Kuka on...

Iluvatar1

taru sormusten herrasta suosikki-hahmonne? Minulla se on Iluvatar.

9

1259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Iluvatar kuului kyllä Silmarillioniin jos ollaan tarkkoja.. aragorn on mun yks suosikki ja tietysti gandalf

• KyleKatarn1987

Gandalf on minunkin suosikkini ;D

• MasterGormo
        KyleKatarn1987 kirjoitti:

Gandalf on minunkin suosikkini ;D

Joo...tiedoksi vaan, että minä olen Iluvatar1. Huomaatko muuten mitään yhteistä näissä suosikkihahmoissani;

Harry Potter: Salazar Luihuinen
        Taru Sormusten herrasta: Iluvatar
        Star wars: Mestari Gormo ?

• Lauruski

karsimaattinen ja syvällinen hahmo. Aragornissa on sellaista "miehistä rosoisuutta", jota esimerkiksi Legolaksessa ei ole lainkaan. Legolas on kaunis ja poikamainen. Orlando Bloom oonistui näyttelijänä hyvin, mutta ei sentään vedä vertoja Viggon Aragorn tulkinnalle.

Oi, Aragorn... *fanittaa* ;)

• Gandalf kicks ass. :) Ikivanha olento,jolla olisi valtaa alistaa koko Keski-Maa valtaansa,mutta pysyy uskollisena tehtävälleen ja auttaa ihmisiä voittamaan pahuuden,saa mun pisteeni. :) *peukku*

• hmmmmm.

Itse pidän myös aragornista mutta Gimli ja legolas ovat ns. parina hauskoja. Myös Merri ja pippin ovat hauskoja :)

• ~esma~

Lempi hahmo Taru Sormusten Herrasta on Legolas. Pippin on myös hauska, mut Legolas on söpö ja Orlando Bloom osaa näytellä sitä hyvi.. ^^

• Tietävä lotr-fani

Tiesittekö että Peter Jackson aikoi tehdä myös Hobitista elokuvan, mutta hänen ja New Line Cineman välille tuli riitaa ja asia jäi sikseen

• Mitherel

Legolas tietysti! Se on niin söpö, rohkea, ketterä, kevyt, ei tarvi ruokaa eikä unta samalla tavalla, aavistaa pahan. Ja puhuu runollisesti, että!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      106
      2449
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      106
      1912
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      16
      1804
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1457
    5. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      192
      1432
    6. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1375
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      133
      975
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      57
      957
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      125
      948
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      946
    Aihe