Rrakas

Tutustuin 20.7.2006 mieheen treffipalstan kautta
viestejä vaihdoimme kuukauden päivät kunnes tapasimme 1.9. jotenki tykästyimme silloinja jatkoimme viestejä puheluita treffailimme toisiamme vietimme mukavia hetkiä ei kiirettä mihinkään ei vaatimuksia tapailimme vain ainakin minä uskollisesti mutta hänpä ei niin katseli muita treffaili?ainakin viestitteli...!sain kiinni myöskin siinä vaiheessa luottamus hakusessa taas..kunnes tuli olo siitä että olisi minun kuten minä hänen.Ei tainnut olla kuitenkaan asia niin lopuks Pienten eripuraisuuden vuoksi suhde oli sitten loppu 13.5.2007.että hyvää äitienpäivää sitten vain kiitos
1393
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

OIS IHANAA RAKASTUA JA OLLA SELLAINEN MIES JOKA KOHTELISI NAISTANSA AIDOSTI JA TUNTEELLA JA ENNEN KAIKKEA SELLAINEN MIES JOKA OPISKELISI AHKERASTI.TEKISI TÖITÄ JA PISTÄISI VALITTAVIEN NAISTEN SUUT SUPPUUN

Äänestä

Kommentoi aloitusta

kirjaPäivä kirjoitti:

Tutustuin 20.7.2006 mieheen treffipalstan kautta
viestejä vaihdoimme kuukauden päivät kunnes tapasimme 1.9. jotenki tykästyimme silloinja jatkoimme viestejä puheluita treffailimme toisiamme vietimme mukavia hetkiä ei kiirettä mihinkään ei vaatimuksia tapailimme vain ainakin minä uskollisesti mutta hänpä ei niin katseli muita treffaili?ainakin viestitteli...!sain kiinni myöskin siinä vaiheessa luottamus hakusessa taas..kunnes tuli olo siitä että olisi minun kuten minä hänen.Ei tainnut olla kuitenkaan asia niin lopuks Pienten eripuraisuuden vuoksi suhde oli sitten loppu 13.5.2007.että hyvää äitienpäivää sitten vain kiitos

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu