kamut,aamuvirkku taas täällä touhuaa.Näen täällä
3,onks muita!?
huomenta typykät ja
125
2054
Vastaukset
- Sinisiivetär itte
pois ihan just..niinkuin tossa alla kerroin kova kiire..pitemmittä puheitta hyvää ja antoisaa juhannusta sulle ja aamuhaleja..))
- mikhaildenisov
ja ku menoss oot oikein kivaa Juhannusta!
no oot aamuvirkku...=:0))))))))
- mikhaildenisov
ettei tämmöstä oo ollu viikkoihin
aamuhali kanss!! mikhaildenisov kirjoitti:
ettei tämmöstä oo ollu viikkoihin
aamuhali kanss!!sie oot heränny nassu hangon keksillä....=:0)))))
noh samaa kai vois ittestääki tuumata että olossa ei valittamista.....
aamuhaliruts...*=:0))))- mikhaildenisov
BBrunetti kirjoitti:
sie oot heränny nassu hangon keksillä....=:0)))))
noh samaa kai vois ittestääki tuumata että olossa ei valittamista.....
aamuhaliruts...*=:0))))jokka harvon leveesti hymyilee ,mutta tunne on mitä parhain.Näenki paljo paremmin ku normaalisti!
mikhaildenisov kirjoitti:
jokka harvon leveesti hymyilee ,mutta tunne on mitä parhain.Näenki paljo paremmin ku normaalisti!
taas näössä jotai vikaa....tuun sokeeks...heh.... mut nyt meen aamu pesulle ja niin edespäin..... päivänjatkeet iloiset....=:0)))))
- mikhaildenisov
BBrunetti kirjoitti:
taas näössä jotai vikaa....tuun sokeeks...heh.... mut nyt meen aamu pesulle ja niin edespäin..... päivänjatkeet iloiset....=:0)))))
alkanu,jatketaan samaan tapaan,suruttomasti!!
- Raaps
Kahvi tippumassa vasta...mutta, mjoo läsnä kyllä,, ainakin fyysisesti..
http://www.youtube.com/watch?v=5uyjGGYONmM- mikhaildenisov
se eilinen säätiedotun oli kiva!me rahtarin
kanssa ootettiin milloin se rupee maidon
lämpöä kokeileen! - Raaps
se eilinen säätiedotun oli kiva!me rahtarin
kanssa ootettiin milloin se rupee maidon
lämpöä kokeileen!Tuo youtube...ja on kiitettävästi suomalaisetkin sinne näitä clipsejä latailleet..:)
- mikhaildenisov
Raaps kirjoitti:
Tuo youtube...ja on kiitettävästi suomalaisetkin sinne näitä clipsejä latailleet..:)
pikku kivaa,täällä ne moittivat sitä
mutta ainahan joku on tyytymätön tiukkapipo! - Raaps
pikku kivaa,täällä ne moittivat sitä
mutta ainahan joku on tyytymätön tiukkapipo!Senkin kyllä jotenkin ymmärtää silloin, jos on pelkkä linkki otsikon jälkeen.. itte yritän aina muutaman sanan kirjoittaa saatteeksi.
mutta kyllä sieltä näitä helmiäkin löytyy ja yllättävän paljon tuollaista vähän vanhempaakin materiaalia..tuskin aivan teinixien lataamana..:) - mikhaildenisov
Raaps kirjoitti:
Senkin kyllä jotenkin ymmärtää silloin, jos on pelkkä linkki otsikon jälkeen.. itte yritän aina muutaman sanan kirjoittaa saatteeksi.
mutta kyllä sieltä näitä helmiäkin löytyy ja yllättävän paljon tuollaista vähän vanhempaakin materiaalia..tuskin aivan teinixien lataamana..:)oikeita naurupillereitä ja niitä ei KOSKAA
SAA LIIKAA! - Raaps
oikeita naurupillereitä ja niitä ei KOSKAA
SAA LIIKAA!Mistäpä niitä sais..tai edes muistais ilman tuupia..vasta kun näkee,niin muistaa ennenkin nähneensä
http://www.youtube.com/watch?v=24JmzIgEB_4 - mikhaildenisov
Raaps kirjoitti:
Mistäpä niitä sais..tai edes muistais ilman tuupia..vasta kun näkee,niin muistaa ennenkin nähneensä
http://www.youtube.com/watch?v=24JmzIgEB_4vähä Mr.Bean tyyyppistä pitää välillä katella!!
- Dj Pervo
Kappale yli 1000000000000000 myytyä levyä ympäri maailmaa nyt lauletaan.....
http://www.youtube.com/watch?v=JD7Fyev-h7U- mikhaildenisov
alkua sullekki.Aika monta on noita nollia tuiossa
luvussa,en osaa noin pitkälle laskee! - Raaps
Mihinkäs Sepi on muuten hävinnyt..ei oo aikoihin kuulunu..ettei olis naiset pilannu Punavuaren tiikeriä?..
http://www.youtube.com/watch?v=OTIGJDL3_Bs - mikhaildenisov
Raaps kirjoitti:
Mihinkäs Sepi on muuten hävinnyt..ei oo aikoihin kuulunu..ettei olis naiset pilannu Punavuaren tiikeriä?..
http://www.youtube.com/watch?v=OTIGJDL3_Bsminäki muistan.Parhaiten Irwinin muista siitä
että se kävi täällä yhellä Folkparkilla ja
kiukku päissään oven läpi ulos,meille tuli
töitä(olin sillon rakennuksilla).......... - Dj Pervo
minäki muistan.Parhaiten Irwinin muista siitä
että se kävi täällä yhellä Folkparkilla ja
kiukku päissään oven läpi ulos,meille tuli
töitä(olin sillon rakennuksilla)..........Tekee nykyään bisnestä laulamalla ei tullu tarpeeksi rahhoo kolehtiin...
http://sitruunakemut.org/upload/images/7008helppoarahaa.jpg - Raaps
Dj Pervo kirjoitti:
Tekee nykyään bisnestä laulamalla ei tullu tarpeeksi rahhoo kolehtiin...
http://sitruunakemut.org/upload/images/7008helppoarahaa.jpgKerrokaan enenpää.. mä en oo ollenkaan varma että mä haluan kuulla..näin aamusta..hihi..:)
- mikhaildenisov
Dj Pervo kirjoitti:
Tekee nykyään bisnestä laulamalla ei tullu tarpeeksi rahhoo kolehtiin...
http://sitruunakemut.org/upload/images/7008helppoarahaa.jpgniin miks éi.Katoin eilen Elvistä vm-70,
hyvässä kunnossa oli poika vielä silloin!!
- mintsu.AGENTS
aurinko se täällä paistaa kirkkaalla taivaalla ei edes näy pilvenhattaroita.*venytys ja haukotus*
- mikhaildenisov
aurinkoista on muualla muttei Hesassa eikä
Turussa,aamuhali sullekki!! - mintsu.AGENTS
aurinkoista on muualla muttei Hesassa eikä
Turussa,aamuhali sullekki!!täälläpäin sit aamu alkavan ilmojen kans,
Halaan :) - mikhaildenisov
mintsu.AGENTS kirjoitti:
täälläpäin sit aamu alkavan ilmojen kans,
Halaan :)tänään sadekuuroja,ei tee mitään,ompa sauna
ja Kossu ku lämmittää! - mintsu.AGENTS
tänään sadekuuroja,ei tee mitään,ompa sauna
ja Kossu ku lämmittää!lämmitteet sinulla.
just juon aamu kahvia että piristyy hyvin. - mikhaildenisov
mintsu.AGENTS kirjoitti:
lämmitteet sinulla.
just juon aamu kahvia että piristyy hyvin.muki menossa!
Vaihetelevaa pilvipeittoa on tänään,
nyt melkein selkeetä!Mutta......... - mintsu.AGENTS
muki menossa!
Vaihetelevaa pilvipeittoa on tänään,
nyt melkein selkeetä!Mutta.........on vaihtelevia ilmoja.
Mut se on hyvä asia että on iloisella päällä. - mikhaildenisov
mintsu.AGENTS kirjoitti:
on vaihtelevia ilmoja.
Mut se on hyvä asia että on iloisella päällä.saanu kahvia,tuntuu päässä,verenpaine nousee
mutta se on ohimenevää!! - mintsu.AGENTS
saanu kahvia,tuntuu päässä,verenpaine nousee
mutta se on ohimenevää!!ei tunnu sillain kun on juonut aamukahvia,nyt hen toisen ison kupillisen.
- mikhaildenisov
mintsu.AGENTS kirjoitti:
ei tunnu sillain kun on juonut aamukahvia,nyt hen toisen ison kupillisen.
vielä ettei varenpaine kiusaa,vaikka mulla
alko se jo alta 30.... - mintsu.AGENTS
vielä ettei varenpaine kiusaa,vaikka mulla
alko se jo alta 30....tiiä oonko niin nuori täytän ens viikolla 38,mut tietysti nuorekkaan oloinen olen.
