öljyt tallin lattialla

Pika apua kaivataan

osaisiko joku sanoa onko olemassa jotain pesuainetta jolla saisin juuri valuneet öljytahrat pois tallin kivi/betoni lattiasta

14

9848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hAkkO.

      imeytysturvetta??

      • avutonn

        en le kokeillut. ihan vaan otin rätin kanssa irtotavaran pois ja nyt siinä on mustat rumat jäljet.


      • häviää
        avutonn kirjoitti:

        en le kokeillut. ihan vaan otin rätin kanssa irtotavaran pois ja nyt siinä on mustat rumat jäljet.

        Jos paikka on ulkosalla, bakteerit tulee ja hajoittaa öljyt pois pikkuhiljaa. Jos paikka on sisällä, hankalempi homma.


      • avutonn
        häviää kirjoitti:

        Jos paikka on ulkosalla, bakteerit tulee ja hajoittaa öljyt pois pikkuhiljaa. Jos paikka on sisällä, hankalempi homma.

        joo,tosiaan sisätiloissa lämpimässä tallissa.


      • Paitsi
        avutonn kirjoitti:

        joo,tosiaan sisätiloissa lämpimässä tallissa.

        maalin tarttumista.Tuskin olet juuri ryhtymässä maalaamaan kun et tähänkään mennessä ole saanut sitä tehdyksi.


    • pakkasukko

      Jos se on jo päässyt imeytymään betonin huokosiin, niin vaikea poistaa täysin. Kokeile kaataa siihen esim. tärpättiä tai muuta sopivaa liuotinta, anna vaikuttaa hetki ja pese pois painepesurilla. Toista useita kertoja. Itse sain pihakivilaatasta öljyläikän lähes näkymättömäksi tällä menetelmällä. Ajan kanssa vielä haalistu ja enää ei näy oikeastaan ollenkaan.

      • Uunimies71

        ja välillä vaihdat uuteen niin hävii jka se kohta ei pölise enää....


    • cat man do

      Noinniinkuin vastaisuudessa. Ja vielä mahdollisuuksien mukaan puukuitupelletti-versiota. Imee hienosti öljyt ja nesteet sekä turpoaa lujasti:)

    • aikanaan

      se muuttuu asfaltiksi, kun tarpeeksi leviää! Kysy vaikka sitroenilta...

      Ei vaan liuottimella ja vedellä perään huuhtomalla puhdistuu hyvin! "Kuuma vesi on parempi huuhteluun"

      • Fairy tms.

        käsitiskiaine auttaa? Sitä annostelet siihen kohtaan, harjaat, annat vaikuttaa vähän aikaa ja huuhtelen kuumalla vedellä pois!

        Jos ei auta niin yritä samaa mutta jollakin liuottimella esim. Würth Pineline Tehopesu tai sitten tärpätillä.


      • jooodo
        Fairy tms. kirjoitti:

        käsitiskiaine auttaa? Sitä annostelet siihen kohtaan, harjaat, annat vaikuttaa vähän aikaa ja huuhtelen kuumalla vedellä pois!

        Jos ei auta niin yritä samaa mutta jollakin liuottimella esim. Würth Pineline Tehopesu tai sitten tärpätillä.

        Ei auta muu, kun piikkaat lattian auki.
        Ja uusi valu valitan. T:itse samassa tilanteessa


    • pulveripyykkäri

      olen sotkenut pihakietyksiä ja ne olen putsannut pyykkipulverilla, harjalla ja vedellä. tulos:kohtalainen

    • Anonyymi

      Minä sain bläklederillä hyvin pois, mutta niin, että laiton jarrukliineriä öljytahraan ja sitten toholla poltin kliinerin ja öljyn pois.
      Lähti niin hyvin, ettei huomaa. Tarkka täytyy olla tietty. Jarrukliineri syttyy helposti ja sitä tulee laittaa vain tahran päälle ja antaa palaa siinä. Muut paloarat tavarat täytyy tietty siirtää syrjään.

      • Anonyymi

        Liitujauhe tai rakennushienokalkki on yllättävän hyvä. Eikä ole palovaarallista.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8825
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2633
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe