Yllättävä rahasumma

hämmentää

Olin jo ns. pannut sivuun koko ajatuksen tietystä maksajasta. Yllättäen hän maksoikin velkansa, minulle tuntuvan summan.

Nyt en yhtäkkiä tiedäkään, mitä kivaa hankkisin.

Tunnen itseni jotenkin pöhköksi. Olin etukäteen miettinyt kaikenlaista, että jospa hän maksaa, mihin järkevään tai hulvattomaan panen rahat. Nyt kun rahat ovat tililläni, olenkin ihan lukossa.

Näin voi vanha ämmä yllättyä shokkiin asti. Luulin jo olevani rauhallinen aikuinen, mutta olo on kuin kokemattomalla teinillä. Höh.

12

812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meikäläiseen

Myin,velattoman kämpän.Olin elänut velkavakeudessa,ja hups,ei velkaa ja omaisuus vaan karttuu.Mene pankkiin sijoita järkevästi.
      Minä annoin lapsille ep:nä

• Minä voin tulla auttamaan haaskaamisessa. Tykkään käydä shoppailemassa. Kyllä me jotain ostettavaa keksittäis.

• haluan...

...tuollaisen ongelman;)

• Voinko

olla jotenkin avuksi:)
      Olen tarkka laskemaan rahoja.

• ap.

Yllätyin kovasti siitä, että hämmennyin ja menin niin täysin lukkoon.

Olisi pitänyt arvata, että finanssikonsultteja palstoilta löytyy, vaikkei siitä puolesta ole kyse ollenkaan...

Tiedän kyllä, että elämässä syntyy rahareikiäkin ihan yllättävästi, joten en toki aio tuhlata rahoja täysin turhaan enkä ainakaan heti.

• on niitä iloisiakin yllätyksiä tällä elämällä. Olen iloinen puolestasi ja lykkään kateuden orastavan pään syvälle syvälle ja ajattelen että sinä jaat iloa ympärillesi.

• niin sitten

varmaan alkaakin tuntua ihan mukavalta.

Ehkä osa ongelmaani onkin se, että rahojen ilmaantuminen tuotti mielihyvän lisäksi ikäviä muistoja pintaan. Olisi hienoa, jos voisi painaa jotain delete-nappia ja täysin unohtaa nuo rahoihin liittyvät kiemurat.

• eikös ole mukava olotila..

Sisko sanoi kerran,kun oli myös saanut ylimääräistä,että oli mukava kattella kauppojen mainoksia kun pystyi aatella,että tuon mä voisin ostaa ja tuon....:)

• piitu56

Et kuule ole ainoa shokkiin mennyt, kun raha-asioissa tapahtuu positiivinen yllätys. Voitin kuun alusa lotosta 1312€. Ja kas kummaa seuraavana päivänä en saanut ostettua Valintatalosta puoleenhintaan ollutta metripizzaa. Olihan se kiva edes yhtenä päivänä auttaa lapsia, ja hemmotella itseään. T. Holtiton.

• Rocellii

vaatia

• tipahtivat tilille

Mielestäni välimme ovat poikki enkä aio korkojen(kaan) takia ottaa häneen yhteyttä. Hyvä kun edes sen summan maksoi. Tyyppi on muutenkin aiheuttanut niin paljon mielipahaa ympärilleen että huh huh, en suinkaan ole ainoa kärsinyt. En aio altistaa itseäni semmoiselle enää.

No ainakin saan nyt ostettua vihdoin uuden kännykkeen, tämä käytössä oleva on Ericsson vuodelta 1999. Suurin osa menee varmaan johonkin talon monista remonttitarpeista.

• ison rahan kans

elä niinkuin ennenkin ja etsi elämästä
      enempikin henkisiä arvoja ja unohda se
      mahoton rahakasa pankissa:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2993
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2604
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2245
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1546
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1497
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      29
      1316
    Aihe