Läskimahat

Laihduttaja

Nykyään Hyvinkään(kin) katukuvassa näkyy aina useammin ja useammin isomahaisia naisia ja miehiä,nuoria ja vanhoja...Miksei kukaan tee mitään itselleen ennen kuin on leveämpi kuin pidempi?Jotkut kyllä ovat jo senkin sektorin ylittäneet,mutta ehkä olisi syytä jotain tehdä.Eikö se olisi kivempi että näkee itsensä yhdestä peilistä ettei tarvitsisi viereen toista peiliä hankkia itsensä näkemistä varten?
Ei tässä sen kummempaa,mutta koittakaahan jotain tehdä!!

16

2196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SatamaJätkänPoika

      Isomahaisuus on suomalaisille kansantauti, eivät ymmärrä että kuolevat nuorena jos eivät tee mitään sen eteen että laihduttavat. Syövät vain kuin syöttösiat, eivät välitä terveydestään.

      • Miksi olisi

        Onko ap:n mielestä lihavuus erityisesti Hyvinkään ongelma? Vai eikö hän liiku missään muualla?


      • SatamaJätkänPoika
        Miksi olisi kirjoitti:

        Onko ap:n mielestä lihavuus erityisesti Hyvinkään ongelma? Vai eikö hän liiku missään muualla?

        Missä asun niin voi sanoa että, joka toinen on ylipainoinen. Eli kyllä niitä täällä muuallakin on, ei ainoastaan siellä Hyvinkäällä.


    • hellantuutelis sentään

      Taitaa olla oma elämäsi ankeata? Taitat kärsiä pienestä pippelistä tai paistetun kananmunan kokoisista tisseistä tyhmän pään lisäksi? Koita alkaa murehtimaan ihan oikeista asioista sen sijaan että ajattelet miltä muut näyttävät...

    • Idiootti

      Hmm, miksiköhän nimimerkkisi on "Laihduttaja"? Taidat olla itsekin melkoinen plösö, muutoin ei luulisi olevan laihduttamiseen tarvetta...

      • Piiiitkä

        Useinhan entiset juopotkin ovat tiukkapipoisimpia muiden juomisen kyttääjiä.

        Kyllähän suomalaiset lihoo se on totuus, muuallakin kuin Hyvinkäällä sen huomaa.
        Onneksi itse olen niin pitkä, että mun ympärysmitta ei voi koskaan olla suurempi kuin pituus..=)


      • Alkoholisti
        Piiiitkä kirjoitti:

        Useinhan entiset juopotkin ovat tiukkapipoisimpia muiden juomisen kyttääjiä.

        Kyllähän suomalaiset lihoo se on totuus, muuallakin kuin Hyvinkäällä sen huomaa.
        Onneksi itse olen niin pitkä, että mun ympärysmitta ei voi koskaan olla suurempi kuin pituus..=)

        Olen tiukkis mitä ylipäänsä alkoholiin tulee MUTTA ei minua toisten juominen kiinnosta. Itse en aio enää viinaa ottaa enkä halua siitä sen suurempaa numeroa tehdä. Mielestäni alkoholi on kaiken pahan alku.

        Mutta miksi ihmeessä kyttäisin muitten juomista, en nyt oikein ymmärrä?


    • MissBig

      On sulla murheet.. Jos näät isokokoisemman ihmisen kaupunkikuvassa niin suljeppa vaikka silmät tai käännä pää toiseen suuntaan.. ei ketään pakottanut heitä katsomaan! Eiköhän olis vaan parempi huolehtia omista asioista eikä toisten ulkonäöstä!!!

    • woman**

      No on sullakin ongelma...

    • NÄNNNNNNNAAAA

      Makkaramassuja ja kaljapötsejä mikä irvokas näky.

    • tupakkaakin

      pahempi ongelma. Kieltää sen tai myöntää, niin lihavuus ei ole hyvästä sen enempää kuin tupakka tai alkoholikaan. Liikakäyttö/lihavuus on jo ongelma

    • misspiggy

      .. jos muiden ihmisten rasvaprosentit pilaa maisemaa. Eiköhän näin kesällä oo mukavampi, jopa Hyvinkäällä, katsella iloisia ihmisiä ja onnellisisa pareja. Meil on onneks niin leveet kadut kävelijöille, ett eiköhän me kaikki mahduta siel kävelemään. Pidän itse huolta mitoistani liikkumalla, mutta en lähtis arvostelemaan muita sen perusteella. Omilla rahoillaanhan syö ja itsehän läskinsä kantavat. Ennemmin katselen pyöreitä iloisia naamoja kuin kurttuotsaisia laiheliineja. Että hyvää kesää Hyvinkääläisille kokoon katsomatta!!

      • Anonyymi

        No,mä oon 180 senttinen ja painan 59 kiloa.Ja vituttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No,mä oon 180 senttinen ja painan 59 kiloa.Ja vituttaa.

        Syö veikkonen, vedät baakellssia naaman. Hyvää sapuskaa, ja jätskiä päälle, mutta varo liikkumista.


    • ei ole nimimerkkiä.

      On sullakin murheet jos kiinnostaa toisten paino.
      Mistä ihmeestä tiedät että lihavat/tukevat ei aio laihduttaa?
      Et mistään jos et oo mennyt kysymään, ei se laihduttaminenkaan oo niin helppoa kuin luulis. Vaikka liikkuisikin enemmän mitä syö.

      • åålot3

        on läskiä ja läskiä....so what...on hauskaa kun on terve itsetunto ja rauhannummella voi sitten laihduttaa.....nautitaan kun kerran täällä vaan eletään..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe