taru sormusten herrasta suosikki-hahmonne? Minulla se on Iluvatar.
Kuka on...
9
1259
Vastaukset
- ...
Iluvatar kuului kyllä Silmarillioniin jos ollaan tarkkoja.. aragorn on mun yks suosikki ja tietysti gandalf
- KyleKatarn1987
Gandalf on minunkin suosikkini ;D
- MasterGormo
KyleKatarn1987 kirjoitti:
Gandalf on minunkin suosikkini ;D
Joo...tiedoksi vaan, että minä olen Iluvatar1. Huomaatko muuten mitään yhteistä näissä suosikkihahmoissani;
Harry Potter: Salazar Luihuinen
Taru Sormusten herrasta: Iluvatar
Star wars: Mestari Gormo ?
- Lauruski
karsimaattinen ja syvällinen hahmo. Aragornissa on sellaista "miehistä rosoisuutta", jota esimerkiksi Legolaksessa ei ole lainkaan. Legolas on kaunis ja poikamainen. Orlando Bloom oonistui näyttelijänä hyvin, mutta ei sentään vedä vertoja Viggon Aragorn tulkinnalle.
Oi, Aragorn... *fanittaa* ;) Gandalf kicks ass. :) Ikivanha olento,jolla olisi valtaa alistaa koko Keski-Maa valtaansa,mutta pysyy uskollisena tehtävälleen ja auttaa ihmisiä voittamaan pahuuden,saa mun pisteeni. :) *peukku*
- hmmmmm.
Itse pidän myös aragornista mutta Gimli ja legolas ovat ns. parina hauskoja. Myös Merri ja pippin ovat hauskoja :)
- ~esma~
Lempi hahmo Taru Sormusten Herrasta on Legolas. Pippin on myös hauska, mut Legolas on söpö ja Orlando Bloom osaa näytellä sitä hyvi.. ^^
- Tietävä lotr-fani
Tiesittekö että Peter Jackson aikoi tehdä myös Hobitista elokuvan, mutta hänen ja New Line Cineman välille tuli riitaa ja asia jäi sikseen
- Mitherel
Legolas tietysti! Se on niin söpö, rohkea, ketterä, kevyt, ei tarvi ruokaa eikä unta samalla tavalla, aavistaa pahan. Ja puhuu runollisesti, että!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946