Yllättävä rahasumma

hämmentää

Olin jo ns. pannut sivuun koko ajatuksen tietystä maksajasta. Yllättäen hän maksoikin velkansa, minulle tuntuvan summan.

Nyt en yhtäkkiä tiedäkään, mitä kivaa hankkisin.

Tunnen itseni jotenkin pöhköksi. Olin etukäteen miettinyt kaikenlaista, että jospa hän maksaa, mihin järkevään tai hulvattomaan panen rahat. Nyt kun rahat ovat tililläni, olenkin ihan lukossa.

Näin voi vanha ämmä yllättyä shokkiin asti. Luulin jo olevani rauhallinen aikuinen, mutta olo on kuin kokemattomalla teinillä. Höh.

12

818

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meikäläiseen

Myin,velattoman kämpän.Olin elänut velkavakeudessa,ja hups,ei velkaa ja omaisuus vaan karttuu.Mene pankkiin sijoita järkevästi.
      Minä annoin lapsille ep:nä

• Minä voin tulla auttamaan haaskaamisessa. Tykkään käydä shoppailemassa. Kyllä me jotain ostettavaa keksittäis.

• haluan...

...tuollaisen ongelman;)

• Voinko

olla jotenkin avuksi:)
      Olen tarkka laskemaan rahoja.

• ap.

Yllätyin kovasti siitä, että hämmennyin ja menin niin täysin lukkoon.

Olisi pitänyt arvata, että finanssikonsultteja palstoilta löytyy, vaikkei siitä puolesta ole kyse ollenkaan...

Tiedän kyllä, että elämässä syntyy rahareikiäkin ihan yllättävästi, joten en toki aio tuhlata rahoja täysin turhaan enkä ainakaan heti.

• on niitä iloisiakin yllätyksiä tällä elämällä. Olen iloinen puolestasi ja lykkään kateuden orastavan pään syvälle syvälle ja ajattelen että sinä jaat iloa ympärillesi.

• niin sitten

varmaan alkaakin tuntua ihan mukavalta.

Ehkä osa ongelmaani onkin se, että rahojen ilmaantuminen tuotti mielihyvän lisäksi ikäviä muistoja pintaan. Olisi hienoa, jos voisi painaa jotain delete-nappia ja täysin unohtaa nuo rahoihin liittyvät kiemurat.

• eikös ole mukava olotila..

Sisko sanoi kerran,kun oli myös saanut ylimääräistä,että oli mukava kattella kauppojen mainoksia kun pystyi aatella,että tuon mä voisin ostaa ja tuon....:)

• piitu56

Et kuule ole ainoa shokkiin mennyt, kun raha-asioissa tapahtuu positiivinen yllätys. Voitin kuun alusa lotosta 1312€. Ja kas kummaa seuraavana päivänä en saanut ostettua Valintatalosta puoleenhintaan ollutta metripizzaa. Olihan se kiva edes yhtenä päivänä auttaa lapsia, ja hemmotella itseään. T. Holtiton.

• Rocellii

vaatia

• tipahtivat tilille

Mielestäni välimme ovat poikki enkä aio korkojen(kaan) takia ottaa häneen yhteyttä. Hyvä kun edes sen summan maksoi. Tyyppi on muutenkin aiheuttanut niin paljon mielipahaa ympärilleen että huh huh, en suinkaan ole ainoa kärsinyt. En aio altistaa itseäni semmoiselle enää.

No ainakin saan nyt ostettua vihdoin uuden kännykkeen, tämä käytössä oleva on Ericsson vuodelta 1999. Suurin osa menee varmaan johonkin talon monista remonttitarpeista.

• ison rahan kans

elä niinkuin ennenkin ja etsi elämästä
      enempikin henkisiä arvoja ja unohda se
      mahoton rahakasa pankissa:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      139
      4967
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3263
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      243
      3058
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2618
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1804
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      27
      1595
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1556
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1447
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23