Aivan ihana panna miestä peppuun, dildolla tai strapparilla. Moni mies ei tunnusta tykkäävänsä ja "exit only" onkin tunnussana, mutta kun päästään itse asiaan niin nauttivat ja sanovat saaneensa parhaat orkut ikinä.
Kannattaa kokeilla..!
Miehen peppuun
29
20275
Vastaukset
Mä kyllä tunnustan tykkääväni :) kyllä se niin on että kun saa omalta rakkaaltaan dildoa peppuun niin orkun tullessa tuntuu varpaankynnetkin kääntyvä nurin :D
- muija- 89
Fantasiani oli panna poikaystävääni dildolla "kakkoseen", ja samalla runkata kullia takaapäin. Niinpä monien suostuttelujen jälkeen sain toteuttaa yhden fantasiani. :) Kun työntelin dildolla poikaystävän pyllyyn, samalla runkkasin kullia, ja läpsin hänen pakaroitaan nahkavyöllä ;) Oltiin tosi kiimassa molemmat. Ja laukeaminen tuntui ukosta tosi hyvälle ;D On niistä dildoista iloa itse kullekkin ;)
- tuhma tyttö
Kurjaa, jos homofobiset ajatukset estävät omaa nautintoa. Heteroseksikin voi olla vaihtelevaa ja erilaista, ja "roolinvaihto" on paitsi nautinnollista niin myös opettavaista :)
Sääliksi käyvät ne, joilla ahdasmielisyys estää kokemasta upeaa nautintoa.. - Freak.
tuhma tyttö kirjoitti:
Kurjaa, jos homofobiset ajatukset estävät omaa nautintoa. Heteroseksikin voi olla vaihtelevaa ja erilaista, ja "roolinvaihto" on paitsi nautinnollista niin myös opettavaista :)
Sääliksi käyvät ne, joilla ahdasmielisyys estää kokemasta upeaa nautintoa..Meillä ei muutenkaan ole vaimon puolelta tullu peppuseksin suhteen pahemmin vastakaikua. Asiasta on puhuttu ja kokeiltu, vaan ei. :( Eihän toista voi moiseen pakottaa. Joskus ehdotin myös tuota meikäläisen hoonaamista, mutta ei juttu sitten edenny ehdotusta pidemmälle.
Toki oon moista ennen nykyistä suhdetta harrastanu ja oon täysin jääny koukkuu peppuseksiin. Niin antavana kui saavanakin osapuolena. - nyt ahdasmielinen
tuhma tyttö kirjoitti:
Sääliksi käyvät ne, joilla ahdasmielisyys estää kokemasta upeaa nautintoa..nautinto on henkilökohtainen asia, kaikki eivät suinkaan nauti tuollaisesta eikä tarvitsekaan, idiootti...
- tollai eukolt..
muija- 89 kirjoitti:
Fantasiani oli panna poikaystävääni dildolla "kakkoseen", ja samalla runkata kullia takaapäin. Niinpä monien suostuttelujen jälkeen sain toteuttaa yhden fantasiani. :) Kun työntelin dildolla poikaystävän pyllyyn, samalla runkkasin kullia, ja läpsin hänen pakaroitaan nahkavyöllä ;) Oltiin tosi kiimassa molemmat. Ja laukeaminen tuntui ukosta tosi hyvälle ;D On niistä dildoista iloa itse kullekkin ;)
kateellinen olen... :(
- Voisin viettää anaalipäivää...
Tänään saan oikeaa kyrpää peppuuni, jihuu! Sormilla olen tähän saakka pärjännyt, mutta nyt saan miestä sisääni.
Olen siis mies, varattu naiselle mutta peppuhommat tuntuu vain liian hyvältä...- naisellekin..
nää jutut..!!
- se menee
100%
- m26tre
Täytyy yhtyä suhun. Aivan ravisteleva kokemus ja orgasmikin on eri planeetalta kuin ns. normiseksissä
- nainentäältä
Olisi mahtavaa kokeilla strapilla tai "irtodildolla" :) Toivottavasti siihen tilaisuus tulee. Mies tykkää b-rappuilusta, sormestani siellä ja käyttää rakastellessamme anustappia, joka lisää hänen kiihotustaan entisestään :) Asennepuolella ei siis ongelmaa, kunhan vain kehtaisin hänelle dildoilua ehdottaa....
- ReapC
Kyllä tuo mun nainen välillä työntelee niitä sormiansa hanuriin meikälle. Ei se mitenkään pahalta tunnu. Ihan jees. Johonki strap-hommaan en varmaan lähtis kuitenkaan. Ei meikä usko että mulla edes seisois jos mua vedettäis pakariin.
- torch1984
Kokeilisin erittäin mielelläni tuota touhua, mutta ei oikein tunnu löytyvän naista, joka sen toteuttaisi. Myös toisten pepun nuoleminen 69 asennossa on yllättävän miellyttävää :)
- Bebbe
Kokeilisin erittäin mielelläni, kun vain löytäisin jostain naisen, jonka kanssa moista harrastaa.
- jess...
sekä dildoo että sormee.
VAU !!!!!!
Ehdottomasti parhaat orgasmit olen saanut kun sain dildoa b-rappuun ja avo otti suihin.
Kokeilkaapa ;-)- sisu mies
Ei kaverit lopu.
- kanitypy
b-rapputouhuun vasta ihan tässä keväällä. Ensin antoi vetää itteään peppuun dildolla, samalla kun otin suihin. Ja tykkäskin se siitä. Ja lopulta sain sen myös panemaan mua anaaliin. Sillä on ollu joku ihme persreikäfobia tähän asti. Ja nyt kuulemma on "homoille kateellinen" ;). Lähes 10 vuotta kesti, että sain UKON suostumaan peppuseksiin. Nurinkurista, eikös ne naiset pihtaa yleensä... Valitettavasti tuon kymmenen vuoden aikana jouduin hakemaan peppupanot muualta, mutta lieneekö sillä väliä kun kiinni en koskaan jäänyt.
- miekkone-77
On kun mies tulee päälle jolta on just ottanut suihin. Silloin pepun tietää saavansa täyteen, jos mä tykkäisin naisista niin eiköhän sillon se litinä lätinä pillu olis se juttu:D
- jos edes dildoa saisi
Tuli joskus nuoruudessa (noin 20 vuotta sitten) kokeiltua ihan oikeaakin kullia, ja epäilen että dildo jää kakkoseksi. En ole koskaan mahtavampaa orgasmia saanut kuin siitä että toinen kundi laukeaa sisääni.
En ole vaan uskaltanut kysyä emännältä että mitähän se tykkäisi jos mulla olisi mies mukana joskus.. enkä taida kysyäkään.. antaa haaveiden olla haaveita.- peppuillaan...
ja tuo kuuluu molempien mieltymyksiin. Mies tykkää kun nain takaapäin strapparilla tai laitan pepputapin tai dildon pyllyyn. Samalla saa muutenkin hieman rajumpaa käsittelyä, piiskaa yms. Vielä' ei ole mies minulle peppuun antanut, mutta ei ole tosin asiaa kieltänytkään. Ehkä hankimme ensin minullekin pepputapin niin saa hieman "harjoitella".
Suosittelen kaikille dildo ja strap-on leikkejä.Itse olen kokeillut naisten kanssa myös anustappeja,pumpattava varsinkin loistava,ensin se sisään ja sitten esileikkinä suuseksiä puolin ja toisin,tapin pumppu naisen kädessä niin nainen voi vielä pummppailla tappia mielensä mukaan ja lisätä miehen nautintoa...sitä melkein jo huutaa jotain peppuunsa kun kalusta valuu limaa...aivan mahtavan nautinnollista.Lopuksi voi istten rakastella niin että joko miehellä tai molemmilla on pumpattavat tapit pepussa ja se pumppu osa toisen kädessä niin kumppani voi pumpata tappiin lisää kokoa himon yltyessä.Mahtavia orkkuja tulee puolin ja toisin,aika "kovaa" siinä saa kyllä molemmat.
Tällaisia naisia saisi olla vaan enemmän jotka nauttii tällaisesta,kyllähän niitä on muttei koskaan liikaa ;) pikku provo ja haaste tässä naisille ;)- vähän vaarallisia
Pumpattavat tapit on erittäin jees mutta niiden kanssa saa olla varovainen. Mikään ei estä pumppaamasta toisen sisällä oleva palloa liian täyteen, kun sen kokoa et ulospäin näe. Kannattaa siis olla tarkka siinä kuinka monta kertaa pumppaa...
Pumpputapin kumipintaan tarttuu helposti hajua. Sellaisen päälle laitettu kondomi estää hajujen tarttumisen ja tekee puhdistamisenkin helpommaksi.
Jos pumpputapista haluaa ankaran niin varteen pitää laittaa pari isoa muovirengasta tai sentin parin paksu solumuovin palanen vetämään tappia ulospäin. Sitten tappi painaen sisälle ja pumppaus. Tapin paisunut osa tulee nyt vasten sisempiä sulkijalihaksia.
Tapin venttiili vuotaa ilmaa hitaasti, sen lisäksi voi käyttää vaikkapa suolenhuuhtelupussista lainattua nipistintä pitämään putkea tukossa.
- tykkäisin
harrastaa noita leikkejä. Aikoinaan esitin exälle mutta hän ei voinut edes ajatella moista. Nyt olen sinkku ja toivon että jonain päivänä tapaan miehen joka tykkää peppuleikeistä myös saavana osapuolena. Tai jopa nin että tulevalla miespuolisella olis bi-taipumuksia. En kokisi sitä laisinkaan pahana asiana...
Niin itse ainakin uskon,että kun etsii löytää haluamansa,tosin kyllä se aikaa ottaa ainakin itsellä.
Pumpattavista tapeista sen verran,että ilman muuta syytä sopia jokin turvasana,ettei toinen kiimoissaan aivan halkaise peppua,sana vain ja pumppaaminen loppuu,aivan kuten hiukan rajuimmissakin leikeissä ;)- Olis..
Yksi kaipailemasi miespuolinen henkilö tyrkyllä.
Olen oppinut nauttimaan peppu seksistä vaimoni opastuksella. Nyt meillä käykin yhteinen valtias joka panee meitä kumpaakin...
- peppumies
jos peppuseksissä nainen haluaa koitella peppureikää ja antaa miehelle orgasmin,niin silloin on hyvä muistaa kertakäyttö hanska käteen!.
Kertakäyttöisiä muovihanskoja saa ostettua halvalla. - mitään tartu
peppumies kirjoitti:
jos peppuseksissä nainen haluaa koitella peppureikää ja antaa miehelle orgasmin,niin silloin on hyvä muistaa kertakäyttö hanska käteen!.
Kertakäyttöisiä muovihanskoja saa ostettua halvalla.Eri asia sitten, jos jotain muita osastoja räpläilee sen jälkeen, mutta ei takapuolesta sormiin eikä toisin päin mitään tartu, sitä varten itsessään ei tarvitse mitään käsineitä. Voihan ne kädet käydä tarvittaessa välillä pesemässäkin.
- kaikkiin
mitään tartu kirjoitti:
Eri asia sitten, jos jotain muita osastoja räpläilee sen jälkeen, mutta ei takapuolesta sormiin eikä toisin päin mitään tartu, sitä varten itsessään ei tarvitse mitään käsineitä. Voihan ne kädet käydä tarvittaessa välillä pesemässäkin.
Joo.. tääl o porukka paljo avoimempia ku iltalehden sivuil..
Mies olen ja toi peppu juttu kuuluu vakio juttihin.. min. kerran kuukaudes
taittuvaa 2-päistä on strapon tavoin käytetty ja hyvin toimi, vaimo pani mua ja taas välil oltiin selällään dildo sisäl molemis.. Ja muija tykkää kans ku sitä panee perseesee4n
Ei muuta vaara ole kuin hiiva sieni jos panee muijaa pilluun ja perseeseen, eli kortsu, ni ei ongelmaa
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010500Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523615Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543381- 642895
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2212281- 1162223
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252053Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671658Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221486Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396