kaikkihan sen tietää että vader on homo mutta mitä siitä kyllähä minäkin olen.tulin kaapista ulos noin 13v.mutta kaikkíhan on ainakin pikkasen kyllä ainakin jedimestari on homo koska meillä on suhde me tulimme molemmat kaapista ulos yhtä aikaa.
vader is gay
paavi -johannes
3
164
Vastaukset
- You go to hell.
Helvettiin tai sielu jää maalle, etkä koskaan vapaudu.
Tiedoksi vaan aivottomalle pässille.- 666
NYT oot hiljaa tai tuun hakemaan sut
- Get a life.
Muhahaa! Eipä taida olla kaikki kotona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271467
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228