vaihtoehto hoito

erityislapsille

hei,haluankin antaa neuvon kaille erityislapsi perheille.
olen kahden erityislapsen äiti, eli monta vuotta on tuskailtu sairauden kanssa, mutta päivääkään en ole HÄVENNYT lapsiani vaikka välillä tilanteet ottavat päähän mutta jonkin ajan kuluttua sialle onkin jo naurettu makeasti. mutta varsinaianen avun sain vasta tänä vuonna asioihin.

suomen järjestälmässä onkin mätää ja pljon just erityislapsien kohdalla sekä heidän perheiden kohtelussa, mutta nyt siihenkin on apu.

Pohjois-karjalasta löytyy nainen joka osaa ja pystyy auttamaan erityislapsi perheitä. hänellä on vaihtoehto hoito (luontaistuote) jonka avulla sain itse avun ja olenkin todella kiitollinen.

häneen saa yhteyden sähköposti ositteella: [email protected].

kannustan ottamaan häneen yhteyttä jos yhtään tuntuu että tarvitsette apua mihin asiaan tahansa. hänellä on monien vuosien kokemus erityislapsista ja heidän hoidostaan jne.

hyvää kesä kaikille

10

2292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuntematon äiti

      Kertoisitko lisää että mitä sinun lapset sairastaa ja mitä tämä luontaistuote on ja mihin oireisiin se auttaa?

      • hanna

        hei, lapsillani on vaikea-asteinen adhd ja toisella add. eikä tuoteet todellakaan leiki lapsiemme kustannuksella. olen itsekkin joutunut syötämään ihan oikeaa lääkettä lapselleni mutta se teki lapseni olon aivan kauheaksi, näin kuinka lapsi kärsi, kunnes löysin tämän aloe pohjaisen juoman. se on todellakin luontaistuote, joka auttaa elimistöä parantamaan omaa järjestämäänsä, tarkemmin minä en osaa kertopa mutta tämä joltai sain tuotteen, osaa kyllä kertoa, tuote on suht uusi suomessa mutta laillinen myynti tuote ja halpa, lääke hoitoon verrattuna säästän ja sain avun.

        kun lääke laitto lapseni sekaisin, tekemään asioita joita hän ei yleensä tee vaikka onkin vilkas, niin lapsi ei tiennyt miksi teki. nyt kun olemme käyttäneet tätä aloe juomaa, poika on kuin enkeli, hän on rauhoittunut, hänellä on kykyä kuunella, hän uskoo ja jopa istuu paikallaan jne...

        eli en todellakaan huijaa teitä, siksi halusin kertoa asiasta koska häneltä sitä apua saa.

        itsekkin olen ollut epäluuloinen näihin luontaistuotteisiin mutta tämä auttaa, olen myös itse saanut avun monen vaivaan.


      • tuntematon äiti
        hanna kirjoitti:

        hei, lapsillani on vaikea-asteinen adhd ja toisella add. eikä tuoteet todellakaan leiki lapsiemme kustannuksella. olen itsekkin joutunut syötämään ihan oikeaa lääkettä lapselleni mutta se teki lapseni olon aivan kauheaksi, näin kuinka lapsi kärsi, kunnes löysin tämän aloe pohjaisen juoman. se on todellakin luontaistuote, joka auttaa elimistöä parantamaan omaa järjestämäänsä, tarkemmin minä en osaa kertopa mutta tämä joltai sain tuotteen, osaa kyllä kertoa, tuote on suht uusi suomessa mutta laillinen myynti tuote ja halpa, lääke hoitoon verrattuna säästän ja sain avun.

        kun lääke laitto lapseni sekaisin, tekemään asioita joita hän ei yleensä tee vaikka onkin vilkas, niin lapsi ei tiennyt miksi teki. nyt kun olemme käyttäneet tätä aloe juomaa, poika on kuin enkeli, hän on rauhoittunut, hänellä on kykyä kuunella, hän uskoo ja jopa istuu paikallaan jne...

        eli en todellakaan huijaa teitä, siksi halusin kertoa asiasta koska häneltä sitä apua saa.

        itsekkin olen ollut epäluuloinen näihin luontaistuotteisiin mutta tämä auttaa, olen myös itse saanut avun monen vaivaan.

        Tahtoisin lisää tietoa add.stä. Mitä eroa teillä on adhd ja add lapsilla, kuinka vanha tämä add lapsi on? Minun pojalla todettiin nyt 16 v add, ja minulle kerrottin että siihen ei sovi tämä adhd-lääkitys, kuulemma saattaa pahentaa. Täällä palstalla sanottiin että sama lääkitys sopisi, mutta taas kun käytiin lääkärin kanssa keskutelemassa, niin sanoi että lääke ei tosiaan auta.


      • hanna
        tuntematon äiti kirjoitti:

        Tahtoisin lisää tietoa add.stä. Mitä eroa teillä on adhd ja add lapsilla, kuinka vanha tämä add lapsi on? Minun pojalla todettiin nyt 16 v add, ja minulle kerrottin että siihen ei sovi tämä adhd-lääkitys, kuulemma saattaa pahentaa. Täällä palstalla sanottiin että sama lääkitys sopisi, mutta taas kun käytiin lääkärin kanssa keskutelemassa, niin sanoi että lääke ei tosiaan auta.

        add lapsi on 14vuotias. add ja adhd poikkeaa toisistaan siten että adhd tapaukset on ylivilkkaita, aedd tapaukset eivät, vaan ovat yleensä hiljaisia, sissänpäin kääntyviä, ujoa jne.

        add on entiseltään nimeltään MBD. add tapaukset ovat paljolti nsnormaali lapsia, vaikeudet näkyvät enimmäkseen koulun käynnissä eli oppimisessa, he ovat vain hieman hitaampia oppimaan, omiin maailmansa vetäytyminen saattaa henkentää keskittymistä, ovat joskus hidas liikkeisempiä kuin muut ja tarviavat rauhallisen ohjauksen, hoputtaminen saa heidän hermostumaan. ongelmien tullen he pitävät usein "ongelmat" sisällään eivätkä puhu niistä jonka vuoksi lapsille saattaa kasaantua ns.mustia asioita sisäänsä paljonkin.

        tuohon lääkitykseen.....

        en todellakaan suosittele add lapselle adhd lääkitystä sillä yleensä käytetty concerta adhd lääke vain entisestään hidastaa ja masentaa lasta jolloin mennään vain alaspäin ei ylös.


      • tuntematon äiti
        hanna kirjoitti:

        add lapsi on 14vuotias. add ja adhd poikkeaa toisistaan siten että adhd tapaukset on ylivilkkaita, aedd tapaukset eivät, vaan ovat yleensä hiljaisia, sissänpäin kääntyviä, ujoa jne.

        add on entiseltään nimeltään MBD. add tapaukset ovat paljolti nsnormaali lapsia, vaikeudet näkyvät enimmäkseen koulun käynnissä eli oppimisessa, he ovat vain hieman hitaampia oppimaan, omiin maailmansa vetäytyminen saattaa henkentää keskittymistä, ovat joskus hidas liikkeisempiä kuin muut ja tarviavat rauhallisen ohjauksen, hoputtaminen saa heidän hermostumaan. ongelmien tullen he pitävät usein "ongelmat" sisällään eivätkä puhu niistä jonka vuoksi lapsille saattaa kasaantua ns.mustia asioita sisäänsä paljonkin.

        tuohon lääkitykseen.....

        en todellakaan suosittele add lapselle adhd lääkitystä sillä yleensä käytetty concerta adhd lääke vain entisestään hidastaa ja masentaa lasta jolloin mennään vain alaspäin ei ylös.

        Tuosta lääkityksestä oli adhd-keskuksen lääkäri samaa mieltä, että se saattaa pahentaa, eikä ole siis apua. Onko teille kerrottu siitä coutsauskesta, ja onko siitä ollut apua?


      • hanna
        tuntematon äiti kirjoitti:

        Tuosta lääkityksestä oli adhd-keskuksen lääkäri samaa mieltä, että se saattaa pahentaa, eikä ole siis apua. Onko teille kerrottu siitä coutsauskesta, ja onko siitä ollut apua?

        eipä ole kerrottu tuon nimisestä lääkkeestä, oletko varma että se on lääke? miten sen olisi vaikutettava?


      • tuntematon äiti
        hanna kirjoitti:

        eipä ole kerrottu tuon nimisestä lääkkeestä, oletko varma että se on lääke? miten sen olisi vaikutettava?

        ...unohdin tarkentaa. Joo, se coutsaus tarkoittaa ns. toimintaterapiaa vai oisko oikea nimitys ohjausta. Coutsaus tapahtuu joko heidän tiloissan tai he tulevat kouluun tai kotia opastamaan läksyjen tekemistä, siivousta jne.... En osaa tarkemmin sanoa, koska ei olla sitä vielä meidän kohdalla aloitettu.


