en tiedä paljoakaan starwarssista,mutta kiinnostaa kovasti.tässä arvoitus kuka on darth vaderin isä? vastatkaa please.
kuka darth vaderin isä?
6
587
Vastaukset
- KyleKatarn1987
?=|
- lukefani
....isää hän on syntynyt voimasta eli hän on voiman aikaan saannos.
- KyleKatarn1987
lukefani kirjoitti:
....isää hän on syntynyt voimasta eli hän on voiman aikaan saannos.
Darth Sidious ole Anakinin isä? :S
KyleKatarn1987 kirjoitti:
Darth Sidious ole Anakinin isä? :S
Darth Plagueis? Sellainen jäänyt mieleen, kun Sidious palpatinena selitti Anakinille kuolemattomuudesta ja Plagueisista siellä teatterissa.
Tosin montakos vuotta siitä on verrattuna Sithin koston tapahtuminiin, kun Sidious päätti lopettaa mestarinsa päivät?
Muutta! Voima päätti tuoda valitun maailmaan D:- DarthPlagueis
m.i.c01 kirjoitti:
Darth Plagueis? Sellainen jäänyt mieleen, kun Sidious palpatinena selitti Anakinille kuolemattomuudesta ja Plagueisista siellä teatterissa.
Tosin montakos vuotta siitä on verrattuna Sithin koston tapahtuminiin, kun Sidious päätti lopettaa mestarinsa päivät?
Muutta! Voima päätti tuoda valitun maailmaan D:Kaadetaan vaan kaikki minun niskaani! Mitä minä olen tehnyt ansaitakseni tämän?!?!? Hänhän ei edes näytä minulta!!!
- KyleKatarn1987
DarthPlagueis kirjoitti:
Kaadetaan vaan kaikki minun niskaani! Mitä minä olen tehnyt ansaitakseni tämän?!?!? Hänhän ei edes näytä minulta!!!
Ei kyllä se on Darth Sidious, joka Anakinin Voimasta eläväksi henkilöksi muovasi.
Älä siis hätäänny, DarthPlagueis, Anakin on täysin oppipoikasi aikaansaannosta. >=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483523Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532779
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961635- 391390