- mikhaildenisov
mintsu.AGENTS kirjoitti:
tiiä oonko niin nuori täytän ens viikolla 38,mut tietysti nuorekkaan oloinen olen.
huippukunnossa.Rakennushitsarina kuntoa
parantelin.Heitin 80 kilon kaasupulloki olalle
ja kävelin 7 kerrosta ylös ku "tyhjää vaan"! - mintsu.AGENTS
huippukunnossa.Rakennushitsarina kuntoa
parantelin.Heitin 80 kilon kaasupulloki olalle
ja kävelin 7 kerrosta ylös ku "tyhjää vaan"!sit tosi huippu kunnossa.
Nooh kylhän minunkin tuli testattua tosi hyvin kuntoni tossa melkein 2 kuukautta sitten kun oli asunnon muutto takaisin päin tuttuun asuntoon siis.
Ihmeesti sitä jaksoi kantaa jopa tavaroita,mieheni siinä sit ihmetteli et hetkinen,kun se ei sillain niin paljoo jaksanut mennä edes taas ja tietysti aatteli et pikku hiljaa tavarat paikalleen.
Mut itse olin jotenkin niin ahkera sillon et sain jotenkin itseeni sisua enemmän.
Nyt on sit toinenkin kahvikupillinen mennyt,pirteämpi olo heti. - mikhaildenisov
mintsu.AGENTS kirjoitti:
sit tosi huippu kunnossa.
Nooh kylhän minunkin tuli testattua tosi hyvin kuntoni tossa melkein 2 kuukautta sitten kun oli asunnon muutto takaisin päin tuttuun asuntoon siis.
Ihmeesti sitä jaksoi kantaa jopa tavaroita,mieheni siinä sit ihmetteli et hetkinen,kun se ei sillain niin paljoo jaksanut mennä edes taas ja tietysti aatteli et pikku hiljaa tavarat paikalleen.
Mut itse olin jotenkin niin ahkera sillon et sain jotenkin itseeni sisua enemmän.
Nyt on sit toinenkin kahvikupillinen mennyt,pirteämpi olo heti.vieläki monet päihitän,etenki nuoret!!
- mintsu.AGENTS
vieläki monet päihitän,etenki nuoret!!
että päihität vielä nekin.
Niin joskus tuntuu kyl et onkohan nuoret jotenkin laiskempia joskus,itse oon kans pannut merkilleettä tuntuu että jaksaa jopa niitä enemmän. - mikhaildenisov
mintsu.AGENTS kirjoitti:
että päihität vielä nekin.
Niin joskus tuntuu kyl et onkohan nuoret jotenkin laiskempia joskus,itse oon kans pannut merkilleettä tuntuu että jaksaa jopa niitä enemmän.laiskuushan on.....oon nähny siitä esimerkkejä!!
- mintsu.AGENTS
laiskuushan on.....oon nähny siitä esimerkkejä!!
nuorissa,työpaikallakkin ja muuallakkin.
Itse oon aina ahkera sillon kun oon saanut jonkun työn ja aina sitä joka kerta on tullut kiitettävää palautetta.
Eihän sitä työpaikalle ole tultu lorvailemaan niinkun noi nuoret sitä tekee ja kylhän noi työnantajat ottaa mielellään sellasen työntekijän joka todella tekee työnsä.
Kyl noista nuorista myös huomaa että ovat muuallakin laiskoja esim.kun autolla menevät niin täytyy auto jättää ihan oven viereen kun eivät viitsi kävellä. - mikhaildenisov
mintsu.AGENTS kirjoitti:
nuorissa,työpaikallakkin ja muuallakkin.
Itse oon aina ahkera sillon kun oon saanut jonkun työn ja aina sitä joka kerta on tullut kiitettävää palautetta.
Eihän sitä työpaikalle ole tultu lorvailemaan niinkun noi nuoret sitä tekee ja kylhän noi työnantajat ottaa mielellään sellasen työntekijän joka todella tekee työnsä.
Kyl noista nuorista myös huomaa että ovat muuallakin laiskoja esim.kun autolla menevät niin täytyy auto jättää ihan oven viereen kun eivät viitsi kävellä.eilen että hänen työpaikalleen oli tullu
15-16 vuotiaita ,mutta mitään eivät tehneet,
suuklaata vaan joivat koko päivän!!
- Ajankulu
ja tyttärille samoin,,))!!, ja auringossa löytyy,))!
- mikhaildenisov
nyt alan laskea,7 tyttöä on jo nyt,ei muuta
ku tyynyn alle ja taas päivänkakkaroita
näkyy unissa!! - Ajankulu
nyt alan laskea,7 tyttöä on jo nyt,ei muuta
ku tyynyn alle ja taas päivänkakkaroita
näkyy unissa!!sinulle,,)))), ja kukkasista ruiskaunokkia metsästämään,,))kauniita kesän aikaan kukkivia,ja ihania ruiskaunokkia,,))))!!
