rukoilen ,ei vastausta

pilvet karkaa

olen ollut pulassa jo parivuotta ,rukollut apua vaikeuksiin ,silti tuntuu ettei apua tule olen avioliitossa mieheni töissä minä työtön ,velat painaa ,rahat aina loppu ,olen varmaan vanhentunut 10 vuotta ,mieheni juo iltaisin pahaan olonasa minä en pysty ,siirtelen arkena laskujen maksupäiviä ,olen rukollut taloudellista apua ,mutta ei ole ollut apua ,viimevuosi oli pahin ,olin lähellä että teen itselleni jotain ,mutta rukoilin jaksamista ,ehkä se auttoi ,mutta nyt on kivet kupissa ,tarvitsen todella apua ,yksin rukous ei auta ,rukoilkaa minulle apua ,yksi ihminen on rukoillut apua mutta ei ole auttanuut,ehkä ei usko kuinka tuskainen olen ,kiitos jos täältä löytyy tuntemattomilta löytyy apua ,kiitos ,aamen

23

1118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tessa

Välillä tuntuu siltä, että Jumala ei vastaa tai se ei kuule. Joskus tuntuu että rukoileeko sitä jotenkin värin vai eikö rukoile hengessä. Mutta totuus on, että Jumala kyllä kuulee rukoukset ja vastaa niihin ajallaan. Meistä voi tuntua väärältä, että Jumala ei vastaa rukouksiimmen hetkessä. Mutta kyllä Jumala vastaa silloin kuin oikeaksi katsomansa aika tulee. Jumala ei välttämättä vasta sillä meidän toivomalla tavalla, Mutta Hän on silti rukouksia kuuleva Jumala. Jumala kyllä tietää milloin on oikea aika. Sanon vain sinulle rohkaisuksi että älä luovuta. jaksa rukoilla. (Fil 4:6)

• Rukoillut

Hei, hae www.google.fi -kautta vaikka hakusanalla rukouspyyntö, sieltä löydät linkkejä, johon voit ohjata rukouspyyntösi. Kirkkojen palveluihin kuuluu rukouspiirit, ainakin Lohjalla. Varmasti myös siellä, missä asut.

Hälytä sukulaisesi, ystäväsi, seurakuntasi.. Kyllä Jumala auttaa, kun katsoo ajan tulleen. Tietenkin poistat synnin elämästäsi. Lue kirja "Katkaise kirouksen kierre" tai Jumala siunaa sukusi...
      mmärryksesi lisääntyy..

• Ajattelija

Suuri Isä ei anna rukoussella maallista mammonaa,vaan henkistä voimaa ja tyyneyttä.Jos sen saa, niin varmaan muutkin asiat selviävät.KAEKKEA HYVÄÄ SINULLE.

• RUKOILEVA

et kertonut ketä rukoilet. oletan että Jumalaa mutta Jumalahan lähetti ainokaisen poikansa ristille meidän syntiemme tähden ja antoi Jeesukselle kaiken vallan .Tie rukouksella kulkee vain Jeesuksen kautta eli meidän tulee rukoilla Hänen nimessä ja Jeesus sukoilee puolestamme Isää Jumalaa ja kiitä ja ylistä Jeesuksen suuruutta .moni alkoholistikin on saanut avun tulemalla uskoon ja ovat antaneet elämänsä Jeesukselle.Jeesus Rakastaa sinua sellaisena kun olet ,ja haluaa antaa perheellesi siunauksen.

• pilvet karkaa

olen rukollut apua nimenomaan jeesukselta ,tiedän että kun asiat selkeävät maaliset asiatkin rupeavat rullaamaan ,olen vain nyt niin tupessa että oma rukoukseni voi olla vain vallittamista ,kun on liikaa ongelmia asiat tuppaa paisumaan ,on jeesus joskus vastannutkin rukouksiini ,mutta nyt on ollut hiljaista olen aina uskonut hyvinä ja huonoina hetkinä en ole mikään tuulella käyvä vaan oikeasti jeesukseen uskova ihminen ,tiedän että apu tulee joskus nyt on vain huono hetki mutta nurkantakana on jo parempaa ,olen niin monessa liemessä keitetty että ehkä tämän jälkeen olen vielä vahvempi

• Tähtönen

Ajattele, että tällä kaikella "taakalla" on nyt jokin tarkoitus, jonka huomaat vasta myöhemmin.

Jos jaksat uskoa ja kiittää vaikeuksistakin huolimatta Jumalaa, saat varmasti monin verroin enemmän kuin osasit odottaa.

Saat mielen tyyneyden, onnen hetkiä, auringon paistetta, elämän lahjan. Huomaat, että asiat vain menevät kohdalleen.

Sinun ei enää tarvitse kantaa niistä huolta.

Huomaat, että olet jo saanut kaiken.

Olet saanut mahdolllisuuden elämässäsi olla vain vapaalla, vaikka oletkin työtön, niin nauti näistä vapauden hetkistä ja tee mitä tahdot.

Miehesi käy töissä, jospa hän on rasittunut ja juo siksi. Kiitä silti miehestäsi, että hän jaksaa käydä töissä ja elättää teitä.

Laskut ja rahahuolet kaatuvat päälle.

Mutta jätä ne hetkeksi pois mielestäsi ja antaudu ihanan Taivaan Isän syliin lepäämään.

Ole ajattelematta mitää huolia ja murheita. Kaikki järjestyy.

Muista että armossa on kyllin.

Jää siihen ihanaan tietoisuuteen lepäämän ja ole vain.

Ole ja lepää. Herraa kyllä kantaa sinua.

Sinua siunaten
      Tähtönen

• jli

Noissa tilanteissa rukouskin tuntuu vaikealta. Rukous on kuitenkin erittäin syvällinen asia, josta monilla on ennakkoluuloja ja väärinkäsityksiä.
      Jos jaksat, niin lue joitakin ajatuksia rukouksesta :
      http://www.nic.fi/~jlindell/rukouksesta.htm

Rukoilen, että Jumala johdattaa askeleesi niin, että valo alkaa näkyä.

• Myös ahdistunut

Tämä kuulostaa sinusta varmaan epähengelliseltä.
      Minun ahdistukseni nykyisin johtuu lapsen sairaudesta, muutamia vuosia sitten olin taloudellisissa ahdistuksissa. Silloin menin opulta pankinjohtajan luo ja sain helpotusta. Oletko varma ettei teille olisi olemassa jokin käytännön järjestely.
      Ahdistus tekee lihakset jännittyneiksi ja ajatukset kiertävät kehää. Vuosia sitten kun olin aivan tukossa aloin tehdä pitkiä kävelylenkkejä. Ulkoilma ja kaunis luonto antavat iloa joka ei maksa mitään. Aivot alkavat tuottaa omia masennuslääkkeitään, kun liikkuu reippaasti. Minä kävelen yksin, koska minulla ei ole ketään kaveria. Siinä on se hyvä puoli, että saa rukoilla kiittää ja kuunnella Jumalaa rauhassa.

• Lestadiolainen nainen

Rakas ystävä. Minäkin alan nyt rukoilla puolestasi. itselläni on ollut usein vaikeaa mutta olen rukoillut loputtomasti ja voin sanoa,e ttä joihinkin rukouksiini on vastattu vasta vuosien päästä mutta on kuitenkin vastattu. Lupaus on Raamatussa: pyytäkää niin teille annetaan.

Voin vilpittömästi sanoa saaneeni lähes kaiken pyytämäni elämässä. (en kehtaakaan sanoa mitä kaikkea olen kehdannut pyytää...)

• Lestadiolainen nainen

tee kuten Luther neuvoi: auta Jumalaa auttamaan itseäsi
      1. soita huomenna velkaneuvojalle: soita vaikka terveyskeskuksen vaihteeseen ja he voivat yhdistää
      2. mene terapeutin/sosiaali-ihmisen puheille jotta saat jonkun kanssa setvittyä nuo velka-asiat kuntoon
      - älä luovuta, tee kaikkesi: olen itse käynyt tämän kaiken läpi itsekin: nyt paistaa usein jo aurinkokin

• Mari

Pitäisiköhän sinun nyt ottaa itseäsi niskasta kiinni ja tehdä jotakin muutakin, kuin vain rukoilla ja odotella rukousvastauksia?
      Yleensä me ihmiset toimimme tuollaisissa tilanteissa. Me toimimme muuttaaksemme tilanteet. Mitä sinä voisit tehdä?
      Jos miehesi juo rahojanne, pitäisiköhän hänen hakea apua alkoholismiinsa? Jos miehesi ei hae apua raitistuakseen, pitäisiköhän sinun erota miehestäsi vuodeksi tai pariksi? Sinä aikana voisit muuttaa oman taloudellisen tilanteesi, koska erossa joudutte molemmat ottamaan vastuun yhteisistä veloistanne.
      Voisitko vastaanottaa mitä tahansa töitä? Sellaistakin, jota olet ennen ehkä halveksunut? Töitä nimittäin on (paitsi, jos asut pienellä paikkakunnalla, silloin ei ehkä töitä ole), jos niitä vain haluaa tehdä. Jos asut pienellä paikkakunnalla, jossa ei ole töitä, niin mitäpä jos kertakaikkiaan muuttaisit isompaan kaupunkiin? Ja alkaisit tehdä töitä.
      Ota nyt itseäsi niskasta kiinni. Ei se Jumala ole mikään automaatti, joka postiluukkuusi tuo rahaa tai lottovoiton. Itse sinun on tehtävä muutoksia elämässäsi. Jos uskot Jumalaan, niin rukoile viisautta itsellesi niiden muutosten keskellä - ja ala toimia! Ala tehdä niitä muutoksia, äläkä jää odottelemaan, että jokin jumala sinulle kertoisi tarkasti, mitä sinun tulisi tehdä!
      Elämä on etsimistä ja löytämistä. Mutta mitään et löydä ellet ensin etsi! Ala siis elää ja tehdä jotain korjataksesi tilanteesi! Ei mikään Jumala halua sinun istuvan rukoilemassa! Äiti Teresa rukoili joka päivä aivan tolkuttoman paljon. Mutta, tiedätkö mitä: hän myös teki töitä (jopa mahdottomalta tuntuvia töitä) joka päivän aivan tolkuttomasti. Ei hän vain rukoillut muutosta ja jäänyt odottelemaan rukousvastauksia. Hän toimi ja teki ja toimi - ja sai rukousvastaukset toimiessaan ja tehdessään!

• pilvet karkaa

lue kisulle lähettämä viesti

• Mari
        pilvet karkaa kirjoitti:

lue kisulle lähettämä viesti

Parhain Pilvet karkaa. Ihan kuten Kisu tuossa alempana vastasi, tilanteestanne voi tietää vain sen, minkä kirjotit. Sinä kirjotit (varmasti syvässä hädässä):
        -velat painaa
        -mies juo
        -olen rukoillut taloudellista apua
        -yksin rukous ei auta
        -rukoilkaa minulle apua
        Lapsistanne et maininnut mitään. Mutta varmasti eniten juuri heillä on hätä. Sinä olet rukoillut taloudellista apua, mutta se ei yksin ole auttanut. Pyydät apua. Jotakin apua, joka auttaisi taloudellisesti.
        Kisu antoi sinulle apua. Voisitko ajatella mennä sinne diakoniatyöhön juttelemaan veloistanne? Voisitko ajatella tekeväsi sellaistakin työtä (tilapäisesti), joka ei vastaa ammattiasi?
        Kirjoitit joutuvasi siirtämään laskuja, ja samalla kirjoitat miehesi juovan. Voisiko miehesi hakeutua hakemaan apua juomiseen? Jos rahaa on alkoholiin, mutta ei laskujen maksuun, on tilanne todella paha. Siinä tarvitaan apua ja radikaaleja elämänmuutoksia.
        Rukous ei tosiaankaan yksin auta, kun on taloudellisia vaikeuksia (sen tietävät varmasti niin monet tälläkin palstalla surffailevat ihmiset). Vaikeuksista selviytyminen vaatii muutoksia ja muutokset eivät tapahdu muuta kuin tekemällä ja toimimalla. pelkkä rukoilu ei riitä.
        Saamasi neuvo kääntyä kirkon diakoniatyön puoleen on hyvä neuvo. Voisitko ajatella sellaista mahdollisuutta? Voisiko miehesi hakea apua juomiseensa? Pelkkä rukoilu miehesi puolesta ei riitä, vaan hänenkin täytyy toimia itse.
        Minäkin toivon sinulle viisautta alkaa tehdä elämänmuutoksia. Ja rohkeutta sinulle, jotta uskaltaisit toimia! Olen jostakin oppinut seuraavan rukouksen:
        Herra, suo minulle tyyneyttä hyväksyä asiat, joita en voi muuttaa. Herra, suo minulle rohkeutta muuttaa asiat, jotka voin muuttaa. Ja Herra, suo minulle viisautta erottaa nuo kaksi edellistä toisistaan.

• pilvet karkaa
        Mari kirjoitti:

Parhain Pilvet karkaa. Ihan kuten Kisu tuossa alempana vastasi, tilanteestanne voi tietää vain sen, minkä kirjotit. Sinä kirjotit (varmasti syvässä hädässä):
        -velat painaa
        -mies juo
        -olen rukoillut taloudellista apua
        -yksin rukous ei auta
        -rukoilkaa minulle apua
        Lapsistanne et maininnut mitään. Mutta varmasti eniten juuri heillä on hätä. Sinä olet rukoillut taloudellista apua, mutta se ei yksin ole auttanut. Pyydät apua. Jotakin apua, joka auttaisi taloudellisesti.
        Kisu antoi sinulle apua. Voisitko ajatella mennä sinne diakoniatyöhön juttelemaan veloistanne? Voisitko ajatella tekeväsi sellaistakin työtä (tilapäisesti), joka ei vastaa ammattiasi?
        Kirjoitit joutuvasi siirtämään laskuja, ja samalla kirjoitat miehesi juovan. Voisiko miehesi hakeutua hakemaan apua juomiseen? Jos rahaa on alkoholiin, mutta ei laskujen maksuun, on tilanne todella paha. Siinä tarvitaan apua ja radikaaleja elämänmuutoksia.
        Rukous ei tosiaankaan yksin auta, kun on taloudellisia vaikeuksia (sen tietävät varmasti niin monet tälläkin palstalla surffailevat ihmiset). Vaikeuksista selviytyminen vaatii muutoksia ja muutokset eivät tapahdu muuta kuin tekemällä ja toimimalla. pelkkä rukoilu ei riitä.
        Saamasi neuvo kääntyä kirkon diakoniatyön puoleen on hyvä neuvo. Voisitko ajatella sellaista mahdollisuutta? Voisiko miehesi hakea apua juomiseensa? Pelkkä rukoilu miehesi puolesta ei riitä, vaan hänenkin täytyy toimia itse.
        Minäkin toivon sinulle viisautta alkaa tehdä elämänmuutoksia. Ja rohkeutta sinulle, jotta uskaltaisit toimia! Olen jostakin oppinut seuraavan rukouksen:
        Herra, suo minulle tyyneyttä hyväksyä asiat, joita en voi muuttaa. Herra, suo minulle rohkeutta muuttaa asiat, jotka voin muuttaa. Ja Herra, suo minulle viisautta erottaa nuo kaksi edellistä toisistaan.

joo minulla on lapsia ja kirkon diakonissa ei luvannut apua ,miehellä liian isot tulot ,toiseksi kuka on sanonut ettiei rukous auta ,minä olen lapsesta asti uskonut jeesukseen olen ollut aina tiukoissaelämän tilanteis uskoni voi tuntua lapselliselta ja onkin sitä mutta tiedäön että nämäkin vaikeudet tulen voittamaan jos en rukole tunnen oloni todella tyhäksi ,en ole todellakaan syntynyt kultalusikka kädessä päinvastoin olen joutunut taistelemaan aina ja taistelu jatkuu ,vaikka viimetalvi oli raskas en luovuta jos luovuttaisin se olisi liian monelle ilon aihe ja sitä en suo heille voin vain todeta että onneksi en tehnyt itselleni mitään jakson uskoa ja rukoilla

• Kisu

Et sinä saa yhtään rukousvastausta, jos vain odottelet niitä vastauksia! ala muuttaa elämääsi! Ala toimia ja tehdä jotain! Mieti miten voisit muuttaa elämäntilanteesi. Ja sen jälkeen muuta elämäntilanteesi, äläkä vain jää miettimään!
      Jos pääongelmasi on velka ja kuulut Ev.lut. kirkkoon, niin ota yhteyttä seurakuntasi diakoniatyöhön. Kirkolla on omat rahansa yksityisten ihmisten velkajärjestelyihin. Vai joko otit sinne yhteyttä ja sait pakit?
      Jos neuvottelet kirkon velka-avun puitteissa, ette tule saamaan apua jos
      1) kriisitilanteenne ei ole todellinen. Jos käy ilmi, että laitatte rahanne alkoholiin, autoon, sanoma- tai viikkolehtiin, nettiyhteyteen yms., joka ei ole primaaritarvetta elämisen suhteen
      2)ette ole valmiita muuttamaan elämäänne. Teidän tilanteenne vaatii elämänmuutoksia ja avun saaminen edellyttää haluanne toimia ja työskennellä muutosten eteen.
      Tiedätkö, että ravintola extrassa saat kolmessa iltavuorossa tiennattua rahaa saman verran kuin ylempi korkeastikoulutettu tienaa viikossa kahdeksan tuntia päivässä työskennellessään? Alapa siis tehdä keikkatyötä ravintoloissa iltavuoroissa (huutava pula ko. työntekijöistä!) kolmena iltana viikossa ja tienaat rahaa! Sen lisäksi voisit parina iltana käydä tekemässä vaikka siivoustöitä tms. Vai oletko puhtaasti työn vieroksuja?
      Ala tehdä muutoksia elämääsi, äläkä istu odottelemassa rukousvastauksia!
      Jos miehesi juo rahanne, niin mitäpä jos ottaisit eron? Eroatte määräajaksi ja annat miehellesi aikaa raitistua? Asutteko liian kallisti? Pitäisikö asunto vaihtaa halvempaan? Missä muissa asioissa voisit tehdä elämän muutoksia?
      Oletko kuin se poika, joka kätkee leiviskänsä maahan? Kätket toimeliaisuutesi ja kykysi ja lahjasi maahan ja odottelet vain isäsi suosiota? Odottelet siinä sitten, että Isä sinulle vastaa ja antaa sinulle lisää kaikkea hyvää? Miksikö hän antaisi? Siksikö että sen uudenkin hyvän kätkisit maahan ja taas odottelisit isäsi suosiota?
      Olepa kuten se toinen poika, joka lähti toimimaan ja yrittämään. Hänhän erehtyi yrittäessään ja menetti kaiken, mutta hän sentään yritti! Ja kaikkensa menettäneenä hän oli isälleen oikein rakas! Eikä isä häntä jättänyt, vaikka hän oli kaiken elämää eläessään, yrittäessään elää, menettänyt.
      Sinun on muutettava itse oma elämäsi! Älä vain rukoile, vaan ala toimia! Tee radikaalejakin elämänmuutoksia! Tee ja rukoile! Mutta jos rukoilet toimimatta, niin silloin saat turhaan niitä rukousvastauksia odotella!

• pilvet karkaa

ei voi muuta sanoa kuin olipa todella tyrmäävä vastaus ,luulette että olen joku idiootti ,teen työtä ja rukolen ,enkä jemmaa mitään ,ja kun EI OLE SUHTEITA EI ISON PERHEEN ÄITI TAHDO SAADA TÖITÄ ,pyysin vain rukous apua EN HAUKKUJA!!!! JOS MIETTISIT MITÄ SURAAVAN KERRAN KIRJOITTRAISIT HÄDÄSSÄ OLEVALLE ,JEESUS EI AINAKAAN HAUKU ,ONNEKSI.

• Kisu
        pilvet karkaa kirjoitti:

ei voi muuta sanoa kuin olipa todella tyrmäävä vastaus ,luulette että olen joku idiootti ,teen työtä ja rukolen ,enkä jemmaa mitään ,ja kun EI OLE SUHTEITA EI ISON PERHEEN ÄITI TAHDO SAADA TÖITÄ ,pyysin vain rukous apua EN HAUKKUJA!!!! JOS MIETTISIT MITÄ SURAAVAN KERRAN KIRJOITTRAISIT HÄDÄSSÄ OLEVALLE ,JEESUS EI AINAKAAN HAUKU ,ONNEKSI.

Pilvet karkaa, anteeksi jos loukkasin.
        On mahdottoman vaikea tietää viestisi perusteella tilanteestasi enempää kuin se mitä kirjoitit. Olen pahoillani, jos et suvaitse muunlaista kommentaatiota kuin rukousta. En tiennyt sitä.
        Mutta kirjoittamasi perusteella todellakin tahdon rohkaista sinua toimimaan, etsimään muutoksia elämäntilanteeseenne. Mitään muutoksia elämäntilanteeseenne ei tapahdu, ellei niitä itse tee. Se on valitettava tosiasia.
        Ja, jos velka on ongelmanne todellisesti, ota yhteyttä diakoniatyöhön, niin varmasti sitä kautta teitä lähdetään auttamaan. Jos vain itse olette valmiita apua vastaanottamaan.
        En haukkunut sinua, mutta koit sanani haukkumiseksi. Toivon sinulle viisautta ja rohkeutta löytää keinoja ja voimia elämän muutosten tekemiseen.

• iii
        pilvet karkaa kirjoitti:

Vaikka kaikki muut hylkäisivät, Jeesus ei. Etsi ensin taivasten valtakuntaa ja kaikki muu sinulle annetaan, näin vapaasti Raamattua lainatakseni.
        Minulla ja miehelläni on ollut opiskelujen takia taloudellisesti tiukkaa, mutta aina Jumala on auttanut, kun on Häneen turvannut ja luottanut. Usein seurakuntalaiset ovat antaneet rahaa, tuoneet ruokaa jne.
        Muistan sinua rukouksissani, sinun omasi on Jumala kuullut ja varmasti vastaa.

• dalla

käy eri aikaa kuin omamme, niinpä emme tiedä milloin rukousvastaukset tulevat. Jonkinlaisista yhteyshäiriöistä johtunee se, että vastaukset saattavat myös olla hyvinkin erilaisia, kuin oletamme.
      Rukoilen puolestasi asioittesi selvenemistä ja voimaa erämaavaelluksesi, voimaa rukoilla ja myös tehdä jotakin.

• vinny

Raamatun psalmissa 51/19 on lohduttava ja voimaa antava kohta teidän perheelle!Se kuuluu näin:Jumalalle kelpaava uhri on särjetty henki;särjettyä ja murtunutta sydäntä et sinä jumala hylkää!Vastoin käymisiä ja koettelemuksia Herra sallii meille vain sen verran kun me niitä kestämme ja hän tietää meidän sietorajan jo etukäteen ,eikä salli meitä koetella enempää!Usein ajattelemme,että miksi meillä tämä elämä on välillä vain koettelemuksia,mutta niilläkin on tarkoituksensa!Jumala sallii meille välillä koettelemuksia lähentääkseen itseään meihin ja että me pysähtyisimme joskus ajattelemaan jumalan puoleen!Miehellesi voin sanoa,että kannattaisi pyytää apua ennemmin jumalalta kuin viinalta,se ei anna kuin hetkellisen hyvänolon tunteen ja jonka kautta paha pääsee vetämään ihmistä vaan enemmän alas pohjamutiin!Tiedän tuon asian henkilökohtaisesti entisen elämäni ajoilta,kun en ollut uskossa!Suurten vaikeuksien keskellä meidän tulee pysähtyä polvillemme suuren rakastavan jumalamme eteen nöyränä ja kertoa hänelle vilpittömästi kaikki huolemme ja murheemme!Sen jälkeen vasta jumala rupeaa auttamaan meitä,koska sitten vasta hän näkee että mekin tulemme häntä vastaan poulitiehen!Tämän takia rukoukset eivät välttämättä toimi jos emme käänny koko sydämmestämme jokainen hänen pouleensa nöyrästi ja vilpittömästi!Muistan teidän perhettänne rukouksissa,muuta pääpaino ongelmienne ratkaisuun on teidän ja jumalan välisessä suhteessa1Kun saatte jumalan kanssa välinne täysin selväksi,niin sen jälkeen rupeaa teidän ongelmavyyhtinnekin purkautumaan!Jumalan siunausta ja kaikkea hyvää teidän perheellenne!T.Vinski Nyman

• Tähtönen

Toden totta.
      Maailma on nykyään niin vaikea paikka elää tai ehkä on aina ollut.
      Nykyaikana vaikeutemme vaan ovat erilaisia.

Tiedän tunteen kun rahat loppuu.
      Tiedän tunteen kun toinen juo kaikki rahat.
      Tiedän tunteen kun on vain tuskainen olo.

Siihen ei varmaankaan ole muuta mahdollisuutta
      kuin ristiä kädet ja kiittää tästäkin hetkestä.
      Siitä , että yleensä elän ja olen ja tunnen.

Elämä itsessään on kaunis.
      Siinä olevat asiat eivät ole aina kauniita.

Mutta jos voisimme hitusen muuttaa
      ajattelutapaamme postiivisemmaksi saattaisi
      sieltä löytyä pieniä auringon säteitä.

En tarkoita, että vähättelisin tai sanoisin, että
      itsestäsi on kiinni.
      Ei vaan tarkoitan, että Jumalasta on kiinni.
      Miten Jumalan näemme.
      Miten osaamme katsoa tuota kaiken elämän antajaa.

Osaammeko olla vain kiitollisia täsät hetkestä,
      vaikka se tuntuisi kuinka raskaalta.

Siitä lähtee tyytyväisyys ja onnellisuus.

Pyydä Jumalalta apua nähdä asiat niinkuin ne ovat
      ja että siitä huolimatta elät ja olet Jumalan hoivassa.

Siunaten!!!!

• möhlö

Jos karkaa minkäs sille teet...
      anna pilvien mennä menojaan...
      pidä hauskaa....

• rietulainen

Oliko tää murha-vinski

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      87
      2071
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      236
      756
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      701
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      598
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe