Rakas päiväkirja

Olen 29-vuotias. Minulla on 32-vuotias aviomies, 3-vuotias poika ja 2-vuotias tytär. Olemme olleet mieheni kanssa aviossa neljä vuotta ja sitä ennen seurustelimme kolme vuotta. Olen kuitenkin ihastunut kunto-ohjaajaani. Hän on 30-vuotias. Minäkin kiinnostan häntä. Hän koskettelee minua muka huomaamattomasti opastaessaan minua. Hiuksiani,vatsaani,rintaani ja lantiotani. Rakastan kuitenkin myös aviomiestäni. Mitä tekisin?
6814
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Kuinka vakavasta ihastumisesta on kyse? On normaalia että pidemmässä suhteessa eläneet saattavat joskus ihastua, ratkaisevaa lienee se että miten asiaan suhtautuu. Jos oikeasti rakastat edelleen miestäsi ja olet onnellinen suhteessasi, olisi kaikkien kannalta viisainta että lopettaisit leikin hyvän sään aikana. Jos taas olet varma että haluat jatkaa "suhdetta" kunto-ohjaajasi kanssa, olisi parasta että miettisit mitä kannattaisi tehdä nykyisen suhteesi kanssa. Älä kuitenkaan tee hätiköityjä päätöksiä, joita kadut myöhemmin. Mutta tuossa tilanteessa suhde helposti etenee kunto-ohjaajan kanssa ja silloin se luisuu helposti pettämisen puolelle. Ellei se jo sitä ole..

Äänestä

miestäsi ja lapsiasi,vaihda kunto-ohjaajaa.

Äänestä
  • Ei ole ammattieettisesti oikein kunto-ohjaajalta kohdella asiakasta noin, vaikka olisi kuinka ihastunut.

Ja mieti oletko ihastunut ihastumisen tunteeseen, vaiko todella siihen mieheen.

Nää tunnekuohut ku pakkaa menemään ohi ajan kanssa, joten älä tee tyhmyyksiä. Nimimerkillä tyhmyyksiä tehnyt.

Äänestä

• Neuvokas* kirjoitti:

Ei ole ammattieettisesti oikein kunto-ohjaajalta kohdella asiakasta noin, vaikka olisi kuinka ihastunut.

Ja mieti oletko ihastunut ihastumisen tunteeseen, vaiko todella siihen mieheen.

Nää tunnekuohut ku pakkaa menemään ohi ajan kanssa, joten älä tee tyhmyyksiä. Nimimerkillä tyhmyyksiä tehnyt.

Mietippä , oletko ainoa jota hän mahdollisesti noin kohtelee. Luulisin ettet. Kyllä tuollaisista ohjaajista tulisi pysyä kaukana. Olet vain hetken mielenkiinnon kohde

Äänestä

tänne nää kysymykset.Pohdippa asiaa ihan oikeasti kohdallasi,äläkä kysele täällä.

Äänestä

antaudu kummallekin täysillä,ei siinä maailma mitään menetä.päinvastoin.pienet onnen nyyhkäisyt huojentavat sotien raatelemaa ihmiskuntaa.ainaski pisaran.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

+Madeleine+ kirjoitti:

Olen 29-vuotias. Minulla on 32-vuotias aviomies, 3-vuotias poika ja 2-vuotias tytär. Olemme olleet mieheni kanssa aviossa neljä vuotta ja sitä ennen seurustelimme kolme vuotta. Olen kuitenkin ihastunut kunto-ohjaajaani. Hän on 30-vuotias. Minäkin kiinnostan häntä. Hän koskettelee minua muka huomaamattomasti opastaessaan minua. Hiuksiani,vatsaani,rintaani ja lantiotani. Rakastan kuitenkin myös aviomiestäni. Mitä tekisin?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu