Miessiivooja suututtaa

uimahallin naisia

151

63184

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tasa-arvo Taneli

suututa kun heidän puolella käy nais-siivoojat

• samalla

lailla miehet valittavat nais-siivoojasta,tiedoksi tasa-arvo Tanelille eli yhtä paljon"valitusta" puolin et toisin mutta puhdasta täytisi olla!

• Aikamiespoika

Kyllä naiset on säikyttänyt minut noin kolmekymp-
        pisenä (suuttumus on eri asia kuin henkinen shokki).Oli aika traumaattista kun eräs nuori nainen
        "otti aurinkoa" mustikkamaan rantakivillä varjossa
        ja sitten eka kerran näin Mikkelin uimahallissa
        nuoren naisen siivoojana.
        Tämä saattaa huvittaa kaikenmaailman "yökerholaisia" kun totean että
        on tullut oltua alastoman naisen edessä ja sitten
        vielä alasti naisen edessä. OLIS PAREMPI ETTEI
        NUORIA TYTTÖJÄ LAITETA PUNASTELEMAAN MIESTEN TILOIHIN.

• pellava
        Aikamiespoika kirjoitti:

Kyllä naiset on säikyttänyt minut noin kolmekymp-
        pisenä (suuttumus on eri asia kuin henkinen shokki).Oli aika traumaattista kun eräs nuori nainen
        "otti aurinkoa" mustikkamaan rantakivillä varjossa
        ja sitten eka kerran näin Mikkelin uimahallissa
        nuoren naisen siivoojana.
        Tämä saattaa huvittaa kaikenmaailman "yökerholaisia" kun totean että
        on tullut oltua alastoman naisen edessä ja sitten
        vielä alasti naisen edessä. OLIS PAREMPI ETTEI
        NUORIA TYTTÖJÄ LAITETA PUNASTELEMAAN MIESTEN TILOIHIN.

Olen hoitajana työssäni,näen sekä miehiä että naisia alasti päivittäin.Ei punastuta eikä tirskuta yhtään.Uimahallillakin kävin potilaan kanssa,olin miesten puolella,jopa saunassakin.Taisi uimavalvojatkin olla minun läsnäni alasti.Kaikki me olemme luojan luomia, ollaan sitten alasti tai puettuna.Nainen.

• Aikamiespoika
        pellava kirjoitti:

Olen hoitajana työssäni,näen sekä miehiä että naisia alasti päivittäin.Ei punastuta eikä tirskuta yhtään.Uimahallillakin kävin potilaan kanssa,olin miesten puolella,jopa saunassakin.Taisi uimavalvojatkin olla minun läsnäni alasti.Kaikki me olemme luojan luomia, ollaan sitten alasti tai puettuna.Nainen.

Niinpä. Ajattelinkin muutama päivä sitten tuota
        hoitajan työtä. Sen parin kerran aikana kun olen muutaman päivän sairaalassa maannut niin minulta ajeltiin 7cm pitkät rinta-
        karvani ja työnnettiin karvaiseen takapuoleeni
        jotain päräpuikkoja (tarpeellisesti en epäile).
        Että ei oo hoitsut eilisen teeren tyttöjä EI!
        Ei vaikka laulaisivat missä srk/enkelikuorossa.

• kesännn

Olisiko se sitä ett yleensä siivoja on vanh. nainen (saa silleen nainen olla rauhassa), vaik alastomia miehiä ympärillä, tottunut, on turta tekee työnsä ja se on siinä'. Ei silleen herätä miehissä 'levottomuutta yms', ja mies helpommin pystyy olemaan oma itsensä, eli on vaan ihminen joka siivoilee tavallisesti vaik nainen onki miestenpuolella ....Voi olla ett olen siten väärässä??;))

• hullupussi

on ihan selvä juttu: naisia kiinnostaa tasa-arvo vain siinä tapauksessa jos siitä on heille jotain hyötyä.

• Ujo poika
        Aikamiespoika kirjoitti:

Niinpä. Ajattelinkin muutama päivä sitten tuota
        hoitajan työtä. Sen parin kerran aikana kun olen muutaman päivän sairaalassa maannut niin minulta ajeltiin 7cm pitkät rinta-
        karvani ja työnnettiin karvaiseen takapuoleeni
        jotain päräpuikkoja (tarpeellisesti en epäile).
        Että ei oo hoitsut eilisen teeren tyttöjä EI!
        Ei vaikka laulaisivat missä srk/enkelikuorossa.

Jos nainen tulisi kun olen alasti uimalassa niin hävettäisi tosi paljon. Ymmärrän hyvin niitä naisia jotka ovat järkyttyneet miessiivoojasta. Minua ei ole kukaan nainen koskaan nähnyt pippeli paljaana paitsi äiti kun oli vauva. Nyt olen 28v.

• gpzr

Tämä olkoon opiksi tasa-arvoa havitteleville naisille..
        Jos haluu saada,on pakko antaa..

• Hirveetä
        gpzr kirjoitti:

Tämä olkoon opiksi tasa-arvoa havitteleville naisille..
        Jos haluu saada,on pakko antaa..

Voi kauhee,on se kamalaa.Paree hommata kylpyamme niin ei tartte hävetä kurttuja ja makkaroita mies-siivoojan edessä.

• ?????
        Ujo poika kirjoitti:

Jos nainen tulisi kun olen alasti uimalassa niin hävettäisi tosi paljon. Ymmärrän hyvin niitä naisia jotka ovat järkyttyneet miessiivoojasta. Minua ei ole kukaan nainen koskaan nähnyt pippeli paljaana paitsi äiti kun oli vauva. Nyt olen 28v.

sinä oot asunnut, kun ei ole 28vuotiana vielä naista nähnyt eikä seksinyt. Tai menitkö sänky vaateet päällä ja riisuit peiton alla salaa???

• Ujo poika
        ????? kirjoitti:

sinä oot asunnut, kun ei ole 28vuotiana vielä naista nähnyt eikä seksinyt. Tai menitkö sänky vaateet päällä ja riisuit peiton alla salaa???

Kaikki eivät antaudu samalla tavalla kuin ehkä sinä, joka olet tottunut kaikenlaiseen. Enhän minä ole naimisissa!

• ............

No hui että kamalaa! Kylläpä taas ennakkoluulot lentää. Ovatko uimahallissa käyvät valittajat miettineet että ehkä ovatkin itse väärää sukupuolta eikä se siivooja, josta valittavat.

• Tasa-arvoako vaaditte?

Jos kerran vaaditte tasa-arvoa niin miehet siivoavat naisten puolella siinä missä ämmät punastelevat miesten puolella. Uimastadionilla naissiivoojat olivat tirkistelemässä viime kesänä jopa puolen tunnin välein..oli aika yli-innokasta siivoamista.
        Jos ei tasa-arvo kelpaa niin pitäkää naiset se sievä suu supussa..paitsi kun mies käskee avaamaan sen.

• sflöggkkkl
        Tasa-arvoako vaaditte? kirjoitti:

Jos kerran vaaditte tasa-arvoa niin miehet siivoavat naisten puolella siinä missä ämmät punastelevat miesten puolella. Uimastadionilla naissiivoojat olivat tirkistelemässä viime kesänä jopa puolen tunnin välein..oli aika yli-innokasta siivoamista.
        Jos ei tasa-arvo kelpaa niin pitäkää naiset se sievä suu supussa..paitsi kun mies käskee avaamaan sen.

Ja sinä ÄIJÄSOVINISTI ymmärsit asian väärin ei tässä tasaarvoa yms tarvita. ei KAIKKI naiset tasaarvoa vaadi tässä asiassa, eli miehet miesten puolelle ja naiset naistenpuolelle siivoamaan, niin päästään paljon PALJON VÄHEMMÄLLÄ näistä narisijoista, Ja yksinkertaisesti ei mene uimahalliin, on niitä vaihtoehtoja muitakin, kesäisin uimarannat,ja siten rikkaimmal omat uima-altaat,Ja yleisiä uimarantoja on ihan riittämiin suomen maassa!!!

• xxxxx
        sflöggkkkl kirjoitti:

Ja sinä ÄIJÄSOVINISTI ymmärsit asian väärin ei tässä tasaarvoa yms tarvita. ei KAIKKI naiset tasaarvoa vaadi tässä asiassa, eli miehet miesten puolelle ja naiset naistenpuolelle siivoamaan, niin päästään paljon PALJON VÄHEMMÄLLÄ näistä narisijoista, Ja yksinkertaisesti ei mene uimahalliin, on niitä vaihtoehtoja muitakin, kesäisin uimarannat,ja siten rikkaimmal omat uima-altaat,Ja yleisiä uimarantoja on ihan riittämiin suomen maassa!!!

et sentään vetänyt väärään kurkkuun! BUAHAHAHAAA

• kuukaudessa.

Eli valittaja on ilmeisesti yksi ainoa feministilesbo, joka ei suvaitse nähdä silmissäänkään miestä.

• täytyypä lähteä

uimaan.

• TRsibale
        täytyypä lähteä kirjoitti:

uimaan.

Jos se on hyvän näkönen ni pankaa sitä.. niin mä tekisin

• mmmmmmmm

ainakin, ettei noin tolloja ole enempää!

Hävettää muuten just nyt olla nainen!

• dkdslg
        TRsibale kirjoitti:

Jos se on hyvän näkönen ni pankaa sitä.. niin mä tekisin

Ja jos sinä olet hyvännäköinen mies.. sinua panee hyvännäköinen miessiivoja, ja siitä sinä tykkäät!!

• 9satu

Sorry vaan, mutta ei kuulosta oikein kivalta! Itse tuntisin oloni kiusaantuneeksi, jos naisten puolella häärisi miessiivooja. Totuus vaan on, että miehissä on enemmän noita kyylääjiä ja mulkoilijoita ym. pervoja. Ja uimakulttuuriin kuuluu naissiivoojat miesten puolella, mutta ei miehiä naisten puolelle.

• Lea.

Ei siellä minustakaan tarvitse miehiä olla mutta tuo , että uimakulttuuriin kuuluu naiset miesten puolelle niin enpä ole enne naurettavampaa kommenttia kuullut.

• Blöphuan

Erittäin väärässä! Etpä tiedäkään..:)

• Blöphuan

Lähtökohtana tyypillisesti taas ajatus siitä, että kaikki ihmiset ovat heteroita..

Entä sitten, vaikka tuo loppuisi ja naiset siivoavat naisten- ja miehet miestenosaston? Pitäisikö työnantajan varmistua, että työntekijä on varmasti hetero, ettei vain tulisi riskiä siitä, että...

• Aivan sama...

Älkää nyt jukoliste aina vedotko siihen pirun "kulttuuriin"

• miessss

Kyllä noita pervoja löytyy naisistakin. Useammin kuin kerran on nais siivooja kyyläilly mulkkuja niin levillä,rovaniemellä ja hyvinkäälläkin. useimmiten siivoja poistuu vaivihkaa paikalta,mutta näissä paikoissa on pari naista pyöriny tyhjät roskapussit kourassa muna mielessä. Minnuu ei henk.koht haittaa. kattokoon ruhooni jos haluaa. t.mies26

• mies_jostain_

ajatus että joku katsoo sinua. Aina voi toimia sen mukaan mikä on tilanne. Naiset siivoojina miestenpuolella ärsyttää monia miehiä vaikka eivät siitä mainitse. On loukkaavaa ihan samallalailla jos mies siivoaisi naistenpuolella. On niitä kyylääjiä naisissakin, että miestenpuolelle mies siivoojaksi jos on tarpeen silloin siivota kun asiakkaita on läsnä. Kaikki miehet ei ole samanlaisia, jos ryhtyy siivousalalle on jo paljon tehnyt myönnytyksiä ns. perinteisissä arvoasioissa. Joten mies siivoojana uimahallissa tai vastaavassa on ihan harmiton näky, siis työtä tekevä ihminen.

• Hyvä tietää.

"Ja uimakulttuuriin kuuluu naissiivoojat miesten puolella, mutta ei miehiä naisten puolelle".

Taitaa olla ihan itse päättämäsi "kulttuuri".

• pacman27

Kuuleppas nyt neiti. Olen kyllä kanssasi
        samaa mieltä siitä ,että Miehissä on sellaisia enemmän. Mutta tajut kai että myös Miehiä hävettää
        siinä missä sinuakin kun katsellaan!
        Kyllä meitä sivistyneitäkin Miehiä on olemassa.
        Kuule,kyllä se hävettää jos varsinkin nuori
        Nainen sattuu näkemään,se suututtaa ja on epäinhimillistä!!!! Samaten ei miehet sovi
        Naisten puolelle. Ja anteeksi lisäys: vanhemmissa Naisissakin on pervoja. Nimimerkillä: kokemusta on tv :poikamies 27

• överiksi

Eiköhän anneta siistijöiden, olivat he miehiä tai naisia tehdä työnsä.
        Olen nainen, mutta ei minua häiritse siistijät jotka työtään tekee, käyn monta kertaa viikossa uimahallissa. Luulen, että he joita häiritsee ovat itse kyylääjiä ja jotenkin itsekeskeisiä itseänsä esiin tuovia,tai sitten huonoin itsetunnon omaavia henkilöitä, miksi muuten ajattelette että teistä jotenkin oltaisiin erityisen kiinnostuneita? Mukavaa kesää siistijöille jatkaa vain samaan malliin.....

• siivoojatäti

Siivoilen sesonkina hiihtokeskuksessa, siellä pitää käydä "vessavuorossa" sekä miesten että naisten vessoissa. Ei minua ainakaan haittaa vaikka ukot lorottavat vieressä. Naiset kyllä saattas valittaa jos miespuolinen siivooja tulis naisten vessaan. Aivan turhaa rutinaa.

• man#78

mitä nyt olen uimahalleissa käynnyt niin ainahan miesten puolella ollut naissiivooja... niin eikös se voi olla toistekkinpäin... tuskin ne nyt mitään ylimäärästä tuijottelevat, kunhan tekevät vaan työnsä....!! =)

• ei häiritsis mua

asia on varmaankin niin, että siivooja hoitaa työnsä, eikä sitä varmaan liiemmin kiinnosta ketä siellä pukukopissa on tai vessassa. Tuskimpa kukaan siivoojaksi rupeaa sen perusteella, että pääsee tirkistelemään. aika kaukaa haettua! Sitäpaitsi uimahalli on niin yleinen paikka, että siellä tuskin sellaista tapahtuu. Eiköhän naiset ole siellä ihan turvassa.

• henziiii
        ei häiritsis mua kirjoitti:

asia on varmaankin niin, että siivooja hoitaa työnsä, eikä sitä varmaan liiemmin kiinnosta ketä siellä pukukopissa on tai vessassa. Tuskimpa kukaan siivoojaksi rupeaa sen perusteella, että pääsee tirkistelemään. aika kaukaa haettua! Sitäpaitsi uimahalli on niin yleinen paikka, että siellä tuskin sellaista tapahtuu. Eiköhän naiset ole siellä ihan turvassa.

no aatteleppa uudestaan, ihan varmasti ku joku saakelin hyvännäköi narttu menee ohi, niin äijä kyylää silmät pullottaen päästä. Ei miehiä sais pistää siivoomaan naisten puolta.. se olis sama kun otettais seinä kokonaan miesten ja naisten osastojen väliltä pois ja kaikki vaan kyyläämään.. :s ällöttävää!

• Blöphuan
        henziiii kirjoitti:

no aatteleppa uudestaan, ihan varmasti ku joku saakelin hyvännäköi narttu menee ohi, niin äijä kyylää silmät pullottaen päästä. Ei miehiä sais pistää siivoomaan naisten puolta.. se olis sama kun otettais seinä kokonaan miesten ja naisten osastojen väliltä pois ja kaikki vaan kyyläämään.. :s ällöttävää!

siivoajilla on myös vaitiolo velvollisuus asiakkaista aivan kuten lääkäreillä ja missä tahansa muillakin aloilla. Aivan verrannollinen asia. Eli melko huoletta voi olla. Et sä voi päästä tästä elämästä etteikö sua alasti nähtäis.

• Lähdetään
        Blöphuan kirjoitti:

siivoajilla on myös vaitiolo velvollisuus asiakkaista aivan kuten lääkäreillä ja missä tahansa muillakin aloilla. Aivan verrannollinen asia. Eli melko huoletta voi olla. Et sä voi päästä tästä elämästä etteikö sua alasti nähtäis.

Näihän se on, ja siinä välilläkin on mahdollisuus tulla "nähdyksi" :D

• tyhmisten
        henziiii kirjoitti:

pysyä kotosalla ja pois yleisistä uimahalleista ja rannoilta.....silleen vältytte todennäköisesti näyttäytymästä alastomana....
        Muistakaa kuitenkin olla menemättä esim. parvekkelle alasti tai strigeissä...voi olla että naapurin mies/nainen teidät pongaa *hahaa*....että pitää olla lapsellista.....

• pannari

miesten puolellako ei käy nais siivoojaa??
      kun eivät ole asiasta valittaneet..

• pellejä

jeesus mitä hommaa! jos miesten puolel saa naiset olla niin miks ei toisin päin... ei miesten puolel ole sen enempää pervoja ku naisten puolella... varsinaisia syytöksiä.... hankkikaa suomalaiset juntit hoitoa!

• nainen antaa...

...ja mies saa. Eläinkunnassakin pätee sama sääntö
      sillä naaras on luonnostaan valikoiva, ja naaras
      on yleensä se ns. "heikompi astia". Nämä seikat
      selittävät sitä miksei miessiivoojaa hyväksytä
      naisten puolelle.

• tyttööööö

no jokaisella oma mielipiteensä! minä en ainakaan naisten puolelle miehiä kyllä halua! jos se ei aikuisia naisia häiritse niin teinejä ainakin! kun KAIKKI teinit eivät ole itseään alasti esitelleet :D että ei sinne mies siivoojaa sillon halua kun on alasti siellä ;) oon huomannu, että tän ikäset tytöt ei ees naisten seurassa (luokkakavereitten) haluu näyttäytyä alasti!! entäs sitten vieraan miehen?

• siveyden sipuli

Itse en haluaisi miessiivoojaa häärimään ympärille kun olen nakuna pukuhuoneessa! Vaihtaisin uimahallia hyvin pian. Jos talossa on kerran sekä mies että naissiivoojia, niin miksei mies voi siivota miesten tilat jne. Se että naiset siivoavat usein miesten tiloja, johtunee siitä, että naissiivoojia on paljon enemmän, ja se on pakko hyväksyä.

En myöskään siivojan työssä haluaisi nähdä miehiä "lorottamassa" tai alasti. Olen sitten varmaan hirveä siveyden sipuli, eikä ikäkään ole vielä tehnyt sitä, että alaston mies herättää yhtä paljon tunteita kuin vessan pytty. En yhtään ihmettele valituksia, enkä ole muuten lesbo enkä feministi, joihin niin ärsyttävästi aina viitataan tällaisissa asioissa.

• kummasteleva
        siveyden sipuli kirjoitti:

Itse en haluaisi miessiivoojaa häärimään ympärille kun olen nakuna pukuhuoneessa! Vaihtaisin uimahallia hyvin pian. Jos talossa on kerran sekä mies että naissiivoojia, niin miksei mies voi siivota miesten tilat jne. Se että naiset siivoavat usein miesten tiloja, johtunee siitä, että naissiivoojia on paljon enemmän, ja se on pakko hyväksyä.

En myöskään siivojan työssä haluaisi nähdä miehiä "lorottamassa" tai alasti. Olen sitten varmaan hirveä siveyden sipuli, eikä ikäkään ole vielä tehnyt sitä, että alaston mies herättää yhtä paljon tunteita kuin vessan pytty. En yhtään ihmettele valituksia, enkä ole muuten lesbo enkä feministi, joihin niin ärsyttävästi aina viitataan tällaisissa asioissa.

Ai mitä, lähdetäänkö nykyään siivoojaksi että voi NÄHDÄ MITÄ HALUAA? Eli nytkö ne naiset jotka siivoaa miesten puolella saa jotain kiksejä siitä, että näkee miehiä vessoissa ja alastomia miehiä? Hei haloo!
        Ei se mieskään olisi siellä kyyläämässä ja kuolaamassa, vaan siivoamassa. Eli ei tarvitse alastomana sitten hyppiä siivoojan naaman edessä tai hieroa persettä siivoojan naamaan, ruvetaanko seuraavaksi pelkäämään että naissiivooja voisi olla lesbo ja tulla kuolaamaan alastomia naisvartaloja?

• vaihtoehtotodellisuus
        siveyden sipuli kirjoitti:

"Se että naiset siivoavat usein miesten tiloja, johtunee siitä, että naissiivoojia on paljon enemmän, ja se on pakko hyväksyä".

Oletetaan, että miessiivoojia olisi paljon enemmän kuin naissiivoojia. Olisiko siinä tapauksessa miessiivoojat naisten puolella "pakko hyväksyä"?

• kääpä.........
        tyttööööö kirjoitti:

no jokaisella oma mielipiteensä! minä en ainakaan naisten puolelle miehiä kyllä halua! jos se ei aikuisia naisia häiritse niin teinejä ainakin! kun KAIKKI teinit eivät ole itseään alasti esitelleet :D että ei sinne mies siivoojaa sillon halua kun on alasti siellä ;) oon huomannu, että tän ikäset tytöt ei ees naisten seurassa (luokkakavereitten) haluu näyttäytyä alasti!! entäs sitten vieraan miehen?

itse nyt jo aikuisena 29v, eipä tuo haittais vaikka naissiivooja olisikin pukuhuoneessa,
        toisaalta saattais se vähän hämmentävääkin olla.

Mutta se mitä tuossa kirjoitit, sama se on varmaan nuorilla pojillakin!

• Heteromies 39

Mitä tästäkin jaksetaan ruikuttaa???
      Naiset on työskennellyt miesten puolella jo tovin. Naiset itse on halunneet tasa-arvoa. Eikös se tasa-arvo toteudukkaan??

Tasa-arvossa ei voi valikoida niin kuin rusinat pullasta..

Mikäli jotain tökkii, muuta islamistiseen maahan. Siellä ei miehiä näy naisten pesutiloissa..

• sfsdagdfhh

eikös siivoojilla oo sellaiset ajat millon ne saa mennä pukuhuoneiden puolelle siivoo. itse käyn aktiivisesti uimahallissa, eikä miesten puolella siivojia näy päiväs aikaan. joskus illemmasta ne tulevat kun on vähemmän porukkaa ja uimahalli viimeisiä minuutteja auki. taitaa olla että ne käy aamusta kun aukee ja illasta kun menee kiinni ja jos on jotain pakollista, joku oksentanu tai jotain niin sillo käy siivoo..

• Pellejoohan
        sfsdagdfhh kirjoitti:

eikös siivoojilla oo sellaiset ajat millon ne saa mennä pukuhuoneiden puolelle siivoo. itse käyn aktiivisesti uimahallissa, eikä miesten puolella siivojia näy päiväs aikaan. joskus illemmasta ne tulevat kun on vähemmän porukkaa ja uimahalli viimeisiä minuutteja auki. taitaa olla että ne käy aamusta kun aukee ja illasta kun menee kiinni ja jos on jotain pakollista, joku oksentanu tai jotain niin sillo käy siivoo..

Yösiivous maksaa maltaita, kun pitää maksaa yölisät ja muut. Uimahallin siivoojille ei tartte maksaa palkkaa niin paljon, kun ne saa siivota päivällä.

• vesuvius

Suomessa tasa-arvo ei toteudu jos valittajana on mies! Olen kokenut asian mm. valittaessani epätasa-arvoisesta valinnasta työrintamalla. Naiset valitsevat naisia naisvaltaisille aloille ja valittavat päälle kuinka heitä syrjitään ja on olemassa"naisvaltaisia aloja"! Naurettavaa! Valittaessani vain todetaan miten saavat ottaa kenet haluavat virkaan vaikka pienemmällä koulutuksella ja maksaa parempaa palkkaakin. Toki en väitä etteikö naisia syrjittäisi, mutta he sentään saavat valittaa.

• Miessiivoojaksi

Missä oppilaitoksessa voi opiskella uimahallin miessiivoojaksi, haluaisin pyrkiä!!!

• tasa-arvo

Siis aatella, täälläkin on uimahalleissa miesten puolella nais-siivoojia (kun miehet ei taida täälläpäin pahemmin siivoilla) ollu aina niin kauan kun joku on älynny siivota...eh eh

• nämä

nykyajan miehet&naiset ovat herkkähipiäisiä,ennen olivat kylvettäjät pesemässä yleisissä saunoissa,ja kenellekkään ei tullut mieleen valitella moisesta asiasta voi,voi,sentäs!Nyt on kyllä tultu syvien asioden juurelle,mitenkähän tästä selvitään ilman terapiaa ja analyysejä!!

• herkkähipiäinen tyttö

Vai herkkähipiäisiä!!! Miksiköhän sitten uimahalleissa on erikseen miesten ja naisten puolet???!!! Minä en ainakaan halua miehiä naisten puolelle siivoamaan. Jotain rajaa!!! Kaikki asiat nykyään pitäisi hyväksyä ja suvaita! Joskus kaipaa jotain järkeä tähän hulluun maailmaan!

• teidän
        herkkähipiäinen tyttö kirjoitti:

Vai herkkähipiäisiä!!! Miksiköhän sitten uimahalleissa on erikseen miesten ja naisten puolet???!!! Minä en ainakaan halua miehiä naisten puolelle siivoamaan. Jotain rajaa!!! Kaikki asiat nykyään pitäisi hyväksyä ja suvaita! Joskus kaipaa jotain järkeä tähän hulluun maailmaan!

feministien syy

• PUHUT!!
        herkkähipiäinen tyttö kirjoitti:

"Joskus kaipaa jotain järkeä tähän hulluun maailmaan!"

Olet täysin oikeassa..

• siistijä

meillä täällä pirkanmaalla ainakin niin että nais siivooja saa mennä miesten puolelle eikä miehet moksiskaan mutta miehet ei saa siivota naisten tiloja.

• Pekka Klaukkalasta

Ainakin Yrjönkadun uimahallissa pyöri aikoinaan aina mammat äijien puolella , eikä kukaan valittanu mitään. Ottakaa naiset hyvät tää tasa-arvo karvoineen kaikkineen, eikä vaan hilloja munkista.

• Miessiivooja ottanut?

Onko huhussa perää, että netissä olisi kuvia alastomista naisista kyseisessä uimahallissa?

• luutu

Siis! ;-)

• Money.

Nyt on sopiva hetki rahastaa. Isot vaatimukset vaan menemään :)

• läts ja loiskis

Unelmahomma bi-pervoille. Vuoroin naisten ja miesten tiloissa.

• tampereelta tuleva

Tampereella eräässä uimahallissa oli jo kauan sitten miessiivoja naistenpuolella, sai potkut koska tölläsi alastomia naisia.

Outoa että nyt iltasanomat siitä kailottaa kun tuo miessiivooja juttu on ihan vanha juttu.

• julli26

kätee ja siivoamaan ja jos pimpsaan hutkahtais kanki.......................

• yo ihmisille arvoo

Miksei saa olla mies siivoojia naisten puolella jos kerran saa olla nais siivoojia miesten puolella .. KYSYMPÄ VAAN.. jos joku mulle kertois ni kiitos siitä

• aaaaaerfeqfeq

käyhän nais siivoojia miesten tiloissa

• pervo...

...että miestä kiinnostaa naisten pukuhuone/pesutilat! Herätkää nyt vähän. Itse miehenä olisin takuulla silmät selälläni vaikken mikään pervo olekaan.

Naiset ei välitä vaikka kuinka monta miestä heiluisi munasillaan heidän ympärillään, mutta jos miehen ympärillä pyörii tusinoittain tissejä ja peppuja niin kyllähän siitä väkisinkin innostuu vaikka kuinka yrittäisi tehdä vain työnsä.

On siis ihan turha sanoa, että "onhan sitä nais siivoojia miesten tiloissa".

En silti tarkoita, että miehet kävisivät käpälöimään tai muutenkaan aktiivisiksi, mutta kyllä varmasti saisivat seksuaalista mielihyvää alastomia naisia katsellessaan. Itse ainakin tykkäisin katsella alastomia naisia ja vielä työpaikalla. Siitä jopa maksettaisiin! Unelma duuni miehelle siis.

• MYYRMÄESSÄ

Ihan mukavasti yllätyin kun olin jo menossa saunasta pukkareille, kun siivooja tuli ja jäi töllöttämään.

MUTTA IHAN SAMA ONKO SIIVOAJA MIES VAI NAINEN, KOSKA MOLEMMAT TEKEVÄT TYÖNSÄ YHTÄ HYVIN !

• unelmat vähissä
        pervo... kirjoitti:

...että miestä kiinnostaa naisten pukuhuone/pesutilat! Herätkää nyt vähän. Itse miehenä olisin takuulla silmät selälläni vaikken mikään pervo olekaan.

Naiset ei välitä vaikka kuinka monta miestä heiluisi munasillaan heidän ympärillään, mutta jos miehen ympärillä pyörii tusinoittain tissejä ja peppuja niin kyllähän siitä väkisinkin innostuu vaikka kuinka yrittäisi tehdä vain työnsä.

En silti tarkoita, että miehet kävisivät käpälöimään tai muutenkaan aktiivisiksi, mutta kyllä varmasti saisivat seksuaalista mielihyvää alastomia naisia katsellessaan. Itse ainakin tykkäisin katsella alastomia naisia ja vielä työpaikalla. Siitä jopa maksettaisiin! Unelma duuni miehelle siis.

jos pitää ryhtyä siivoojaksi uimahalliin nähdäkseen vastakkaista sukupuolta. Minä en ainakaan sen takia ala siivoomaan naisten sotkuja. Erään siivoojan mukaan naisten pukutilat ovat huomattavasti saastaisemmat kuin miesten puoli. Ja toiseksi jopa kaduilla on enempi silmäniloa meille miehille katsellessamme niitä simpsakoita vähäpukeisia tyttöjä sen sijaan että tulisimme tuiottamaan teitä lihavia rupsahtaneita feministiakkoja uimahallin pukutiloihin. Jokin raja haaveillenne sentään...

• kyse...
        unelmat vähissä kirjoitti:

jos pitää ryhtyä siivoojaksi uimahalliin nähdäkseen vastakkaista sukupuolta. Minä en ainakaan sen takia ala siivoomaan naisten sotkuja. Erään siivoojan mukaan naisten pukutilat ovat huomattavasti saastaisemmat kuin miesten puoli. Ja toiseksi jopa kaduilla on enempi silmäniloa meille miehille katsellessamme niitä simpsakoita vähäpukeisia tyttöjä sen sijaan että tulisimme tuiottamaan teitä lihavia rupsahtaneita feministiakkoja uimahallin pukutiloihin. Jokin raja haaveillenne sentään...

...siitä, että joku tarkoituksella rupeaa siivoojaksi päästäkseen katselemaan naisia pukuhuoneessa. Vaan siitä, että onko oikein antaa miehen siivota naisten pukuhuoneita ja pesutiloja.

Siinä tosin olet oikeassa, että jos tarkoituksella ryhtyy siivoojaksi päästäkseen tirkistelemään niin on unelman vähissä. Tosin on todella epätodennäköistä, että se työpaikka löytyisi juuri uimahallin naisten puolelta.

• Hyi hitto!
        pervo... kirjoitti:

Et olis meidän hallissa töissä tolla ajatusmaailmalla!!! Sä siis tiirailet uimahallissa itse asiakkaana olevana myös niitä pikkupikku bikeneissä olevia naisia??? Koska eipä se nainen siitä paljon muutu, jos ne pennin kokoiset kangaspalat siitä ympäriltä pois heitetään. Seksuaalista mielihyvää, voi tziiz!! Taitaa olla paljaat tissit vielä aika uus asia. Meidan hallissa on töissä aikuisia miehiä!!!

• viestinnn
        unelmat vähissä kirjoitti:

Ja me naiset katsomme hyvävartaloisia miehiä katukuvassa, rannoilla minkä ehdimme;)(ja niitä ollut paljon;) kun missää hikisissä, likaisissa pukuhuoneissa miesten puolella, huh mitä törkyä ku yksi siivoja totesi...Ja kesällä sen mitä ui niin menee uimarannoille, siellä on paljon tilaakin ja sillee vapaampi se meininki;))mikäs sen mukavampi, ottaa aurinkoa, käy uimassa luonnon äärellä, jne siihe vielä mieskomistuksia jota on ilo katsella monelle naissilmälle:)))

• poinnti
        pervo... kirjoitti:

Kyllä me nuoret/nuorekkaa naiset yhtälailla katsomme kaluja/vartaloita mielenkiinnolla ja se ihan luontaistakin, mutta muistakaa siellä siivoojina on yleensä vanhempia naisia n.-50- ja lähelle eläkeiässä olevia jotka rutiinisti tekee työnsä, ja ihan työkseen, nii en on turtuneet nähtävästi alastomuuteen ku sitä joka puolella tahtoo olla...Ei kaikki naiset ole ettei tykättäs katsella miesvartaloita, kaluja peppuja.Älä yleistä!!! Ja ihmisen alastomuudessa mitää haittaa ole, mitä tääl palstalla monella on ongelma ym..Eli me nuoret/nuorekkaa naiset Innolla katselemme miesvartaloita, ja lihaksikkaita hyväkroppaisia tietysti enemmänkin ;)) näin kesäisin kuten rannoilla, kesäisillä laitumilla, yms...kyllä monesti menee pasmat sekaisin naisella ku naisella, joka osaa sen hyvin oivaltamaan, miehet kesäpaidat pois;)))heh

• Wacko

Kyllä itsekin ensimmäisen kerran hiukan yllätyin siitä kun naissiivoojat tuli suihkutiloihin, mutta äkkiä siihen tottui.
      En ymmärrä miksi siitä pitää järkyttyä niin paljon. Siivoojat ovat siellä tekemässä työtään ja heitä ei varmasti kiinnosta enää katsella alastomia vartaloita kun näkevät niitä joka päivä monia kymmeniä.

• olikin...

...miessiivoojista naisten puolella.

• ella61

Erittäin hyvä että löytyy mies siivoja, koska naiset käy miesten puolella siivoamassa. Eihän tänä päivänä ole vain naissiivojia.Onko tuo niin kauheaa? Hyvä ennemän miehiä naisten puolelle :)

• vilpertti

No on pikkusieluista juttua!!! Onhan meilläkin nais-siivooja miesten puolella eikä hän hätkähdä miesten sukukalleuksia !!!

• Mitä Äksyin Ämmä

tirkistelypelkoon vedoten asiaan puuttua!
      Siivooja ei töiltään ehdi asiakkaita vilkuilemaan ja sitä paitsi pesin-&moppipojat turtuvat piankin kaikenikäisten ja -kokoisten eevanasuisten asiakkaiden touhusteluun ympärillään. Asuton asianmukaisessa paikassahan ei herätä hämmennystä.
      Mutta miten suojattu on miessiivoojan työpaikka ja ennen kaikkea maine sen varalta, että joku naisasiakas tekee aiheettoman tirkistelyvalituksen puku- ja saunatilojen puhtaanapitäjästä?

• ko. paikan käyttäjä

no onhan siellä se yksi mummokin miesten puolella. siellä se siivoilee ja tuijottaa vaan lattiaa. on tätä muuallakin nähty.

• tasa-arvovaltuutettu

... iät ja ajat on miesten puolella ollut naissiistijöitä. Olisko tasa-arvoa?

• Meidänki uimahallissa on naissiivojia, mitkä siivoo miesten pukuhuoneita...

Kyllä mä uskosin, et se on ennenki tissit nähny

• naissiivooja!

olin viime kesänä uimahallissa siivoojana,ette usko mikä valitus,kun me naiset siivosimme miestenpuolta.yksinkertainen syy oli se,että meillä koko kaupungissa ei ole ainuttakaan miessiivoojaa ainakaan kaupungin palveluksessa.olisi hyvä,jos mies hoitaisit miesten tilat ja me naiset hoitaisimme vastaavasti naisten tilat.olosuhteiden pakosta naiset siellä huseeraavat!todella ongelmallinen tilanne!

• Ei tajuu

Siivoamassa, joten miksi pitää tuollaisesta nostaa meteliä?

• näkymä

Olkaa naiset onnellisia, että näette edes saunassa miehiä. Olisi vielä parempi, jos tämä miessiivooja tekisi työtään alasti.

• Akkiir

Voin kyllä itse uimahallissa siivonneena todeta ettei siellä uimahallissa kyllä ole yhtään mitä katsottavaa eikä tirkisteltävää. Vuoden aikana en nähnyt mitään eroottista tai kiihottavaa en naisten enkä miesten puolella. Oli vain erilaisia selluliittejä ja roikkupyllyjä. Kyllä jokainen voisi katsoa ensin itseään peilistä ennen kuin alkaa "tirkistelijäsiivoojia" vainoamaan.

Uimahallissa työskentely on muutenkin lähinnä ihmisarvoa alentavaa. Siellä hikipäässä yrität selviytyä ihmispaljoudessa kun kukaan ei suostu eväänsä liikauttamaan edes vähää väistääkseen. Käytöstavat unohtuvat monilta myös. Rikotaan ja roskataan ja ollaan kuin oltaisiin koko paikan omistajia.

Jonkun on tuo siivous kuitenkin aina tehtävä. Jos ei tee niin valitetaan, jos tekee huonosti niin valitetaan, jos tekee hyvin niin valitetaan, jos on mies niin valitetaan, jos on nainen niin valitetaan.
      Antakaa hyvät ihmiset toisille työrauha ja lopettakaa tuo turhan ruikutus. Eiköhän elämässä ole tärkeämpiäkin asioita.

• Siistijä

Kiitos tästä kommentista. Olet täysin oikeassa. Mikä möly. Itse olen uimahallissa töissä ja olen alta 30. Enemmän miehet häiritsee minua kun minä heitä. Onko kukaan ajatellut siivoojan kantilta. Olen ollut n.3vuotta siellä ja päivässä käy n.700-900 asiakasta. Paikalla olen 8h. Suihkutiloissa pitää käydä h välein muuten allasosastolle menee roskaa. Niin laskekaa siitä kuinka paljon näen alastomia ihmisiä. Ei todellakaan ole aikaa katsella ja eikökän ne ole kaikki nähty.

• Töissä tehdään töitä

Siis jos on siivoja niin siivoaa. Nämä lapselliset tissi - pippeli jutut voi unohtaa aivan täysin.

Suomi24 foorumin taso on tasaisessa ja varmassa laskussa!

• ikävää

Törmäsin parikin kertaa samaan naissiivoojaan miesten puolella; satuin käymään vartin välein pukuhuoneessa, ja sama tantta luuttusi samoja kohtia uudelleen ja uudelleen, ja siivottavaa sattui aina olemaan jonkun isoimman uroon jaloissa muuten tyhjässä pukusalissa niin että miesten piti väistellä ja pyörähdellä. Puolen vuoden päästä näin uudelleen, miten sama peli jatkui.
        On kyllä niin, että naisten puolella tapa johtaisi uusiin järjestelyihin, mutta miesten puolella seurauksena on lähinnä säälin sekainen kiusaantuminen. Harkitsin hetken aikaa valitusta, koska näin tilanteen toistuvan niin selvänä, mutta jätin kuitenkin sikseen.

• Seppo Siitoin

Mutta pääasia on, että homma on kovassa nousussa!

• äly hoi

joopa joo.ikävä kyllä samoissa tiloissa joutuu käymään hallin huoltomies, vaksit, hädän tullen pelastuslaitoksen väki.ja söpöt uinninvalvojat, joten jos ei sielu kestä miehiä/naisia ui jossain muualla.

• kuka teidän

haisevia ja likaisa alapäitänne
      jaksaa päivästä-toiseen katsella
      t.mies uimahallisiivooja

• tero tylsä

oli se mies tai nainen tarvii sen tehdä töitä ja aina ei mene nalle karkit tasan... ei tämmösiä pikku asioita järkevät ihmiset jaksa valittaa.. ainoa mistä valittaisin on se että ei oo tullu törmättyä hyvännäköisiin siivoojiin :D no leikki leikkinä

• asgääkddlks

Samoin miehet kuka teidän haisevia kusijalkovälejä tuliskaa haistelemaan, siivoamaan, miesten pukuhuoneisiin jne...Miehet miesten puolelle, ja naiset naistenpuolelle, nii ei olisi jatkuvaa narinaa tästäkään asiasta!!!!

• 111

Itse olen uimahallissa siivoojana, enkä kyllä käy miesten puolella miehiä tiiraamassa vaan työtäni tekemässä, enkä sinne kyllä edes mielelläni mene, mutta valitettavasti on pakko. Enkä naissiivoojana kyllä naistenkaan puolella miellelläni ole! Huomio minkä olen tehnyt on se, että miehet ovat paremmin käyttäytyviä meitä siivoojia kohtaan kuin naiset. Enkä kyllä usko kuunaan päivänä, että mies joka on ottanut vastaan kyseisen työn, olisi ottanut sen siksi, että nytpäs näen alastomia naisia jeeh. Nostan hattua tälle rohkealle miehelle! Tiedoksi vielä näille järkyttyneille naisille, että siivoojaa EI VOIS VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA ALASTOMUUS, oli kyse miehestä tai naisesta. Omassa ajatusmaailmassa on silloin parantamisen varaa jos ensimmäinen ajatus uimahallin siivoojasta on, että se kyttäilee vaan, että minkä kokoista ja näköistä sakkia täällä käy. Miettikää itsenne töihin uimahalliin, kyttäisitkö? Jos vastasit kyllä, ei ole oikea paikka sulle!!!!

• pete1778

Mitäs ihmettä ne siivoojat siellä kesken päivän häslää, eikö siivoojat tule siistimään paikat käytön jälkeen? Minua tuskin haittaisi jos vanha pubiruusu luuttuaisi lattiaa. Naisia se näyttää inan enemmän häiritsevän.

• Blöphuan

täytyy tehdä välisiivouksia, jos on kovin paskaista. Kuka sitä haluaa paskassa uida? Miä en ainakaa ala peittelee mun pikku prinssiä, jos siistijä sattuu yllättämään- jokseenkin lapsellista ja naurettavaa (ainakin aikamieheltä).

• Siistijä

Meillä ainakin uimahalli saa olla max 3h ilman siistijää.

• meitsi.

Mun äiti on uimahallissa siivoojana ja käytännönpakosta siivoaa myös miesten pukuhuone- ja pesutiloissa.
      Äiti sanoi ,että häntä kyllästyttää jo ne paljaat perseet ja että haluaisi nähdä välillä "normaaleja" ihmisiä, eikä aina kelteisillään kekkaloivia.

• no huh huh

Vai, että ihan järkyttyneitä!!! Mitäs miehet sitte on mahtanu olla viimeset 50 vuotta kun miesten puolella on ainakin niin kauan kuin mä muistan ollu naissiivoojia. Mee säkin sinne vaan uimaan niin ne muutkin tekee. Henkilökunta on siellä todellakin vaan töissä.

• Käsittämätön juttu

Oletko todella niin naivi että olet kuvitellut että uimahalleissa on miessiivooja miesten puolelle ja naissiivooja naisten puolelle? ...Juu ja valvojat samalla lailla? Huoltomiehet ja -naiset erikseen eri tiloille?

Kassamyyjät/ kahvilamyyjät?

Ajattele, että kun uit siellä vedessä, että alakerran huoltohuoneesta voi seurata jalkojesi suloliikehdintää. - Tietenkin olet luullut, että huoltotilaan pääsee vain naiset?

Julma totuus on että meillä naisilla ei ole moisia oikeuksia, jolla rajataan tietyt ammatit tai tilat vain maidän käyttöön. Päinvastoin monet tilat ja asiat ovat vasta auenneet molemmille sukupuolille. Eiköhän se nimenomaan ole myös yhteiskuntamme tavoitteita?

• mieten pesutiloja..

Hei!

Minun naisystäväni siivoaa uimahallien miesten pesu-ja pukuhuonetiljoja! Monesti siivoaa pesutiloja kun siellä on alastomia miehiä suihkussa! Ihan normaalia!

• ...

Mitäs tuossa nyt sitten on. Onhan naissiivoajat siivonneet miesten puolta uimahallista niin kauan kuin uimahalleja on ollut.

• Tasa-arvo

Ja minua suututtaa tämän erään pikkukaupungin uimahallissa oleva naissiivoja, olis edes nuorempi ja nätimpi niin mikäpä ettei. Siellä vaan tirkistelee työn ohessa nuorempia uroita-vituttaa. Että se siitä tasa-arvosta.

• Desa

Ootta te espoolaiset ihmeellisiä..onhan noita ollut mieshoitajiakin iät ja ajat..tästä nyt haloo nostetaan..siivous on minunkin työni ja enemmän meillä töissä puhutaan härskeistä asiakkaista eikä siitä, mitä ja ketä me olemme.

• Nimetön

Ihanaa, kun pesutiloissa liikuskeli mies (aika hyvännäköinen, muuten!)sulojamme katselemassa.

nimim. selibaatissa elelevä isoäiti

• yks siivooja

eiköhän kaikille olis paras että peseytymistilat ja pukuhuneet siivottas hallin aukioloaikoen ulkopuolella, oli siivoojan sukupuoli kumpi hyvänsä.

mun mielestä tosi hyvä että uimahalleissa siivotaan, mutta en ite halua nähdä yhtä ainutta siivoojaa hallin pesu-/pukeutusmistiloissa. näin siis vaikka iteki olen koulutukseltani siivooja. .

• memorex

Epäilen kyllä oletko siivooja, koska mikäli olisit tietäisit ettei uimahallia voi siivota vain silloin kun se on kiinni. Isossa uimahallissa olisi kyllä todella törkyistä mikäli siellä siivottaisiin vain kerran päivässä; esim. suihkutilat tai wc:t jopa satojen asiakkaiden jäljiltä. Ja toisekseen ilta- ja yötyö tulisi maksamaan hallille paljon enemmän.

• Siistijä

Luulisi sinun sitten tietävän puhtauden merkityksen halleissa. Uimahallit kuuluvat kokeaanhygieniaan. Eli puhtaustason pitää olla sama huolimatta onko asiakkaita 1 tai 900. Halleista otetaan jatkuvasti hygienia näytteitä ja jos ne on liian korkeita halli suljetaan eli siivooja on todella tärkeä osa uimahallin toimintaa.

• -mies33-

Ei vaivaa yhtään naissiivoojat. Johtuisko myös siitä että mulla on hyvä kroppa ja varustetaso. Katselkoon vapaasti.
      Kerran tosin siivoojaa näytti ujostuttavan kun kärähti salakatselusta. En ole kenenkään nähnyt punastuvan niin paljon. Tilanne nauratti eikä tullut mieleenkään valittaa minnekään.
      Tyttö sai jotain ajateltavaa loppupäiväksi.

• miesuimari

Kesäkuun alussa aina törmää nuoriin kesäsiivooja tyttöihin Stadikalla. Ne menevät järestään aivan punaisiksi. Eivät oikein tiedä mihin katsoisivat.

• jauns711

No, olen mies ja käyn viikoittain uimassa eri uimahalleissa. Melkein joka kerta suihkutiloja on siivoamassa naispuolinen siivooja. Ei ehkä miellytä, mutta en mä siihen kuolekaan....

• Mark Spitz

No voi herranpieksut sentään, täällä Raumalla on naissiivooja miesten puolella uimahallissa. Eipä ole äijät alkaneet parkua siveytensä perään. Vois ne naisetkin joskus oman typeryytensä huomata, ei se miessiivooja varmaan siellä mielellään ole. Ellei sitten ole jonkin sortin masokisti.( uimahallissa käyneenä ja ne naiset (99%) nähneenä) Ylipainoisia ja kamalia läskejä suurin osa.

• -mies33-

Olisko tuo sitten että ne häpeää ulkonäköään.
        Kyseessä ei olis alastomuus vaan ne läskit jotka näkyy.
        En tiedä onko vain minun harhaa mutta vaikuttaa että komeat/kauniit eivät häpeile alastomuutta kovin paljoa.
        Älkää nyt tuomitko minua kuitenkaan. Näen ehkä asian eri lailla koska on mallitaustaa.

• pacman27

Ymmärrän kyllä sen että se on moraalitonta ja
      siihen pitäisi puuttua. Mutta yhtälailla
      Naissiivojien pitäisi olla pois Miesten puolelta.
      Ja sekin ihmetyttää että mitä esim: 5-6 vuotiaat
      tytöt tekevät esim:Miesten puolella.
      Pitäisi ehdottomasti olla Äidin kanssa Naisten puolella! Minusta sekin on asia jota tulisi
      miettiä. Nykyajassa ei näytä enää olevan mitään moraalia! En minä ainakaan pidä siitä että vieraat
      ihmiset (oli kuinka siivojia tahansa) näkevät minut alasti! Miehen puolella tulee olla mies ja naisten puolella nainen. Ja tytöt tyttöjen puolelle ja pojat poikien! ps: ihan pienet asia erikseen.

• yks faija

Sit joskus kun kasvat täysikäiseksi ja saat vielä lapsia niin tajuat varmaan jopa sellaisen asian että kaikissa perheissä ei vanhemmat asu yhdessä. Vanhemmat eivät näin ollen harrasta uimahallivierailuja kahdestaan lapsiensa kanssa.

Koska pienet tytöntylleröt tykkää lähtee faijojensa kaa uimaan siinä missä muutkin skidit, oli perhe sitten millainen tahansa, ei näille uimahallissa yksinään lapsiaan vahtiville isukeille ole oikein muuta mahdollisuutta.

5-6 vuotiasta tyttöä ei lähetetä yksinään naisten puolelle selviämään pukuhuoneesta, suihkusta ja kipittämään ylös alas portaikkoja ja liukkaita lattioita.

Eli jos näet jonkun faijan tyttärensä kanssa miesten puolella ja se sua jotenkin häiritsee niin yks hyvä neuvo sulle on että mene pois.
        Voit myös sen sijaan että mulkoilet pikkutyttöjen tepastelua, kiinnittää huomiosi vaikka siihen oman mustan reikäsi tutkimiseen.. siinäpä sulle onkin miettimistä :)

• Mie Nainen

naisia jotka pienistä järkkyy... miten järkyttyneitä luulette miesten olevan kun naissiivooja menee TÖITÄNSÄ tekemään suihku tiloihin??

• vuoroin vieraissa

Vastaavasti Nummelassa miesten pesutiloissa iltasella hyppinyt naispuolinen siivooja, miehillä harvalla sitä vastaan mitään ole ollut, mutta keskenkasvuiset pojat ei siitä tykkää, eikä vaimot/tyttöystävät. Se on sitä ajansäästöpolitiikkaa, ei ehditä odottaa, että asiakkaat on pois jaloista.
      Mikseivät voi sitten siivota koko halli tuntia myöhemmin tai jos iltalisisen maksusta työnantajan puolesta tökkii, niin seuraavana päivänä sitten ENNEN hallin aukeamista.

• vuoroin vieraissa

Hollolan uimahallissa käy mieletön määrä uimareita
        joka päivä.On vesijumppaa,vauvauinteja,uimakouluja,
        eri seuroja,liikuntarajoitteisia,koululaisia ym.ym
        Siellä ei "kertasiivous" päivässä riitä.Sitä hallia
        on kovasti kehuttu,miten siistiä siellä on.Siivoojina siellä on naisia.(Kesällä kiinni,sillä
        halli perussiivotaan silloin).

• arska

tämähän on sitä tasa arvoa,takavuosina ainakin
      nais siivoojat siivoilivat aina miesten puolella.
      ei näyttänyt haittaavan vaikka miehet juoksenteli alastomana,niinkuinsuihkussa kuuluukin,eikä kukaan valittanut.

• *nainen*

Itse siivoan uimahallissa..ja myös miesten puolta,ja voin kertoa ettei ensimmäisen viikon jälkeen kiinnitä mitään huomiota siihen oletko miesten vai naisten puolella...Joten huoli pois ei se teitä "sillä" silmällä siel katsele...

• ei voi

pelkästään yksipuolisesti ajatella ettei siivooja katso ja häneen voi luottaa. Asiakkaiden mielipidettä pitäisi kunnioittaa! Moni ihminen ei halua näyttäytyä alasti toiselle sukupuolelle. Tiedän vanhoja aviopareja jotka eivät koskaan ole näyttäytyneet alasti toisilleen. Sängyssäkin ovat pimeässä huoneessa peiton alla. En itse kannata, mutta kyllä kunnioitan ja ymmärrän että on ujojakin.

• Päksyli

Sinne heti kun loma alkaa;)Saas nähdä järkyttyykö tämä mies siivooja enempi kuin minä.Samaa nahkaa se muu kehokin on kuin nenänpää.

• misspiggy

Olen itse joutunut naisena menemään miesten suihkun puolelle työskennellessäni kehitys vamma-alalla. Eihän se mukavalta tuntunut, kun huomasi sen hämmennyksen määrän, minkä se aiheutti. Miehet lamaantuivat suihkun alle sukukalleuksiaan peittämään. Silloinkin tein pelkästään työtäni, eikä ollut edes aikaa saati edes kiinnostusta kyttäillä minkä näköisiä miehiä siellä on. Kuten sanottu me hoitajathan ollaan pääsääntöisesti naisia ja joudumme sairaaloissa pesemään miehiä. Eikä siellä edes kysytä, että hävettääkö?? Eli työ työnä, eikö??

• m78........................

aina on naissiivojat pyörineet miesten suihkutiloissa, ja miehet ovat sen hyväksyneet!

nyt sitten on mies-siivooja naisten puolella, ja siitä syntyy kauhea poru!

voisiko joku nainen mulle nyt selittää, mikä siinä on niin kauheaa? miten se eroaa siitä että nainen siivoaa miestenpuolta, vai eroaako?

en kysy näitä loukatakseni, vaan mieenkiintoista olisi tietää!

kysyin asiaa tyttökaveriltani (25v) tuumasi jotta naisella on enemmän paikkoja joita peitellä, meinasi että rinnat, ja jalkoväli,
        ei kuulosta minusta oikein järkevältä :)

• toivoo miestenpuolen naissi...

Mitä tämä mies tekee, että saa naiset suuttumaan? Siivoojanhan kuuluu vaan siivota eikä hänen sovi kulkea asiakkaita suututtumassa. Ei ainakaan täällä Hämeen perillä.Pitää ottaa yhteys työnjohtoon, loppuu tällainen asiakkaiden suututtaminen. Terveisin: miesten puolella siivoojana 10v. toiminut naissiivooja,ei asiakkaiden suututtaja

• ole.

edes normaalia että mies on siivooja,ehkä joku perverssi tirkistelijä.

• peeta

Mitä väliä...Osaa ne miehetkin siivota. Sitäpaitsi naiset on aina siivonneet miesten puolella, eikä kukaan ole valittanut.

• rouva79

kyllähän kautta-aikain naiset ovat miesten pukuhuoneita ja pesutiloja siivonneet, miksi siis ei myös näin päin. jos työmoraali ja etiikka on kunnossa, asiaan ei liity mitään seksuaalista. onhan miehiä gynekologeinakin, lääkäreinä jnejne..ammateissa joissa naisia näkee ilman vaatteita, huomattavasti lähempää ja joutuu vielä koskemaankin.
      ja mitä naisiin miesten puolella tulee, koulujen uintivuoroillahan naisopettajat saattavat olla mukana miesten puolella oppilaita valvomassa.

miksi näistä asioista ei sitten tule hälyä??
      ihmettelenpähän vaan??

• maurisie

Onko tuossa marinassa nyt mitään järkeä. Kenen luulette siivonneen uimahallien miesten osastot tähän asti, NAISET sen ovat hoitaneet ja onko kuulunut marinaa.
      Miessiistijä on siellä töissä, ei katsomassa naisia. Onhan meillä mieslääkäreitä ja hoitajiakin, eivätkä hekään ole varmasti työssään siksi että näkisivät vähäpukeisia naisia. Nyt naiset järki käteen ja tasa-arvo kunniaan.

• uimahallissa...

... kesken suihkun ja täysin nakuna kun sisälle pamahti nainen kumisaappaissa ja sortseissa ja alkoi ihan pokkana siivoamaan. (Tammisaaren uimahalli.) Miksei voisi siivota kun halli on suljettu? Sulkeutuu joka ilta.
      Jos on pakko siistiä päivisinkin, siitä olisi hyvä ilmoittaa/varoittaa etukäteen että ujot pääsee pakoon!

• kun on

herkkä mies!

• 8v. hallissa siivonnut

Vai että siivotaan sitten kun halli on kiinni, että ujo ukkos ei järkyty uimaan tullessaan... niinpä niin, taas huomaa, ettei ihmisillä ole tuon taivaallista käsitystä siitä, millaista siivoa yleensä hallissa on. Katsokaas joskus arvoisat asiakkaat jalkoihinne kun astelette paskasilla jaloillanne läpi pesuhuoneen, jääkö mitään jälkiä? ...eipä juuri!!!! Onko pesuhuoneen lattia täynnä saippavaahtoanne? ..eipä juuri! Pukuhuoneet hiekkaa täynnä, loskakelillä vettä ja rapaa.. Eihän sitä tarvii siivota ennen ku halli menee kiinni. Eihän? Annetaan paskojen olla, ettei ukkos edelleenkään järkyty. Uimahalli on korkean tason hygieniapaikka. Halli on auki 6-22, niin eikö järki sano, että siinä välilläkin tarvii siivota!!!? Kahdessa vuorossa vedetään ja voit uskoa, että jokainen tunti on täyttä työtä, ettei siinä ehdi sun ujoa ukkoa kiertelemään... Yötyölupaa ei ole meille vielä myönnetty, onneksi, se nyt vielä puutuis. Eikä sitä sun ukkoa siellä tiirata, vaan yritetään tehdä puitteet, että ukkos olis kiva tulla uimaan.

• zero....
        8v. hallissa siivonnut kirjoitti:

Vai että siivotaan sitten kun halli on kiinni, että ujo ukkos ei järkyty uimaan tullessaan... niinpä niin, taas huomaa, ettei ihmisillä ole tuon taivaallista käsitystä siitä, millaista siivoa yleensä hallissa on. Katsokaas joskus arvoisat asiakkaat jalkoihinne kun astelette paskasilla jaloillanne läpi pesuhuoneen, jääkö mitään jälkiä? ...eipä juuri!!!! Onko pesuhuoneen lattia täynnä saippavaahtoanne? ..eipä juuri! Pukuhuoneet hiekkaa täynnä, loskakelillä vettä ja rapaa.. Eihän sitä tarvii siivota ennen ku halli menee kiinni. Eihän? Annetaan paskojen olla, ettei ukkos edelleenkään järkyty. Uimahalli on korkean tason hygieniapaikka. Halli on auki 6-22, niin eikö järki sano, että siinä välilläkin tarvii siivota!!!? Kahdessa vuorossa vedetään ja voit uskoa, että jokainen tunti on täyttä työtä, ettei siinä ehdi sun ujoa ukkoa kiertelemään... Yötyölupaa ei ole meille vielä myönnetty, onneksi, se nyt vielä puutuis. Eikä sitä sun ukkoa siellä tiirata, vaan yritetään tehdä puitteet, että ukkos olis kiva tulla uimaan.

sitä yhtä miestä menet haukkumaan, naisethan tässä pelkää mies-siivoojia, siitä on kyse?
        mussuta niille!

• Ottaa vaan päähän
        zero.... kirjoitti:

sitä yhtä miestä menet haukkumaan, naisethan tässä pelkää mies-siivoojia, siitä on kyse?
        mussuta niille!

Annoinkin kommenttini viestiin jossa mies järkyttyy naissiivoojasta... ja siihen miksei hallissa siivota yöllä. Nih!

• suivaantunut

Niin , olen siivooja ja kyllä minua suututtaa, kun Vantaalla vain nais-siivojat saa siivota uimahalleja.Minä en kyllä halua miesten tiloja siivota, vaikka olenkin nainen.

• asasasasklpö

Käviskö naistenpuolelle siivoamaan homomies nii siten naisetkin pystys 'niin olemaan oma itsensä'ei varautunu oloa yms miss mies vois vai tuijottaa jne.. vaik homomies onkin siivoamassa naistenpuolella..Täs olis yks asiaan mielipide..tulipaha mieleen täs....

• Nimetön

mitä hemmetin väliä sillä on? Kuhan ei oo somali ja käy kiinni... :P

• toinen nimetön

Eiköhän se olekin somali tai joku muu mustaihoinen. Ei kai tuollaiseen hommaan suomalaista miestä huolittaisikaan.

• mitäs

...tuosta!Onhan nais siistijöitä miestenkin puolella...ainakin Peurungassa!!!!...ei haittaa!

• ...mitäs

tuosta!...Terveisiä tytöille

• ei haittaa

huh huh .mikä teitä vaivaa onhan suomessakin vastaavia tilanteita jokaisessa kylpylässä.
      entä ,abc asemat ynnä muut asemat naiset SIISTIVÄT miesten wc.:eet eikä haittaa mitään HE TEKEVÄT TYÖTÄÄN. HUH HUH OLLAAN AIKOIHIN ELETTY JOS TÄSTÄ AIHEESTA PITÄÄ KIRJOITTAA

• tasa-arvoa

Voi pikku-liisoja, kun elämä kolhii. "Härskiä", hah! s*tanan ruikuttajat...

Voisitteko kuvitella vastaavaa uutista tasa-arvoisessa Suomessa toisin päin? Miehet tulevat toimeen tämänkin asian kanssa vaikka se ei olekaan mukavaa kun mukamas neutraalit työntekijät (naiset) häiritsevät maksettua uimahallikäyntiä.

• Taitsu

Olen vuosia siivonnut naisena mieesten pesutiloja ja voin vannoa että siinä ei jää aikaa eikä haluja mittailla eikä vertailla. Ei ole mahdoton hinku sinne ukkojen sekaan, mutta eikö ole kuitenkin parempi että siivotaan. Voi poika rukka joka sinne naisten keskelle joutuu. Miehet suurimmaksi osaksi ottaa huumorilla koko touhun. Tällä alalla jokainen mies on tervetullut ja tarpeellinen kaikin puolin.

• tunnustan ja palkka pieni

Todella, tein monta kuukautta siivousalan työtä ollen samalla mies ! Yritin vain parhaani mukaan pitää paikat siistinä, muistin vieläpä aina käyttää sitä firman koomista siivooja-paitaa ja niitä pöksyjä. Havahduttavaa huomata, kirjoituksestasi päätellen, että jotkin kaltaisesi ovat olleet tästä JÄRKYTTYNEITÄ!

• Minä se vaan

Minua ei häiritse siivoojat pätkääkään vaikka olisin alasti.

Eniten hävettää että näkevät ison kaljamahani.

• hah, haa :D

Naurettavaa Espoon "tätien" hölynpölyä. Kyllä on Espoossa neuroottisia naisia, kun mies-siivoojaa pelkäätte. Mikä VITTU teitä siellä Espoossa oikein vaivaa?

• teiän kaa

Miestenkin puolella on ollut aina naisia, niin naiset mitä nyt ruikutatte

• Nimetön

Mitä väliä kuka siellä siivoaa? Silloin asia olisi eri jos miessiivooja on naisten puku-ja suihkutiloissa silloin kun siellä on ihmisiä. Mutta itse sen verran harvoin käyn uimahalleissa etten siivoojia näe kuin silloin kun halli on menossa kiinni. Silloin on ihan sama kuka siellä siivoaa. Mutta onhan se häiritsevää jos siivoojat pyörivät siellä uimahallin aukioloaikana.

• Anonyymi00163
      UUSI

Nyt myös Rauman uimahallissa naisten pukuhuoneet siivoaa tummaihoinen mies, jonka on naisten mielestä todella vastenmielistä! Itse en aijo enää käyttää ko. uimahallia, enkä suosittele sitä muillekaan naisille!

• Anonyymi00165
      UUSI

Voihan miessiivooja samalla siivota vaikkapa puutarhan!

• Anonyymi00166
        UUSI

Sille voi esittää pahoittelut puskasta

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      74
      2791
    2. Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja

Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,
      Ikävä
      28
      2527
    3. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2271
    4. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      12
      2044
    5. Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?

Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -
      Maailman menoa
      110
      1529
    6. Voiko kaivattu olla liian vanha?

Tai muuten huonokuntoinen...
      Ikävä
      167
      1383
    7. Missä näit viimeksi kaivattusi?

Menikö kohtaaminen hyvin vai ujousko esti lähestymästä?
      Ikävä
      52
      1062
    8. Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?

Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa
      Työpaikat
      28
      1034
    9. IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...

71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih
      Terveys
      15
      836
    10. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      110
      824
    Aihe