Olin jo ns. pannut sivuun koko ajatuksen tietystä maksajasta. Yllättäen hän maksoikin velkansa, minulle tuntuvan summan.
Nyt en yhtäkkiä tiedäkään, mitä kivaa hankkisin.
Tunnen itseni jotenkin pöhköksi. Olin etukäteen miettinyt kaikenlaista, että jospa hän maksaa, mihin järkevään tai hulvattomaan panen rahat. Nyt kun rahat ovat tililläni, olenkin ihan lukossa.
Näin voi vanha ämmä yllättyä shokkiin asti. Luulin jo olevani rauhallinen aikuinen, mutta olo on kuin kokemattomalla teinillä. Höh.
Yllättävä rahasumma
12
803
Vastaukset
- Meikäläiseen
Myin,velattoman kämpän.Olin elänut velkavakeudessa,ja hups,ei velkaa ja omaisuus vaan karttuu.Mene pankkiin sijoita järkevästi.
Minä annoin lapsille ep:nä Minä voin tulla auttamaan haaskaamisessa. Tykkään käydä shoppailemassa. Kyllä me jotain ostettavaa keksittäis.
- haluan...
...tuollaisen ongelman;)
- Voinko
olla jotenkin avuksi:)
Olen tarkka laskemaan rahoja. - ap.
Yllätyin kovasti siitä, että hämmennyin ja menin niin täysin lukkoon.
Olisi pitänyt arvata, että finanssikonsultteja palstoilta löytyy, vaikkei siitä puolesta ole kyse ollenkaan...
Tiedän kyllä, että elämässä syntyy rahareikiäkin ihan yllättävästi, joten en toki aio tuhlata rahoja täysin turhaan enkä ainakaan heti. on niitä iloisiakin yllätyksiä tällä elämällä. Olen iloinen puolestasi ja lykkään kateuden orastavan pään syvälle syvälle ja ajattelen että sinä jaat iloa ympärillesi.
- niin sitten
varmaan alkaakin tuntua ihan mukavalta.
Ehkä osa ongelmaani onkin se, että rahojen ilmaantuminen tuotti mielihyvän lisäksi ikäviä muistoja pintaan. Olisi hienoa, jos voisi painaa jotain delete-nappia ja täysin unohtaa nuo rahoihin liittyvät kiemurat.
eikös ole mukava olotila..
Sisko sanoi kerran,kun oli myös saanut ylimääräistä,että oli mukava kattella kauppojen mainoksia kun pystyi aatella,että tuon mä voisin ostaa ja tuon....:)- piitu56
Et kuule ole ainoa shokkiin mennyt, kun raha-asioissa tapahtuu positiivinen yllätys. Voitin kuun alusa lotosta 1312€. Ja kas kummaa seuraavana päivänä en saanut ostettua Valintatalosta puoleenhintaan ollutta metripizzaa. Olihan se kiva edes yhtenä päivänä auttaa lapsia, ja hemmotella itseään. T. Holtiton.
- Rocellii
vaatia
- tipahtivat tilille
Mielestäni välimme ovat poikki enkä aio korkojen(kaan) takia ottaa häneen yhteyttä. Hyvä kun edes sen summan maksoi. Tyyppi on muutenkin aiheuttanut niin paljon mielipahaa ympärilleen että huh huh, en suinkaan ole ainoa kärsinyt. En aio altistaa itseäni semmoiselle enää.
No ainakin saan nyt ostettua vihdoin uuden kännykkeen, tämä käytössä oleva on Ericsson vuodelta 1999. Suurin osa menee varmaan johonkin talon monista remonttitarpeista.
- ison rahan kans
elä niinkuin ennenkin ja etsi elämästä
enempikin henkisiä arvoja ja unohda se
mahoton rahakasa pankissa:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100