miten saada selkoa Neitsytmiehen tunteista?

vastauksia vailla

olen skorpioninainen ja hyvin hyvä ystävä ollut neitsytmiehen kanssa. välillämme on kuitenkin ollu aina jotain pientä ihanaa sähköä. skorpionina tunnen hyvin ihmiset ja näen läpi. ja olisin aika varma, että tämä kyseinen neitsytmies olisi minuun ihastunut.. seurustelee kylläkin mutta tuntuu että suhde on laastari edellisen kariutumiselle.. voiko sekin olla mahdollista?

neitsytmies imartelee jatkuvasti ja "palvelee" aivan arkisillakin teoilla. vinkkailee esim. jonkinlaista kaksmielistä juttua ja sanoo sen jälkeen sen olevan vitsi päälle katsomalla flirttaillen ja hihittää päälle. pieni epäilys syttyi minussa jo aikoja sitten että miehen päässä voisi liikkua muutakin kuin ystävyys..

miten tämä neitsytystäväiseni näyttää sen, jos välittää enemmän kuin ystävänä..? kertokaa te, neitsyet varsinkin!

4

3009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :) :) :)

      On se ihastunut sinuun - senkun otat sen. Neitsyt haluaa olla ensin varma sinun tunteista ennen kun uskaltaa näyttää omat tunteensa. Muuten neitsyt ja skorppari toimii hyvin. Kokemusta on...

      • neitsytmiehen

        Olen samaa mieltä kanssasi!


    • kirjottaja

      olenkos ilkeä jos vien tämän kyseisen neitsytmiehen kumppaniltaan?.. olen niin kiltti ihminen, etten tiedä onko minusta viemään toisen miestä.. ja epävarmuus pystynkö. ja onko se lapsellista 32-vuotiaalta?!

      ja hei, onko toi yleistä neitsytmiehiltä kun ne on tuollaisia kun ne on ihastuneita?.. lisäksi tämä kyseinen mies soittelee minulle jatkuvasti ja vietämme paljon aikaa yhdessä, kaverimielessä. mutta silti välillämme on jotain, tunnen sen.... ja kun tämä mies puhuu suhteestaan nykyiseen jousimiesnaiseensa, että ei ole varma että tuleeko mistään mitään.. ja ei puhu ikinä minulle niin innoissaan naisestaan..

    • tupu10

      Hei

      niin.neitsyt miehet ovat ihania.huomioon ottavia ja arkisissa asioissa palvovia.itse olen kala-nainen ja ihastuin kerran neitsyt mieheen. osaavat olla ihania suustaan ja välillä vähemmän ihania. tunteista ei selvää saanut, mitä hän ajatteli.eroon en kuitenkaan hänen ajatuksista pääse, vaikka tapaamisesta jo on vuosia.aika monimutkainen luonne oli ainakin tällä neitsyt herralla.itse kyllä olen hyvin suurpiirteinen ihminen ja herkästi tunteilla elävä. kiinnostun ehkä liikaa ns.herrasmiehiin.en tiedä oisko sellanen luonteen piirre rasite neitsyelle, että tarraupi liian tiukasti kiinni.enkä päästä aivan äkkiä irti.
      hänellä oli piirteitä, että halusi puhua menneistä suhteista, joista taas minä en niin välittäisi.tuntuu, että ne loukkaavat toista.
      en tiedä, millaisen ihmisen kanssa sellainenkin neisyt pärjäilee.tarkka hän oli, joka neisyen luonteen merkki.
      toivottavasti löydät sisäisen rauhan neisyesi kanssa.

      tv: kalanainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2244
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2087
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe