Nukkuva vaimo antaa

Me miehet

Kaverini olkoon nyt simo on kova puhumaan naisista ja panemiseta ja aihe on kiva itsellenikin. Nyt juteltiin taas vaimojemme seksistä ja kuinka teemme temppoja heidän kanssaan eri tavoin. Nyt sanoin että tuleppa joskus meille ja saat panna minun nukkuvaa vaimoa ! Simo nuoleskeli huuliaan ja selittelmään että ei onnaa kun herää heti. Minäpä sanoin että meidän muija nukkuu niin sikeää että ja on muuten tottunut että panen sitä useikin kun se nukkuu tai herää siihen kun persettä hiplataan eli vain työntää persettä esille paremmin kun glidillä liukastettu kalu liukuu sisään. Vaimo ns hyvin koulutettu heh.
No eipä aikaakaan kun tuli tämäjuhannus ja mökki ja simo vaimoineen mökillemme ja vaimot ottivat hieman alkoholia ja me myös mutta vain hiukan ja seurausta kun ehdotin taas että nyt simo vaimo nukkuu 101% ja minä voin näyttää mallia ensin ja kierähdän tyylikkäästi pois ja sinä tilalle ja simohan naama paloautona että joo jos sulle passaa! Tietysti olin pervovaimolleni asiasta sanonut ja sehän nyt sopi kunhan hän muka nukkuu koko ajan ja ei tartte tietää asiasta mitään. No niin siinä kävikin yöllä ja ensin itse hiukan lykkelin ja simo mökin hämärissä kylkiasennennossa makaavan "nukkuvan" vaimon taakse ja kalu sisään ja sinne meni hiukan ihmettelin kun "nukkuva" vaimo huokaili sillalailla syvästi muutamia kertoja sillä simo perhana pitkitti panoaan ja rusikutti vasta sovitun n3-4min päästä vasta n 15min kuluttua spermat pilluun . Menimme pois simon kanssa ja järveen pesulle minä tietysti en ollut vielä saanut laueta mutta simo se oli tyytyväinen ja kehui kuinka kuuma mehukas pillu oli vaimollani ja eiköä tosin huomannut mitään johon sanoin että ei se on koulutettu niin hyvin ja on huippu vaimo muutenkin. Samalla huomasin simon kalun jota en ollut nähnyt ikinä täydessä seisokissa voihan vieteri ! 2-3 cm pidempi kuinitselläni saamari kännykän paksuinen vehje oho no nyt vaimo sai kyllä sitä suurta kalua ei olis uskonut kun on saunareissuilla nähty . Mentiin nukkumaan ja tuikkasin kaluni vaimon märkään pilluun ja kysyin että miltäs tuntu johon vaimo että älä nyt suutu mutta tuntui todella hyvältä simolla on hirmu suuri kyrpä! siirsin kalun anukselle ja painoin sisäänpäin aika lujaa ja siine meni avimon vaikertaessa että hitaammin sattuu painoin vain ja sisään liukui juurta myöden
ja sanoin että taisetaan joskus simon kanssa panna sua lisääkin ja aloin pana hillittömällä tahdilla ja vaimo voihki että joooooooooooooooo.

Niin sitä voi "nukkuvaa" vaimoa panna ja aloittaa parinvaihto jotenkin pehmeästi.

1

4593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosi kiva juttu. Yhteistä nautintoa. Kerro lisää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten kukaan voi ajatella

      Niin naiviisti että jos jokin asia tekee sinut onnelliseksi / iloiseksi niin se ei olisi ikinä muka väärin ? Jos joku es
      Ikävä
      40
      3234
    2. Nainen, sinä vain kaunistut

      Tiedätkö, minä täällä haukon henkeäni ja yritän rauhoitella tunteitani. Sinussa natsaa kaikki, ja olet todella päässyt k
      Ikävä
      97
      2503
    3. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      133
      2045
    4. Kunnes mitään ei ole

      Täällä on kaipaajia jotka odottaa että toinen tekee lähestymisen jollain tavalla, siksi koen etten kuulu enää tänne ja s
      Ikävä
      11
      1534
    5. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      108
      1531
    6. Kylmäojan koululla löytynyt ruumis

      Kylmäojan koululta löytynyt ruumis lauantaina. Mitä on tapahtunut, omaisille voimia
      Kontiolahti
      15
      1396
    7. Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

      Eli sitä et me päädytään yhteen. Ainakin toivoisin sitä..
      Ikävä
      43
      1339
    8. IS Viikonloppu 26.-27.10.2024

      No nyt tulikin mukava Kovis-ristikko tälle viikonlopulle. Toisille tämä on varmaan vihjeineen ihan helppo 2- tason risti
      Sanaristikot
      80
      1309
    9. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      52
      1291
    10. Taas yksi persuämmä sekosi

      Kun lapsilla oli korona-aikana kirkossa hengityssuojaiet käytössä. Persuämmä piti asiaa lasten pahoinpitelynä. https://
      Maailman menoa
      240
      1107
    Aihe