uklu petty

on huijausta

koska hammasraudat eivät ole rumat. Kyse lienee taas omasta mielestään älykkäiden markkinointihenkilöiden juonesta houkutella kansa ostamaan uklu pettu tavaraa. Oikea uklu petty voisi olla oikeasti ruma, eli sellainen jonka nähdessään alkaa laatta lentää välittömästi. Hyviä tehokeinoja olisivat romanialaistyyppinen viiksikarvoitus, jalkasilsa, täystuhoakne naamassa, juuriin asti syödyt kynnet, mätäänkaantuvat hampaat sekä sokerina pohjalla haaroista tursuavat pillukarvat. Tällaista uklu petua katsoisi ihan mielenkiinnolla. Hyvää petua kaikille, toivottavasti en tuottanut pettumusta.

5

1087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukly lotty

      oon samaa mieltä. mun mielestä sarjan betty on ihan nätti. ei omituiset vaatteet, hammasraudat ja silmälasit tee kenestäkään rumaa! itse en sarjaa seuraa enkä aijokaan seurata.

      • kun et katso!

        Miten voit arvostella ohjelmaa, jota et ole katsonut, etkä aiokaan katsoa? Kiinnostaa vaan...
        Olen nähnyt Bettyä näyttelevän naisen sellaisena kuin hän oikeasti on, enkä pitänyt yhtään näkemästäni, hän ei ollut edes kaunis sanan amerikkalaisessa merkityksessä. Roolihahmo Ugly Betty on paljon paljon paljon sympaattisempi ja kivemman näköinen! Sitäpaitsi sarja on oikeasti melko hyvä, harmi että jäi tauolle just kun alkoi olla mielenkiintoisimmillaan!


    • Musta on tosi ärsyttävää kun tulee jotain erikoista niin sitä sanotaan rumaksi. Minusta sarjan Bettyllä on enemmänkin omaperäinen, kuin ruma tyyli.

      • jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj...

        Niin just! joku voi luulla että on ruman näkönen kun on hammasraudat ja paksut kulmakarvat!Olen joskus katsonut kun muistan mutta yhtenä päivänä sitä ei vaan tullu.En kylläkään jäänyt murehtimaan asiaa.Toisinkuin Tuhkimo tarinaa jäin suremaan kun se loppu!!!(ja se säi vielä jännään kohtaan)
        tietäiskö kukaan jatkuuko se vielä joskus vai tuleeko siitä vaan uusintoja?!


      • bling
        jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj... kirjoitti:

        Niin just! joku voi luulla että on ruman näkönen kun on hammasraudat ja paksut kulmakarvat!Olen joskus katsonut kun muistan mutta yhtenä päivänä sitä ei vaan tullu.En kylläkään jäänyt murehtimaan asiaa.Toisinkuin Tuhkimo tarinaa jäin suremaan kun se loppu!!!(ja se säi vielä jännään kohtaan)
        tietäiskö kukaan jatkuuko se vielä joskus vai tuleeko siitä vaan uusintoja?!

        rakkaat ihmiset. voi se sarjan nimi olla ironinenkin.

        Ainiin hitto anteeks!! mie unohin. mehään keskutellaan suomi24:ssä. täällähän on vaan trolleja. anteeks, mä oon hiljaa nyt enkä tuhlaa enää aikaani täällä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4172
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2095
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      1642
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe