Stephanie säälittävistä säälittävin

no mercy

muiden säälillä parit itkut taas koskemattomuuskisan hävittyään tirauttamalla yrittää päästä eteenpäin kisassa, mutta nyt tämä säälittävä tekopelle lähtikin ONNEKSI kotiin, parahiksi juuri ennen finaalia. Hyvä Rafe ja Dannii!!!! Molemmat teistä ansaitsee voiton, ihan sama kumpi voittaa.

Mutta mutta ei Stephaniella hätiä mitiä, kyllähän hän säälittelemällä saa itsensä vielä kolmannenkin kerran taas mukaan, ja onnistuu silloin jo ehkä pärjäämään hieman paremmin.

5

1094

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tykkään siitä ja

olisin suonu voiton hänelle.

• niin mäki

minäkin itse tykkään stepheniestä.. hän tulee toimeen kaikkien kanssa vaikka on myös huijanut ihmisiä pelin aikana mutta niin suurin osa tekeekin.. rafe se vasta tekopyhä onki.. ja eikös se niin ollut että danni ottaa stephenien finaaliin?

• opppp
        niin mäki kirjoitti:

minäkin itse tykkään stepheniestä.. hän tulee toimeen kaikkien kanssa vaikka on myös huijanut ihmisiä pelin aikana mutta niin suurin osa tekeekin.. rafe se vasta tekopyhä onki.. ja eikös se niin ollut että danni ottaa stephenien finaaliin?

Steph on tämän Survivorin aikana kohdellut muita kilpailijoita alentuvasti ja kurjasti. Stephistä on Palaun jälkeen tullut ylimielinen ja omahyväinen.

• hjömh
        opppp kirjoitti:

Steph on tämän Survivorin aikana kohdellut muita kilpailijoita alentuvasti ja kurjasti. Stephistä on Palaun jälkeen tullut ylimielinen ja omahyväinen.

Jep. Stephistä on tullut esiin epämiellyttäviä piirteitä.
        Danni on ollut paljon reilumpi muita kohtaan ja pärjännyt
        aivan yhtä
        hyvin haasteissakin.

• gabriele
        hjömh kirjoitti:

Jep. Stephistä on tullut esiin epämiellyttäviä piirteitä.
        Danni on ollut paljon reilumpi muita kohtaan ja pärjännyt
        aivan yhtä
        hyvin haasteissakin.

En olisi suonut kummallekaan voittoa. Oli aivan mahtavaa että sitä viime kauden voitti Tom, joka ihan oikeasti ansaitsi voittonsa.

Steph valitti joka asiasta ja oli ylimielinen ja itsekäs.
        Danni taas kieroili jatkuvasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2798
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      61
      2641
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      36
      2163
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      1937
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      55
      1905
    6. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      35
      1602
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      935
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      112
      863
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      839
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      37
      824
    Aihe