Tutustuin 20.7.2006 mieheen treffipalstan kautta
viestejä vaihdoimme kuukauden päivät kunnes tapasimme 1.9. jotenki tykästyimme silloinja jatkoimme viestejä puheluita treffailimme toisiamme vietimme mukavia hetkiä ei kiirettä mihinkään ei vaatimuksia tapailimme vain ainakin minä uskollisesti mutta hänpä ei niin katseli muita treffaili?ainakin viestitteli...!sain kiinni myöskin siinä vaiheessa luottamus hakusessa taas..kunnes tuli olo siitä että olisi minun kuten minä hänen.Ei tainnut olla kuitenkaan asia niin lopuks Pienten eripuraisuuden vuoksi suhde oli sitten loppu 13.5.2007.että hyvää äitienpäivää sitten vain kiitos
Rrakas
kirjaPäivä
1
334
Vastaukset
- MMS
OIS IHANAA RAKASTUA JA OLLA SELLAINEN MIES JOKA KOHTELISI NAISTANSA AIDOSTI JA TUNTEELLA JA ENNEN KAIKKEA SELLAINEN MIES JOKA OPISKELISI AHKERASTI.TEKISI TÖITÄ JA PISTÄISI VALITTAVIEN NAISTEN SUUT SUPPUUN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764