Morjens,ajattelin kirjoittaa elämän tarinani joka onneksi vielä lyhyehkö,eli synnyin Suomeen mutta kaikesta huolimatta olen elänyt kaikesta huolimatta mahdollisimman täysipainoista elämää huonomminkin voisi olla:) kavereita ei minulla paljoa ole johtuu minusta itsestäni:( mutta meinaan tilanteen parantaa otan asian hallintaan! eli joo enpäs nyt muuta keksi .
minun elämän tarinani
setä thomas
2
1291
Vastaukset
- 85940
heips, sun kandee tehä niiku mä teen. eri kamuilla eri tyyli olla niiden kanssa. esim jos ollaan nyt sanotaan vaikka 12v, ja sul olis kaveri joka olis 15 nii sulaudut hänen juttuihinsa, vaikka pinna välil menis mut yleensä siit seuraa jotain hasukaakin....
- H A N K I E L Ä M Ä !
joooo o. on sulla mielenkiintonen elämä. oikeesti 'synnyin suomeen mutta kaikesta huolimatta..' blaablaablaa, KIINNOSTAVAA. HANKI ELÄMÄ JA KIRJOTA SITTE KU OSAAT. !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1245958
- 574326
- 582751
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282558Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341382Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241341- 261167
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431111