Muistaako kukaan

KaitsulainenTKU

Muistaako kukaan, kun -70 luvun loppupuolella tuli sellainen sarja, kun Carinin paronittaren katkera kohtalo. (oliso ollut 4-6 osaa)
Mistä tämän sarjan voisi saada.
Muistan muuten musiikinkin vielä vaikka taisin olla silloin jotain 12-15

15

4302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • italialainen?

      Nyt en ole ihan varma. Koskiko tuo Italiaa? Suvut riitelivät keskenään? Muistan yhden kappaleen, joka soi yhdessä sarjassa 70-luvulla.

      En kylläkään muista tämän sarjan nimeä. Mutta maan alla kuljettin, kapeita ja sokkeloisia käytäviä. Soihtuja. Murhia.

    • Bug

      Mä muistasin, että sen nimi olis ollut "Carinin paronittaren julma kohtalo". Voi olla, että muisti pettää. Sarjasta itsestään en muista mitään, mutta tuli se silloin katottua ja mielikuva on, että tuli tykättyäkin. Harmi, ettei näistä löydy tietoa ja vielä suurempi harmi on, ettei niitä tule uusintoina, kun täytyy uusia viikon vanhoja salkkareita ja muita p..koja ohjelmia.

    • _Nainen_

      Hei!

      Sarjan alkuperäinen nimi on L'amaro caso della baronessa di Carini.

      Suomeksi se esitettiin nimellä Carinin paronittaren katkera kohtalo. Itsellenikin on lapsuudesta jäänyt kyseinen sarja mieleen.

      Tuolla alkuperäisellä italialaisella nimellä löytyy yli 800 osumaa Googlesta, joten ehkäpä sarja voi löytyä DVD:nä joltain ulkolaiselta sivustolta.

      Carinin paronittaren tarina perustuu oikeaan tapahtumaan. Oheisesta linkistä

      http://www.bestofsicily.com/mag/art110.htm

      löydät sarjan Carinin paronittaren, Laura Lanzan, kohtalon.

    • Paapparainen

      Alkuperäisen sarjan nimi oli "L' Amaro caso della baronessa di Carini (1975)", ja sitä myydään 4 DVD:n pakettina. Tarinasta on julkaistu uusi kaksiosainen minisarja, nimellä "La Baronessa di Carini (2007)", joka on myös DVD levityksessä.

      • ds

        osaatko kertoa mistä tuon 4 dvd paketin voisi löytää


    • Baronessa di Carini

      Terve! Mukava huomata, että on muitakin italialaisten televisiosarjojen ystäviä. Meitsillä on tuo kyseinen televisiosarja. Sain hommattua sen kolmisen vuotta sitten. Otin yhteyttä Suomi-Italia-seuraan. Carinin paronittaren katkera kohtalo tuli televisiosta touko-kesäkuussa vuonna 1979. Olin tuolloin kahdeksan vanha. Oli mukava katsoa tuo sarja 27 vuoden tauon jälkeen. Tunnusmusiikki oli sellainen kuin muistinkin. Kannattaa ottaa yhteyttä johonkin Suomi-Italia-seuraan...

      • jsksppl

        Oliko sarjalla jotain tekemistä verisen kädenjäljen kanssa?


      • Baronessa di Carini
        jsksppl kirjoitti:

        Oliko sarjalla jotain tekemistä verisen kädenjäljen kanssa?

        Terve! Joo, kyllä oli. Paronitar painoi verisen käden seinään vähän ennen kuolemaansa. Aika vaikuttava tuo kohtaus. Italialaisissa televisiosarjoissa nuo murhat tehdään aika vaikuttavalla tavalla. Ihana Elisa, ihana Elisa 2 ja ihanan Elisan tytär on kuvattu samassa paikassa kuin tuo 70-luvun klassikkosarja...


