Tänään on aamusta lähtien sadellut, tosi kurjaa. Järki tosin sanoo että sade on hyvästä luonnolle mutta ei auta sekään. Onko muitakin joihin ilmat vaikuttavat ja kyllästyttää?
Masentaako ilmat
30
1087
Vastaukset
Ja tosi paljon. Yksin kerrostalossa sateen vankina. Eikä keksi muuta tekemistä kuin syömistä tai juomista. Ja niitäkin on pakko rajoittaa, ettei vaan liho. No, siksi on sitten pakko valita niistä vain se juominen. Heh heh
- eipä yhtään
haitannut. Täällä on satanut erittäin harvoin.
Nyt paistelee herran aurinko, linnut laulaa.
Syreenien tuoksu tulee ikkunoista sisälle.
Ihan kivan kesäinen mieli.- meni pilveen
miljoona kirjoitti:
No, minä tulen sinne sit kun siellä on kerta niin kivaa.
täälläkin. Kyllä huomaa vaihtelun, nyt ihan :(.
meni pilveen kirjoitti:
täälläkin. Kyllä huomaa vaihtelun, nyt ihan :(.
Ihanko varmasti, ettet vaan keksinyt hätävalhetta, etten lähtisi heti tulemaan. hih hih
- ku vesi.
miljoona kirjoitti:
Ihanko varmasti, ettet vaan keksinyt hätävalhetta, etten lähtisi heti tulemaan. hih hih
Tummia pilviä alkaa kokoontua taivaalle. Taitaa ne teidän sateenne siirtyä tänne.
*minnen valehtele koskaan, kädet puuskassa sanoo hän*☺
- mikhaildenisov
sateen jälkeen tulee aina auringonpaiste siis miks???
- masenna..
täällä pohjoisessa meren rannalla ainakin aurinko paistaa, on paistanu koko päivän mutta ei mikään helle silti ole.
kurjaa,kun jatkuvasti ilmat vaihtelee.Välillä saa loikoilla auringossa, ja seuraavana päivänä hipsit hakemaan jo villasukkia..:(
Satais yöllä, nii luonto sais vettä ja päivällä sit mollottais tuo mollukka..:)- kun sataa
ja taivas on harmaana :(
Eipä tuonne ulos muutoin huvita lähteä kuin vain viemään koirulin pakollisille lenkeilleen, eikä sekään siellä kauaa viihdy.
Mutta eipä tässä muu auta kuin vain odotella sitä auringonpaistetta ja lämpöä. - mikhaildenisov
Jenna pannu tuonne huuhaalle hyvän jutun,huumorintajuisille!
- Kutv M
On ollut sellanen tapa.
Kun on alkanut satamaan niin on annettu sataa.
Pieniä nää sateet on ollut.Luonto ei kestäsi monta kuivaa kesää peräkkäin.
Mitäs se Sammakko rohvessoori oikein tuumasi,että elokuussa oikeaa Intiaani poutaa.
Siihen asti enemmän ja vähemmän vetistä keliä. - Pirre*
ja tuuli,- tunnen kuinka suorastaan elän tunturin- ja järven selällä tuulessa.
Tietysti pitää olla asianmukaisesti puettu.tää suomen kesä on muutenki nii lyhyt..Silloin saisi kyllä olla lämmintä...Mä oon varmaan syntyny väärään maahan,ku oon aina nii vilunen..
- Pirre*
mii-su kirjoitti:
tää suomen kesä on muutenki nii lyhyt..Silloin saisi kyllä olla lämmintä...Mä oon varmaan syntyny väärään maahan,ku oon aina nii vilunen..
tietysti lyhyt..:/, - mutta aattele, hyvässä lykyssä ainakin kaksi kuukautta hellettä ..pläähhhh..
Ei vaiskaa kivaa se lämminkin on muttei kamalat helteen räkötykset minua ainakaan innosta.., niin taijjat sie olla väärällä puolen tätä planeettaa?
Mites ne sukujuurekset, - onko miten tullut kateltua..? :) - mikhaildenisov
aiheuttaa mulle päänsärkyä,viina joskus toinen syy!
Pirre* kirjoitti:
tietysti lyhyt..:/, - mutta aattele, hyvässä lykyssä ainakin kaksi kuukautta hellettä ..pläähhhh..
Ei vaiskaa kivaa se lämminkin on muttei kamalat helteen räkötykset minua ainakaan innosta.., niin taijjat sie olla väärällä puolen tätä planeettaa?
Mites ne sukujuurekset, - onko miten tullut kateltua..? :)tietenkää liian kuuma saa olla,mut kuiteski niin,että tietää kesän olevan..:)
Tiiä vaikka olisin kaukaista sukua, jollekkin lämpimän maan sulttaanille..:DD- Pirre*
mii-su kirjoitti:
tietenkää liian kuuma saa olla,mut kuiteski niin,että tietää kesän olevan..:)
Tiiä vaikka olisin kaukaista sukua, jollekkin lämpimän maan sulttaanille..:DDsukua hiiiirmu rikkaalle ja poikamies öljy sulttaanille, jonka ainoa perillinen on mii-su :))
- tammikuun likka
Itte tykkään vesisateesta kesällä. Se on eri asia, kun sataa loikottaa koko kesä, silloin alkaa jo pikkusen kyllästyttämään. Niin ja tuo ilmakin puhdistuu kunnolla kaikenlaisesta pölystä.
- enkelitrio
Sun ja muittenki satteest tykkäävien kans.Ukkosest
en tykkää.Johtuuneeko siit,et asun "simmosen" kans.
Vaiks ny ei olkka jyrissy viikkoon. - muitakin..
enkelitrio kirjoitti:
Sun ja muittenki satteest tykkäävien kans.Ukkosest
en tykkää.Johtuuneeko siit,et asun "simmosen" kans.
Vaiks ny ei olkka jyrissy viikkoon.Pakko sit uskoa että sade on toisaalta kivaa ja ainakin luonnolle hyväksi. Kaikille astmaatikoille ja muille hyvää tekevä. Itekkin ole tammikuun likka ja tottunut tuuleen ja tuiskeeseen. Mutta.. vähän on ikävä loiskutella lätäköissä esim mustikkametsässä!
- yks kottarainen
Sadekelillä tulee tehtyä sellaisia harrastuksia kotona mitä ei malta hyvällä kelillä tehdä. Minulla ainakin menee sateiset illat hyvin käsitöiden parissa ja taas on uutta puseroa tai muuta vaatetta päällepantavaksi. hih
- Seikku
Ei masenna! Olen odottanut sadetta kuin "hepo heinäistä kessää".:) Luontokin piristyy.
Alustin ison vehnästaikinan ja alan leipomaan korvapuusteja. Varsin mukavaa sadepäivän puuhaa!
- sanoi ................
"Myrskyjen jälkeen tulee auringonnousu" sanoi Muumipappakin :)
Siis odotellan vain sitä auringonnousua :)
Mutta harmittaa, kun Järvenpäässä on Puisto Blues ja ilma on huono ja on kait huomennakin :(( - masentaakin näin
kun loma alkoi, ilmat.
Mutta, onneksi alkoi alennusmyynnit, joten niistä "lohtua" hakemaan! :) - ihannekesä
Vaihtelevat ilmat ovat parasta ihanne kesässä.
Hellettä putkeen koko kesän on jo saatu maistaa
meilläkin edellisinä kesinä. Liika on liikaa
oli se sitten mitä tahansa. - heräsin sateeseen
ja edelleen sataa, tänään tosin on ollut jo pari tuntia poutaakin. Lämpötila edelleenkin 10-12 astetta, hämärää eikä auringon sädettäkään vaikka on jo torstai.
Tykkään kesäsateesta kunhan olisi 18 lämpöastetta. - käsitöihin
talviavarten teen myyntiin lämpöisiä tuotteita.
- talvipakkasilla?
jaksatko siis koko vuoden kutoa, neuloa?
Mulle kutomiskausi alkaa vasta kun illat ovat oikeesti pimeitä eli tossa lokakuulta-maaliskuun alkuun.
En myy,osa menee jälkeläisilleni, osa erääseen lastenkotiin Karjalassa. Täällä paikalliset ihmiset vievät perille joten tiedän, etteivät joudu joppareille.
- Sinimarjanen
alkaa pikkuhiljaa masentamaan, kun useamman päivän
peräjälkeen satelee. Olen kuitenkin mielessäin
lauleskellut "Myrskyn jälkeen on poutasää..."
Eipä ne sateet silloin nuorena suuremmin haitanneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162310- 1682249
- 1121808
- 1491789
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4791389- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa420933- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä236874