Olen 29-vuotias. Minulla on 32-vuotias aviomies, 3-vuotias poika ja 2-vuotias tytär. Olemme olleet mieheni kanssa aviossa neljä vuotta ja sitä ennen seurustelimme kolme vuotta. Olen kuitenkin ihastunut kunto-ohjaajaani. Hän on 30-vuotias. Minäkin kiinnostan häntä. Hän koskettelee minua muka huomaamattomasti opastaessaan minua. Hiuksiani,vatsaani,rintaani ja lantiotani. Rakastan kuitenkin myös aviomiestäni. Mitä tekisin?
Rakas päiväkirja
6
764
Vastaukset
- (:_nainen_:)
Kuinka vakavasta ihastumisesta on kyse? On normaalia että pidemmässä suhteessa eläneet saattavat joskus ihastua, ratkaisevaa lienee se että miten asiaan suhtautuu. Jos oikeasti rakastat edelleen miestäsi ja olet onnellinen suhteessasi, olisi kaikkien kannalta viisainta että lopettaisit leikin hyvän sään aikana. Jos taas olet varma että haluat jatkaa "suhdetta" kunto-ohjaajasi kanssa, olisi parasta että miettisit mitä kannattaisi tehdä nykyisen suhteesi kanssa. Älä kuitenkaan tee hätiköityjä päätöksiä, joita kadut myöhemmin. Mutta tuossa tilanteessa suhde helposti etenee kunto-ohjaajan kanssa ja silloin se luisuu helposti pettämisen puolelle. Ellei se jo sitä ole..
- rakastat
miestäsi ja lapsiasi,vaihda kunto-ohjaajaa.
- Neuvokas*
Ei ole ammattieettisesti oikein kunto-ohjaajalta kohdella asiakasta noin, vaikka olisi kuinka ihastunut.
Ja mieti oletko ihastunut ihastumisen tunteeseen, vaiko todella siihen mieheen.
Nää tunnekuohut ku pakkaa menemään ohi ajan kanssa, joten älä tee tyhmyyksiä. Nimimerkillä tyhmyyksiä tehnyt. - luottaja
Neuvokas* kirjoitti:
Ei ole ammattieettisesti oikein kunto-ohjaajalta kohdella asiakasta noin, vaikka olisi kuinka ihastunut.
Ja mieti oletko ihastunut ihastumisen tunteeseen, vaiko todella siihen mieheen.
Nää tunnekuohut ku pakkaa menemään ohi ajan kanssa, joten älä tee tyhmyyksiä. Nimimerkillä tyhmyyksiä tehnyt.Mietippä , oletko ainoa jota hän mahdollisesti noin kohtelee. Luulisin ettet. Kyllä tuollaisista ohjaajista tulisi pysyä kaukana. Olet vain hetken mielenkiinnon kohde
- kuulu
tänne nää kysymykset.Pohdippa asiaa ihan oikeasti kohdallasi,äläkä kysele täällä.
- anna palaa
antaudu kummallekin täysillä,ei siinä maailma mitään menetä.päinvastoin.pienet onnen nyyhkäisyt huojentavat sotien raatelemaa ihmiskuntaa.ainaski pisaran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272075
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221470Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis651169Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111079Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101067- 88952
- 80819
- 17817
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16741Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107681