      • mistään
        Baronessa di Carini kirjoitti:

        Terve! Joo, kyllä oli. Paronitar painoi verisen käden seinään vähän ennen kuolemaansa. Aika vaikuttava tuo kohtaus. Italialaisissa televisiosarjoissa nuo murhat tehdään aika vaikuttavalla tavalla. Ihana Elisa, ihana Elisa 2 ja ihanan Elisan tytär on kuvattu samassa paikassa kuin tuo 70-luvun klassikkosarja...

        siis suomalaisella tekstityksellä?


      • Baronessa di Carini
        mistään kirjoitti:

        siis suomalaisella tekstityksellä?

        Terve. Tietääkseni Elisaa ei saa suomalaisella tekstityksellä. Olen itsekin etsinyt josko nuo Elisat löytyisivät suomalaisella tekstityksellä. Olen nauhoittanut videokasetille nuo Elisat. Piuhalla on myös ihanan Elisan tytär. Harmitti kun ei heti alussa tajunnut nauhoittaa ihanaa Elisaa. Onneksi näyttivät yleisön pyynnöstä tuon sarjan alusta asti...


      • Agnese
        Baronessa di Carini kirjoitti:

        Terve. Tietääkseni Elisaa ei saa suomalaisella tekstityksellä. Olen itsekin etsinyt josko nuo Elisat löytyisivät suomalaisella tekstityksellä. Olen nauhoittanut videokasetille nuo Elisat. Piuhalla on myös ihanan Elisan tytär. Harmitti kun ei heti alussa tajunnut nauhoittaa ihanaa Elisaa. Onneksi näyttivät yleisön pyynnöstä tuon sarjan alusta asti...

        Hei,

        Kesälomareissun aikana Ihanan Elisan tyttären jakso 14 (sunnuntai 5.7.09) meni meiltä ohi! Tietokoneen nauhoitussysteemi oli pettänyt ja lomalta palaajia odotti surkea pettymys.

        Nyt etsimme kissojen ja koirien kanssa kyseistä jaksoa, Kaikki muut sarjan jaksot ovat nauhalla ja moneen kertaan katsottuja.

        Oletko sinä nimimerkki Baronessa di Carini nauhoittanut sarjasta jakson 14? Onko mahdollista, että voisimme saada sinun kauttasi jakson katsottavaksi? Otatko yhteyttä meihin sähköpostitse? Spostiosoitteemme on [email protected]

        Kiitos jo etukäteen! Muutkin jakson nauhoittaneet voivat ottaa yhteyttä.

        Terveisin,

        Agnese ja Andrea Vaasasta


      • Baronessa di Carini
        Agnese kirjoitti:

        Hei,

        Kesälomareissun aikana Ihanan Elisan tyttären jakso 14 (sunnuntai 5.7.09) meni meiltä ohi! Tietokoneen nauhoitussysteemi oli pettänyt ja lomalta palaajia odotti surkea pettymys.

        Nyt etsimme kissojen ja koirien kanssa kyseistä jaksoa, Kaikki muut sarjan jaksot ovat nauhalla ja moneen kertaan katsottuja.

        Oletko sinä nimimerkki Baronessa di Carini nauhoittanut sarjasta jakson 14? Onko mahdollista, että voisimme saada sinun kauttasi jakson katsottavaksi? Otatko yhteyttä meihin sähköpostitse? Spostiosoitteemme on [email protected]

        Kiitos jo etukäteen! Muutkin jakson nauhoittaneet voivat ottaa yhteyttä.

        Terveisin,

        Agnese ja Andrea Vaasasta

        Ilman muuta voitte saada sen katsottavaksi. Minullakin on nuo kaikki jaksot nauhalla. Lähetin sinulle ja Andrealle sähköpostia jaksoon 14 liittyen.

        T: Baronessa di Carini


    • Anonyymi

      KATOIN JUST JA HSAN AIKAKONE MAINITSEE ASIASTA 19.5 1979

    • Anonyymi

      Tunnusmelodian nimi ja säveltäjä, kiitos!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe