taru sormusten herrasta suosikki-hahmonne? Minulla se on Iluvatar.
Kuka on...
9
1291
Vastaukset
- ...
Iluvatar kuului kyllä Silmarillioniin jos ollaan tarkkoja.. aragorn on mun yks suosikki ja tietysti gandalf
- KyleKatarn1987
Gandalf on minunkin suosikkini ;D
- MasterGormo
KyleKatarn1987 kirjoitti:
Gandalf on minunkin suosikkini ;D
Joo...tiedoksi vaan, että minä olen Iluvatar1. Huomaatko muuten mitään yhteistä näissä suosikkihahmoissani;
Harry Potter: Salazar Luihuinen
Taru Sormusten herrasta: Iluvatar
Star wars: Mestari Gormo ?
- Lauruski
karsimaattinen ja syvällinen hahmo. Aragornissa on sellaista "miehistä rosoisuutta", jota esimerkiksi Legolaksessa ei ole lainkaan. Legolas on kaunis ja poikamainen. Orlando Bloom oonistui näyttelijänä hyvin, mutta ei sentään vedä vertoja Viggon Aragorn tulkinnalle.
Oi, Aragorn... *fanittaa* ;) Gandalf kicks ass. :) Ikivanha olento,jolla olisi valtaa alistaa koko Keski-Maa valtaansa,mutta pysyy uskollisena tehtävälleen ja auttaa ihmisiä voittamaan pahuuden,saa mun pisteeni. :) *peukku*
- hmmmmm.
Itse pidän myös aragornista mutta Gimli ja legolas ovat ns. parina hauskoja. Myös Merri ja pippin ovat hauskoja :)
- ~esma~
Lempi hahmo Taru Sormusten Herrasta on Legolas. Pippin on myös hauska, mut Legolas on söpö ja Orlando Bloom osaa näytellä sitä hyvi.. ^^
- Tietävä lotr-fani
Tiesittekö että Peter Jackson aikoi tehdä myös Hobitista elokuvan, mutta hänen ja New Line Cineman välille tuli riitaa ja asia jäi sikseen
- Mitherel
Legolas tietysti! Se on niin söpö, rohkea, ketterä, kevyt, ei tarvi ruokaa eikä unta samalla tavalla, aavistaa pahan. Ja puhuu runollisesti, että!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855422Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.433601Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612975Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611946Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2941783- 471606
- 961441
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91333