Tämä sarja tulee jo korvist ulos!!!!!!!!
Oikein pahaa tekee, kun tämä sarja jatkuu jatkuu ja JATKUU!! MILLOIN TÄMÄ JÄÄ OIKEIN TAUOLLE NELONEN!?!
Kyl olis jo aika!!!!
happee! happee! happee!
NELONEN HAPPEEE!!!!!!
6
898
Vastaukset
- nm ää
Onko sitä televisiota sitten pakko katsoa aina siihen aikaan ja vieläpä neloskanavaa, kun kyseinen ohjelma tulee?
Paras saippuasarja. - joku
Samaa mieltä PLÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHH:n kanssa. Ei lopu ikin ja samaa jauhetaan jaksosta jaksoon...Huh, huh! Vaik täytyy kyl myöntää et sarjaan jää koukkuun, ja katon niit:D
- päivien viemää
hahah
- jen-
jotkut jostka eivät pidä sarjasta varmaan tahtovat että se jää tauolle. fanit taas ei... se on kyl mielipide kysymys.
- ^Sonkku^
et siis tykkää tästä sarjasta. kun haluat että se jää tauvolle. mää voisin kattoo päivienviemää aina! :D
- Äsh!
Mikä pirun into siinä sarjassa oikein on?!?! Siis satuin katsomaan muutama päivä sitten ja nää on jossai perkeleen sodassa!?! Sitten oli aikasemmin jotki pirun UFOt??!?! Eikö tän pitäs olla joku perhesarja? Antakaa mun kaikki kestää. Nyt vedän itteeni turpaan koska selitin niin paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882