipakolla, jos ilma tyyntyypi - kolomen kilometrin spurtti tiijjossa. :)


      • jartsev

        Todella kaunis ja ihana. Valitsit juuri sellaisen jota tarvittiin, joka tuo todella hyvän juhannusmielen. Sopivasti kaivattua haikeutta joka liikauttaa mieltä ja tuo hyvän tunteen sydämmeen ja mieleen. Kiitti paljon! Hyvää Juhannusta sinulle.


      • Wenla-G
        kotikiusattu kirjoitti:

        surullinen runo, älä ole murheellinen.

        vaan Eino.

        Surut pois ja juhannusruusu rintaan!

        Leppeää Juhannusta!

        *toivottelee hän keräillen vielä viimmeisiä kimpsuja ja kampsuja, kuin olisi lähdössä naparetkelle*


    • Kaunista juhannusta niin sinulle kuin kaikille muillekin.

    • Pirre*

      Sinulle myös Hyvää Juhannusta!

    • Kiitos kauniista sanoista. Sitä hyvää mieltä on mukava jakaa toisillekin.

    • mikhaildenisov

      sullekki! "oohan kunnolla"!

    • Kutv M

      Kuin myös sinullekkin.

      Sekä Juhlallista Juhannusta kaikille täällä
      taapertaville,niin tutuille kuin tuntemattomille.

      Toivottavasti taas ehjänä ensiviikolla tavataan.:)

    • enkelitrio

      Sinullekin,kuin myös kaikille muillekin täällä!

      "pidetään huolta toisistamme"
      Auringon säteiden kultaamin terveisin:enkelit

      • Te ootte niin lutusia !!!!!


      • enkelitrio
        lapinkävijä kirjoitti:

        Te ootte niin lutusia !!!!!

        Nii hänki,kuka istuu sylissäs rappusil.Met ollaa opittu kurkkimaa noit pikkussii kirjekuarii.

        Lupsakkaa Juhannust vaa teil molemmil.Sul onki siin uskolline ystävä!


      • enkelitrio kirjoitti:

        Nii hänki,kuka istuu sylissäs rappusil.Met ollaa opittu kurkkimaa noit pikkussii kirjekuarii.

        Lupsakkaa Juhannust vaa teil molemmil.Sul onki siin uskolline ystävä!

        paras ja uskollisin ystävä ! Toivottavasti sinullakin oli lupsakka juhannus !


    • Sinimarjanen

      On palattu. Onneksi ehjin nahoin liikenteestä.

      Lämmin kiitos kaikille juhannustoivotuksista
      ja ihanista runoista.
      Poikkesin vaan pikaisesti palstalle kotiin palattuani.

    • s_a

      pelivälineitänne. Nostin tämän tänne ihan hyvästä ja ikävöivästä sydämestä. Olisipa mukavaa, vielä joskus "tavata" entisiä kirjoittajia.

      Pyytäkää poistoon, mutta en ilkeyttäni tätä tee.

      • että meitä vanhoja on nytkin kaksi palstalla,sinusta en ole varma.


      • samilja=s_a
        koti-kiusattu kirjoitti:

        että meitä vanhoja on nytkin kaksi palstalla,sinusta en ole varma.

        se olen, sama vanha olento. Ikävä on, kuten varmasti monella muullakin, näitäkin, tähän ketjuun kirjoittaneita. Oli tosi mukavia ja viihtyisia iltapuhteita, kun mietittiin sitä, sun tätä.

        Onko se tämä nyt sitä vanhuutta, kun tuntuu, kuin ennen kaikki olisi ollut paremmin?
        Vielä ei ihan sinne vanhainkodin riiustelemisiin haluaisi, eikä ehtisi.


      • samilja=s_a kirjoitti:

        se olen, sama vanha olento. Ikävä on, kuten varmasti monella muullakin, näitäkin, tähän ketjuun kirjoittaneita. Oli tosi mukavia ja viihtyisia iltapuhteita, kun mietittiin sitä, sun tätä.

        Onko se tämä nyt sitä vanhuutta, kun tuntuu, kuin ennen kaikki olisi ollut paremmin?
        Vielä ei ihan sinne vanhainkodin riiustelemisiin haluaisi, eikä ehtisi.

        kovaksi on mennyt peli pohjolassa,joskus sai pikku mokat anteeks mut nyt ei oikein natsaa nää kirjoittelut.
        Ehkä oma tilannekin latistaa ajatuksen juoksua, on tääl kumminkin ainekset hauskanpitoon,tehrään ku urheilijat.
        Annetaan parastamme ja katotaan mihin se riittää.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1310
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      50
      1194
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1173
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      863
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      323
      809
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe