Yksinomaan teknetium-99-isotooppiakin, jota käytetään sairauksien diagnosoinnissa (itsekin olen päässyt "maistamaan" ;), 20 miljoonaa kertaa diagnoosiproceduuria joka vuosi, Sen tekemiseen tarvitaan ydinfissiotapahtumaa eli U-235-ydinreaktoria, ja monesti vieläpä hyvinkin korkea-aktiivisella uraanilla (90%).
"Technetium-99m is used in 20 million diagnostic nuclear medical procedures every year. Approximately 85 percent of diagnostic imaging procedures in nuclear medicine use this isotope. Technetium-99m is made from the synthetic substance Molybdenum-99 which is a bi-product of nuclear fission."
-http://en.wikipedia.org/wiki/Technetium-99m
Se on kymmeniä miljoonia kertoja radioaktiivisempaa ainetta kuin Plutonium-239, ja siis kuten sanoin jota minäkin olen saanut "maistaa".
Ydinvoima pelastaa miljoonien hengen
2
283
Vastaukset
- niin niin
Kiinassa tuulivoiman korvaaminen ydin- ja vesivoimalla on suoraan pelastanut kymmeniä tuhansia ihmishenkiä. Viimeksi tuulimyllyjen ympäristöä pilaavaa vaikutusta vastustaneiden ihmisten järjestelmällinen teloittaminen vaati 20 ihmisen hengen...
Poliisi ampui 20 jopa ympäristönsuojelijaa:
http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=529686 ... lähentelee kylähulluutta, mutta sehän on toisaalta nerouden sukulaisuutta. Tsemppiä jatkossakin jutuillesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175540
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2242795- 412495
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus02211Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432161Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332126Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme131510- 381390
- 1651310