- mikhaildenisov
Ajankulu kirjoitti:
sinulle,,)))), ja kukkasista ruiskaunokkia metsästämään,,))kauniita kesän aikaan kukkivia,ja ihania ruiskaunokkia,,))))!!
vain mutta täytyy sanoa etten kait oo
ruiskaunokkia tässä maassa poiminu,
ei ainakaa muistu mieleen! - Ajankulu
vain mutta täytyy sanoa etten kait oo
ruiskaunokkia tässä maassa poiminu,
ei ainakaa muistu mieleen!harvassa enää,(((, kun ruispellossa, nimensä mukaan, ja niitä ruispeltoja tosi harvassa,,)))!, mut on niitä vielä, ainakin oon löytäny,,kaunis sininen väri kiehtoo,,)))!!!.
- mikhaildenisov
Ajankulu kirjoitti:
harvassa enää,(((, kun ruispellossa, nimensä mukaan, ja niitä ruispeltoja tosi harvassa,,)))!, mut on niitä vielä, ainakin oon löytäny,,kaunis sininen väri kiehtoo,,)))!!!.
nätti kukka ja pitää ruispeltojaki olla
muutenhan ei saa kunnon leipää!! - Ajankulu
nätti kukka ja pitää ruispeltojaki olla
muutenhan ei saa kunnon leipää!!leipä ei o kyllä muuta kun "höpö" leipää,))), pullaa melkeen,ja sitä pullaa mä en syö,,))!!.
- mikhaildenisov
Ajankulu kirjoitti:
leipä ei o kyllä muuta kun "höpö" leipää,))), pullaa melkeen,ja sitä pullaa mä en syö,,))!!.
ja usein valittaa mahavaivoja,mutta EI voi
kuunnella viisaita neuvoja,itepäinen ku aasi! - Ajankulu
ja usein valittaa mahavaivoja,mutta EI voi
kuunnella viisaita neuvoja,itepäinen ku aasi!siinä vaaleen päällä vielä jotain pähkinähyvää,,)))?? Karseita einakin ne vaaleet leipäläjät mitä ruotsalaiset syö,,(((!
- mikhaildenisov
Ajankulu kirjoitti:
siinä vaaleen päällä vielä jotain pähkinähyvää,,)))?? Karseita einakin ne vaaleet leipäläjät mitä ruotsalaiset syö,,(((!
moni ruottalainen on ruvennu kunnon leipää
syömään,ainaki mun työkaverit,mutta vaimo....
onneks panee vain kevytmargariinia ja kurkkua
tai tomaattia päälle! - Ajankulu
moni ruottalainen on ruvennu kunnon leipää
syömään,ainaki mun työkaverit,mutta vaimo....
onneks panee vain kevytmargariinia ja kurkkua
tai tomaattia päälle!kuulunu ainakin ennen ruotsalaiseen aamiaiseen,,(((, hyi karsee mikä imeläpala, no jospa oppineet jotain.
- Raaps
Sulle erityisesti.. ja jos sataa, niin älä mua syytä..askeltakaan en oo ottanu..ihan tosi..ne on ne toiset ku on tanssinu sadetanssia..niihkerta..
http://www.youtube.com/watch?v=bkEvy-9yVyQ
Aurinkoisia juhannuksia :) - Ajankulu
Raaps kirjoitti:
Sulle erityisesti.. ja jos sataa, niin älä mua syytä..askeltakaan en oo ottanu..ihan tosi..ne on ne toiset ku on tanssinu sadetanssia..niihkerta..
http://www.youtube.com/watch?v=bkEvy-9yVyQ
Aurinkoisia juhannuksia :)tanssi yön hetkiks ei pahaa tekis,)),mut päiväks sit vaikka pekka poutaa,,)))!!.
Kuin myös,,juhannusta, missä sit sen vietätkään,,))))?? - mikhaildenisov
Ajankulu kirjoitti:
kuulunu ainakin ennen ruotsalaiseen aamiaiseen,,(((, hyi karsee mikä imeläpala, no jospa oppineet jotain.
oon viimeks ostanu,10 v. sitten ........
- Nääsnääs
-oikein näät, että on kolme? Huomenta nääs ;-)
- mikhaildenisov
viestejä,mutta tuo oli klo 6 ja sinäki nukuit vielä,nyt on tietenki kaikki hereillä!!
- hurja-hilda
uimapuku on hukassa, voi pahus, mitäs mä nyt teeeeen?
Niin muuten, hyvää Juhannusta, se alkaa huomenamulla.- Ajankulu
aamuja,,))!. Kuinkas sä ny noin tärkeen kesäkamppeen oot menny hukkaamaan,,)??, ettet vaan eilisellä raissullas tipuutanu sitä,,))?
- mintsu.AGENTS
ja toivotan sinulle myös hyvää Juhannusta.
Nooh mihinkäs se on sit uimapuku hukkunut. - hurja-hilda
Ajankulu kirjoitti:
aamuja,,))!. Kuinkas sä ny noin tärkeen kesäkamppeen oot menny hukkaamaan,,)??, ettet vaan eilisellä raissullas tipuutanu sitä,,))?
uimapukua tänä kesänä. Mutta uinu olen, nakuna.
Nyt tarttis löytää, kun jussina on aina ihmisiä senverran ettei kehtaa nakuilla, kai!?
Jihuuuuuuuuuuuu, se löyty, kun sukelsin kaappiin peffaa myöten. Kämala rätti, mutta kelvakkoon. - Ajankulu
hurja-hilda kirjoitti:
uimapukua tänä kesänä. Mutta uinu olen, nakuna.
Nyt tarttis löytää, kun jussina on aina ihmisiä senverran ettei kehtaa nakuilla, kai!?
Jihuuuuuuuuuuuu, se löyty, kun sukelsin kaappiin peffaa myöten. Kämala rätti, mutta kelvakkoon.juhannus pelastettu,,))),, ja jos joku sanoo et ei kelpaa,,,riipase pois,,ja sit kysyt nakuna,,et kelpaakos nyt,,)))?!!
- mikhaildenisov
naapurit ja meet nakuna uimaan......!
- hurja-hilda
naapurit ja meet nakuna uimaan......!
säikyttelen, rontti, hah...........
Mähän mulin vaan kun hylje, khihiiiii - hurja-hilda
mintsu.AGENTS kirjoitti:
ja toivotan sinulle myös hyvää Juhannusta.
Nooh mihinkäs se on sit uimapuku hukkunut.sen, kun ettin oikein kunnolla.
Hyvää Juhannusta sinulle,
Hiltu lähtee kohta seikkaileen, mihkähän mä nyt joudun, ihan jännittää itteenikin. - mikhaildenisov
hurja-hilda kirjoitti:
säikyttelen, rontti, hah...........
Mähän mulin vaan kun hylje, khihiiiiimennessä ja etenki tullessa.....aattele sydänvikasia ukkoja.......
- hurja-hilda
Ajankulu kirjoitti:
juhannus pelastettu,,))),, ja jos joku sanoo et ei kelpaa,,,riipase pois,,ja sit kysyt nakuna,,et kelpaakos nyt,,)))?!!
sun kanssas, vaikka ei pöljempi idea, jos joku tulee pottuileen, hihiiii
Hauskaa Juhannusta sinulle. - mintsu.AGENTS
hurja-hilda kirjoitti:
sen, kun ettin oikein kunnolla.
Hiltu lähtee kohta seikkaileen, mihkähän mä nyt joudun, ihan jännittää itteenikin.että on seikkailu mieltä sinulla,jotenkin aavistin et taitaa se uimapukusi löytyä kaapista kumminkin:).
- mikhaildenisov
hurja-hilda kirjoitti:
sen, kun ettin oikein kunnolla.
Hiltu lähtee kohta seikkaileen, mihkähän mä nyt joudun, ihan jännittää itteenikin.Uhtualle päädy,ei oo kuulemma kiva paikka!!
- hurja-hilda
mennessä ja etenki tullessa.....aattele sydänvikasia ukkoja.......
niin että säikähryksestä voi saada laakin, no mä lupaan käyttää tota rättiä jota uimaouvuksi kutsutaan.
Mä lähden nyt seikkaileen, pidä hauska kesän juhla, Mikhail. - Ajankulu
hurja-hilda kirjoitti:
sun kanssas, vaikka ei pöljempi idea, jos joku tulee pottuileen, hihiiii
Hauskaa Juhannusta sinulle.sä tietty varottaa ensin,,vaikka sanomalla,,et jos ette o hiljaa,,niin karseempaa tulossa,,!! Sit sanot vaihtoehdot,,)), joko uimapuku kelpaa,,tai sit ilman rihmaakaan,,joutuvat,,saavat kattella,,)))!?