      • tuntematon äiti
        hanna kirjoitti:

        hei, lapsillani on vaikea-asteinen adhd ja toisella add. eikä tuoteet todellakaan leiki lapsiemme kustannuksella. olen itsekkin joutunut syötämään ihan oikeaa lääkettä lapselleni mutta se teki lapseni olon aivan kauheaksi, näin kuinka lapsi kärsi, kunnes löysin tämän aloe pohjaisen juoman. se on todellakin luontaistuote, joka auttaa elimistöä parantamaan omaa järjestämäänsä, tarkemmin minä en osaa kertopa mutta tämä joltai sain tuotteen, osaa kyllä kertoa, tuote on suht uusi suomessa mutta laillinen myynti tuote ja halpa, lääke hoitoon verrattuna säästän ja sain avun.

        kun lääke laitto lapseni sekaisin, tekemään asioita joita hän ei yleensä tee vaikka onkin vilkas, niin lapsi ei tiennyt miksi teki. nyt kun olemme käyttäneet tätä aloe juomaa, poika on kuin enkeli, hän on rauhoittunut, hänellä on kykyä kuunella, hän uskoo ja jopa istuu paikallaan jne...

        eli en todellakaan huijaa teitä, siksi halusin kertoa asiasta koska häneltä sitä apua saa.

        itsekkin olen ollut epäluuloinen näihin luontaistuotteisiin mutta tämä auttaa, olen myös itse saanut avun monen vaivaan.

        Taidan tietää tämän aloe vera-sarjan , joskus törmään esittelijään jolla on tätä kyseistä juomaa ja muita aloe vera-tuotteita. Kauanko olet tuotetta käyttänyt, että olet huomannut avun?


      • hanna
        tuntematon äiti kirjoitti:

        Taidan tietää tämän aloe vera-sarjan , joskus törmään esittelijään jolla on tätä kyseistä juomaa ja muita aloe vera-tuotteita. Kauanko olet tuotetta käyttänyt, että olet huomannut avun?

        ...olemassa.

        minun käyttämä tuote vajaa 5vuotta suomessa. add lapsille auttaa keskittymään, ovat "virkeempiä" eivätkä ahdistu tai samoile omassa maailmassaan niin paljoa. lapseni on paljon iloisempi, ns.normaalimpi, ei enää vajoa ominn ajatuksiin, jaksaa kuunella paremmin, sen hermot kestää paremmin, kuin muutenkin olisi kehittynyt paljon tosi lyhyessä ajassa, samoin kuin toinen veijarini 7vuotias vaikea-asteinen adhd tapaus. lekurit käskivat syöttää concertaa vaikka olin lääkettä vastaan, lapsi oli kuukauden syönyt lääkettä niin oltiin tilanteessa jossa lapsella oli joka päivä oksentelua eikä syönyt lainkaan, kulki sekaisin kuin seinäkello, ei uskonut mitään, oli aggressiivinen jne. lekuri ei meinannut lopettaa lääkitystä kunnes sain avun katjalta (tmisuomalainen), nyt poika on aivan toisenlainen, lääkettä syödessään poika jopa sanoi että hänellä on outo olo.

        katjakin totesi että lapselle on annettu lääke vain että ympäristö tulisi lapsen kanssa toimeen, ei siksi että lapsi sen todella tarviasin.

        kun luin noita kirjoituksia, kauhuissani luin kohdassa jossa luki että 5vuotiaalla jo concerta lääkitys.... jokainen äiti tekee valintasa MUTTA....

        concerta on kuitenkin huumepohjainen lääke, joka vaikuttaa keskushermostoon eli aivoihin, pitkäaikainen käyttö tekee samaa jälkeä hermostoon kuin huumeiden käyttö, samoin maksa vaurioita jne.

        tuo henkilö josta eka viestissäni puhuin, on auttanut minua ainakin paljon, hän osaa terapiat ja kuntouksen, sekä muut auttamisen taidot, eikä ole tarvinnut jonotella enää kuukaus tolkulla mihinkään.

        yksityiset palvelut ovat yhtä ammattitaitoisia kuin ns.julkisen palvelun lääkäritkin.


    • oliko mainos

      vai julmaa pilaa erityislasten ja/tai vanhempien kustannuksella. Toivottavasti ei kumpaakaan. Itse en enää jaksa uskoa että olisi olemassa yhtä toimenpidettä, lääkettä tai luontaistuotetta jolla erityislapsen oireita saataisiin helpotettua.

      Mutta jos sellainen on olemassa niin kerro toki lisää. Tv-shop-tyyliset 'eikä tässä vielä kaikki' -kommentit voit jättää väliin. Niitä ei jaksa erkkikään.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5896
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2536
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1785
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe