Olen 29-vuotias. Minulla on 32-vuotias aviomies, 3-vuotias poika ja 2-vuotias tytär. Olemme olleet mieheni kanssa aviossa neljä vuotta ja sitä ennen seurustelimme kolme vuotta. Olen kuitenkin ihastunut kunto-ohjaajaani. Hän on 30-vuotias. Minäkin kiinnostan häntä. Hän koskettelee minua muka huomaamattomasti opastaessaan minua. Hiuksiani,vatsaani,rintaani ja lantiotani. Rakastan kuitenkin myös aviomiestäni. Mitä tekisin?
Rakas päiväkirja
6
814
Vastaukset
- (:_nainen_:)
Kuinka vakavasta ihastumisesta on kyse? On normaalia että pidemmässä suhteessa eläneet saattavat joskus ihastua, ratkaisevaa lienee se että miten asiaan suhtautuu. Jos oikeasti rakastat edelleen miestäsi ja olet onnellinen suhteessasi, olisi kaikkien kannalta viisainta että lopettaisit leikin hyvän sään aikana. Jos taas olet varma että haluat jatkaa "suhdetta" kunto-ohjaajasi kanssa, olisi parasta että miettisit mitä kannattaisi tehdä nykyisen suhteesi kanssa. Älä kuitenkaan tee hätiköityjä päätöksiä, joita kadut myöhemmin. Mutta tuossa tilanteessa suhde helposti etenee kunto-ohjaajan kanssa ja silloin se luisuu helposti pettämisen puolelle. Ellei se jo sitä ole..
- rakastat
miestäsi ja lapsiasi,vaihda kunto-ohjaajaa.
- Neuvokas*
Ei ole ammattieettisesti oikein kunto-ohjaajalta kohdella asiakasta noin, vaikka olisi kuinka ihastunut.
Ja mieti oletko ihastunut ihastumisen tunteeseen, vaiko todella siihen mieheen.
Nää tunnekuohut ku pakkaa menemään ohi ajan kanssa, joten älä tee tyhmyyksiä. Nimimerkillä tyhmyyksiä tehnyt. - luottaja
Neuvokas* kirjoitti:
Ei ole ammattieettisesti oikein kunto-ohjaajalta kohdella asiakasta noin, vaikka olisi kuinka ihastunut.
Ja mieti oletko ihastunut ihastumisen tunteeseen, vaiko todella siihen mieheen.
Nää tunnekuohut ku pakkaa menemään ohi ajan kanssa, joten älä tee tyhmyyksiä. Nimimerkillä tyhmyyksiä tehnyt.Mietippä , oletko ainoa jota hän mahdollisesti noin kohtelee. Luulisin ettet. Kyllä tuollaisista ohjaajista tulisi pysyä kaukana. Olet vain hetken mielenkiinnon kohde
- kuulu
tänne nää kysymykset.Pohdippa asiaa ihan oikeasti kohdallasi,äläkä kysele täällä.
- anna palaa
antaudu kummallekin täysillä,ei siinä maailma mitään menetä.päinvastoin.pienet onnen nyyhkäisyt huojentavat sotien raatelemaa ihmiskuntaa.ainaski pisaran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481