Samoin, Hauskaa Jussia!, Jussin kaa tai ilman jussia,,)))! - mikhaildenisov
hurja-hilda kirjoitti:
niin että säikähryksestä voi saada laakin, no mä lupaan käyttää tota rättiä jota uimaouvuksi kutsutaan.
Mä lähden nyt seikkaileen, pidä hauska kesän juhla, Mikhail.paikka löytää,seikkailekko kaukanaki??!
- hurja-hilda
Uhtualle päädy,ei oo kuulemma kiva paikka!!
tarkotus, mutta mistäs sen ikinä tietää.
Tää läks nyt, moikka, tuun takas joskus. - mikhaildenisov
hurja-hilda kirjoitti:
tarkotus, mutta mistäs sen ikinä tietää.
Tää läks nyt, moikka, tuun takas joskus.Jussin juhlaa!
- hurja-hilda
paikka löytää,seikkailekko kaukanaki??!
mutta mökille pitäs huomiseksi löytää. Sitä ennen ajattelin kattella maakuntaa, otan kamerankin mukaan kun eilen unohtu.
- mikhaildenisov
hurja-hilda kirjoitti:
mutta mökille pitäs huomiseksi löytää. Sitä ennen ajattelin kattella maakuntaa, otan kamerankin mukaan kun eilen unohtu.
väärään suuntaan,voi linssi hajota ku sut nakuna näkeeO))))
- mikhaildenisov
Ajankulu kirjoitti:
sä tietty varottaa ensin,,vaikka sanomalla,,et jos ette o hiljaa,,niin karseempaa tulossa,,!! Sit sanot vaihtoehdot,,)), joko uimapuku kelpaa,,tai sit ilman rihmaakaan,,joutuvat,,saavat kattella,,)))!?
Samoin, Hauskaa Jussia!, Jussin kaa tai ilman jussia,,)))!täällä?Näkyy muuten porukalla olevan pikkukiire!!
- hurja-hilda
väärään suuntaan,voi linssi hajota ku sut nakuna näkeeO))))
Mihail, se mihkään hajoo, Canonilla on hyvät vehkeet.
Kusyn kaupasta Hiltunkestävää mallia ja antovat ton Chanonin ixuksen, tosi hyvä vaikka itte sanonkin. Ja tekniikkaa on justiin senverran että mä sen jotenkin tajuun. - mikhaildenisov
hurja-hilda kirjoitti:
Mihail, se mihkään hajoo, Canonilla on hyvät vehkeet.
Kusyn kaupasta Hiltunkestävää mallia ja antovat ton Chanonin ixuksen, tosi hyvä vaikka itte sanonkin. Ja tekniikkaa on justiin senverran että mä sen jotenkin tajuun.maolman parhaita.Otahan hyvä kuva ja paa tonne sivulles!!
- Dj Pervo
KusiHÄTÄ niin tehkää ilmoitus vaarasta...
http://www.kumiankka.net/halytys.php?beep=on&keskus=Helsinki&etaisyys=50- mikhaildenisov
112 numeroon?Thaimaassa se on pizzan tilaus numero!!!
- mintsu.AGENTS
Juuh sellasia ne just onkin,eivät hoksaa että työpäivä menis niillääkkin leppoisasti kun tekisivät töitä,eikä istuisi.
Just tossa 2 kuukautta sitten tuli puheeks tosta asiasta kun kävin työhaastattelussa,jos vaikka saisin taas Syksyllä pienen työ jutun ens viikolla täytyy kysyä uudestaan et onko paikkoja auki sillon.
Niin sen työantajan kans juttelin sillon että meneehän se työpäivää nopsaa kun tekee hommia eikä katsele kelloa ja istu.- mikhaildenisov
jos ei vaan"valu" siellä,vaimollaki oikein
käsivarret nyt ku urheilijalla,paras pitää suunsa kiinni!! - mintsu.AGENTS
jos ei vaan"valu" siellä,vaimollaki oikein
käsivarret nyt ku urheilijalla,paras pitää suunsa kiinni!!kyl niille nuorille joku työantaja antaa palautetta.
Mut nyt meen ulos pihaan halaus ja pusu sinulle.
Nähdään taas kun ollaan paikalla muiiiiih ;) - mikhaildenisov
mintsu.AGENTS kirjoitti:
kyl niille nuorille joku työantaja antaa palautetta.
Mut nyt meen ulos pihaan halaus ja pusu sinulle.
Nähdään taas kun ollaan paikalla muiiiiih ;)sullekki ja nähdään varmaan............O)))
- mintsu.AGENTS
sullekki ja nähdään varmaan............O)))
oooooon :)
- mikhaildenisov
mintsu.AGENTS kirjoitti:
oooooon :)
mutta alottelen kait uuden keskustelun
tää ketju on jo vähä pitkä!!
- ex_er1
Ota kiinni sämpylä lentää nyt, älä polta näppejäs, otin just uunista;o)
- mikhaildenisov
mulla oliki vielä kahvia jäljellä,kkuma
sämpylä sen kanss makupala!! - ex_er1
mulla oliki vielä kahvia jäljellä,kkuma
sämpylä sen kanss makupala!!kans laittaa kahveeta tippumaan, sil aikaa sämpylät varmaan jäähtyy sen verran että pystyy syömään polttamatta kieltään.
- mikhaildenisov
ex_er1 kirjoitti:
kans laittaa kahveeta tippumaan, sil aikaa sämpylät varmaan jäähtyy sen verran että pystyy syömään polttamatta kieltään.
jos kieles polttasit,mitess sitte suutelisit!!?
- ex_er1
jos kieles polttasit,mitess sitte suutelisit!!?
Ketäs mä nyt muutenkaan suutelisin vaikka ois kieli kunnossakin;o) Eipä ole pussailtavia tyrkyllä=0)
- mikhaildenisov
ex_er1 kirjoitti:
Ketäs mä nyt muutenkaan suutelisin vaikka ois kieli kunnossakin;o) Eipä ole pussailtavia tyrkyllä=0)
ei muuta ku huulet kosteaks ja sitten...!!!
- ex_er1
ei muuta ku huulet kosteaks ja sitten...!!!
virtuaali pussailut ei satu vaikka kieli ois palanutkin. Nyt sitä kahvii, jämähdin koneelle kun meseilen samalla.
- mikhaildenisov
ex_er1 kirjoitti:
virtuaali pussailut ei satu vaikka kieli ois palanutkin. Nyt sitä kahvii, jämähdin koneelle kun meseilen samalla.
sitt vain!!Ja sämpylät ovat TIETYSTI HYVIÄ!!
- ex_er1
sitt vain!!Ja sämpylät ovat TIETYSTI HYVIÄ!!
on kahvimuki nenän alla. höh, mesekaveri lähti kahveelle.
- mikhaildenisov
ex_er1 kirjoitti:
on kahvimuki nenän alla. höh, mesekaveri lähti kahveelle.
kahvini loppuun,nyt pitää suunnitella mitä tänään
kaupasta ostaa,jäätelöä on jo listalla ja
katkarapuja......... - ex_er1
kahvini loppuun,nyt pitää suunnitella mitä tänään
kaupasta ostaa,jäätelöä on jo listalla ja
katkarapuja.........mä tuunkin sinne jos katkiksia on tarjolla=0)
- mikhaildenisov
ex_er1 kirjoitti:
mä tuunkin sinne jos katkiksia on tarjolla=0)
vodkaa paukku siihen kyytipojaks.Sitt kipataan!!
- ex_er1
vodkaa paukku siihen kyytipojaks.Sitt kipataan!!
mielummin kiitos;o) Mitähän sitä tänään tekis et mainittais? Eilen tuli jo siivottuukkin.
- mikhaildenisov
ex_er1 kirjoitti:
mielummin kiitos;o) Mitähän sitä tänään tekis et mainittais? Eilen tuli jo siivottuukkin.
pitäähän levätä että jaksaa juhlia sitte.......
jaa,siivous,otan sen teoriassa!! - ex_er1
pitäähän levätä että jaksaa juhlia sitte.......
jaa,siivous,otan sen teoriassa!!enpä taida tehdä tänään muuta kun kököttää koneella aikani kuluks.
- mikhaildenisov
ex_er1 kirjoitti:
enpä taida tehdä tänään muuta kun kököttää koneella aikani kuluks.
minäkään mutta kaupassa käyn sitt ku ssan
inspiraation!! - ex_er1
minäkään mutta kaupassa käyn sitt ku ssan
inspiraation!!eilen kaupassa joten tänään voi jättää väliin. Huomenna sit hakee loppuviikon safkat.
- mikhaildenisov
ex_er1 kirjoitti:
eilen kaupassa joten tänään voi jättää väliin. Huomenna sit hakee loppuviikon safkat.
kyllä muutaman viikon noilla pärjäis mutta vähän
hyvää pitää hakea!
kans ilmoittautuu... tässä, huomenta. Näen...
sata muuta aamuvirkumpaa, huoh.... Nukuinko juhannuksen ohitse, vai vieläkö kerkeen kokolle minäkin? :)- mikhaildenisov
se vielä oo ku aamupäivä."paljon pahaa ehit tehä"!O))))
se vielä oo ku aamupäivä."paljon pahaa ehit tehä"!O))))
mutta nyt en kerkee "pahan" tekkoon, kun juon kahvia, pitkään ja hartaasti.
pilviä perskale ko alkaa ilmestyä tuonne taivahalle, toisaalta...
Satakoon vettä koko Juhannus sanon mä! :)- mikhaildenisov
Silipa-Tuuli kirjoitti:
mutta nyt en kerkee "pahan" tekkoon, kun juon kahvia, pitkään ja hartaasti.
pilviä perskale ko alkaa ilmestyä tuonne taivahalle, toisaalta...
Satakoon vettä koko Juhannus sanon mä! :)mutta täällä alko just satamaan,eipä sillä väliä
paistaahan se myös.Mitä saat kahvis kans?
ex-er tarjos mulle sämpylän,vasta leivotun!! mikhaildenisov kirjoitti:
mutta täällä alko just satamaan,eipä sillä väliä
paistaahan se myös.Mitä saat kahvis kans?
ex-er tarjos mulle sämpylän,vasta leivotun!!sama aamiainen, kahvia ja kaks sokerikorppua, kelpaakos?
Yöllä aloin muistelemaan viettämiäni juhannuksia, oonkohan mä "oikeesti" tulossa vanhaksi kun iski kaihoisa mieliala, voi helvata niitä vietettyjä juhannuksia, no joo...
Usko pois ihan tylsiä juhannuksia mulla, johtuen tietty siitä että olen expertti valitteen teltan paikan, eli just sen paikan mikä ei muille kelpaa, festarialueen paras paikka... mihkä tietysti kaiks sadevesi aina ajautui! :)
- mintsu.AGENTS
oli,vaikka pieni tuuli kävikin,auringossa oli tosi lämmintä,varjossa tuntui viileältä.
Mut tarkeni olla T-Paita päällä kumminkin.- mikhaildenisov
odottaa ilman lämpenemistä?!Tulee se
helle takasi,oikee tuulen suunta vain!! - mintsu.AGENTS
odottaa ilman lämpenemistä?!Tulee se
helle takasi,oikee tuulen suunta vain!!voi kun tulis ne helteet jo,odotan niitä ;)
- mikhaildenisov
mintsu.AGENTS kirjoitti:
voi kun tulis ne helteet jo,odotan niitä ;)
päivää sitä ollu,toivot viileempää??
- mintsu.AGENTS
päivää sitä ollu,toivot viileempää??
olis koko kesä hellettä,viime vuonnakkin oikein nautin koko kesästä.
- mikhaildenisov
mintsu.AGENTS kirjoitti:
olis koko kesä hellettä,viime vuonnakkin oikein nautin koko kesästä.
munki puolesta olla,mutta nyt pieni tauko
palaillaan! - mintsu.AGENTS
munki puolesta olla,mutta nyt pieni tauko
palaillaan!palailaan :)
- mikhaildenisov
mintsu.AGENTS kirjoitti:
palailaan :)
vain hetken,vielä asioita toimitettavana!
- kiitos.,
ja kiitos ;)
- mikhaildenisov
sanoista puute? mulla olis muutama kirja.......
- toivottivat/kiitos
sanoista puute? mulla olis muutama kirja.......
juhlijat, ei heillä ole näköjään enää puutetta mistään.Juhannusta kohti iloisin mielin.
..tuutin täydeltä soopaaa..eli huuhaata..
- mikhaildenisov
tää on olemassa,asiat pannaan muille palstoille!!
- 145
....enkä oo hyvä edes arvioimaan ympäryysmittaani - mut mun mielestä niin kauan ei oo mitään hätää, kun ympäryysmitta(cm) ei ylitä älykkyysosamäärää(äo).
- mikhaildenisov
noinki,tiedät kuitenki mitä oot ja mitä et!!
Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753587
- 622694
- 812617
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.582408Mitä sanoa pituudeksi näillä mittaustuloksilla?
Jos jossain tarttee ilmoittaa pituus sentin tarkkuudella? Mitattu neljästi virallisesti ja mittaustulokset on olleet 1912337Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2482112- 431912
- 441759
Mä en jaksa suojella sua enää
Oot osa mun tarinaa ja ensirakkaus 🩷🌈 Olisiko niin kauheata, jos muutkin ystävämme tietäisivät? Se on jo niin vanha ”t151471EU:n uusin idea - jatkossa joudut tunnistautumaan kun katsot PORNOA!
"Pornon katsominen muuttuu täysin Euroopan komissio on kehittänyt sovelluksen, jolla internetin käyttäjä voi todistaa p1491408