Tutustuin 20.7.2006 mieheen treffipalstan kautta
viestejä vaihdoimme kuukauden päivät kunnes tapasimme 1.9. jotenki tykästyimme silloinja jatkoimme viestejä puheluita treffailimme toisiamme vietimme mukavia hetkiä ei kiirettä mihinkään ei vaatimuksia tapailimme vain ainakin minä uskollisesti mutta hänpä ei niin katseli muita treffaili?ainakin viestitteli...!sain kiinni myöskin siinä vaiheessa luottamus hakusessa taas..kunnes tuli olo siitä että olisi minun kuten minä hänen.Ei tainnut olla kuitenkaan asia niin lopuks Pienten eripuraisuuden vuoksi suhde oli sitten loppu 13.5.2007.että hyvää äitienpäivää sitten vain kiitos
Rrakas
kirjaPäivä
1
352
Vastaukset
- MMS
OIS IHANAA RAKASTUA JA OLLA SELLAINEN MIES JOKA KOHTELISI NAISTANSA AIDOSTI JA TUNTEELLA JA ENNEN KAIKKEA SELLAINEN MIES JOKA OPISKELISI AHKERASTI.TEKISI TÖITÄ JA PISTÄISI VALITTAVIEN NAISTEN SUUT SUPPUUN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643245Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002197- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132