** Hollyoaks **

*Holly*

Hei!

Olen kuuklettanut ja yrittänyt etsiä Hollyoaks- keskustelua, juonipaljastuksia ja muuta mutta tosiaan ei mitään tietoa tunnu löytyvän!

Siispä ajattelin että (..en voi olla ainoa joka on jäänyt koukkuun kyseiseen sarjaan?!) keskustellaankos sitten ohjelmasta tässä ketjussa :o) ?

Pistän vähän ystävänikirja tyyppisesti kysymyksiä..:

(älkää välittäkö,nimiä en ehkä muista täysin oikein mutta kyllä te tiedätte ketä tarkoitan ;o) )

1. Lempi/mielenkiintoisin hahmo?

- Minusta McQeenin perheestä JohnPaul ja Jaquelin on jänniä.
Sitten Warren nilkkimäisyydestään huolimatta on jotenkin kiinnostava.
Kris on kuitenkin ehkä suosikkini enkä oikein itsekkään ymmärrä miksi!? Meinasin tulla hulluksi kun se luuli olevansa Hiv-positiivinen vaikkei ollut,onneksi selvisi!
Nancy on kanssa minusta jotenkin ihana ja aito vaikei kovin mielenkiintoinen

2. Inhottavin/turhin hahmo?

- Claire. Toivon todella että saisi vielä kunnolla asnionsa mukaan.
Justin ei kanssa kuulu lemppareihini eikä Sonny eikä Mcqeenin Michaela.
Greig ja sen tyttöystävä on minusta kanssa huonoja.
Ja sitten se jätkä,en muista nimeä, joka asuu kimppakämpässä Krisin,Zoen ym..kanssa ja joka on kaiken pahan alku ja juuri( asensi ne valvontakamerat ja lavasti murron tyttöystävänsä huoneeseen ja laittoi tietokoneelle tiedot Krisissillä olevan Hiv)
Jake sen perhe on minusta kanssa tylsä..


3. Mieleen painuvin juttu?

- Minusta se Clairen vedätys Maxia kohtaan on nostanut karvat pystyyn ja kostoa odotan ;o)
Jaquesin ja Tonyn kiihkeä suhde jäi kanssa mieleen. JohnPaul Creig, McQeenien satiaiset ;o)

4. Aukkoja?
(Jos joku tietää niin täydentää,jookos? )

- Kuka on Amyn lapsen isä??

- Näyttikö ne sen Jaken isyystodistus vastauksen? (Mulla tunne että Justin onkin oikeesti vauvan isä)

- Kuka oli se tyyppi joka kävi yöllä Jaquelin luona kiristämässä rahaa?Ex-poikakaveri?Luuletteko että se meinaa maksaa niillä Charlielle keräämillään rahoilla ne velat?

5. Toivoisit tapahtuvan?

- Toivoisin että Clairelle käy huonosti, kamala,kiero nainen!Toivoisin että Claire ja Warren keskittyisivät toistensa kiusaamiseen

- Toivoisin että se Krisin lavastaja jää kiinni niistä asentamistaan kameroista ja kaikesta muusta,se on inhottava!

- Toivoisin että Nancy löytää jonkun

Mitähän vielä..No, antaa teidänkin vastailla,tulen varmasti höpöttämään lisää kuitenkin.. ;o)

-

23

7120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • patsy

      Hollyoaks on sopiva annos saippuaa heti aamusta. Puolen tunnin mittaiset jaksot takaavat sen, ettei jaksossa sorruta lätisemään turhia. Toivoisin että joku pistäisi pystyyn jonkun Hollyoaks-foorumin, että pääsisi juttelemaan sarjasta tiiviimmin, mutta kun en itse siihen pysty, niin mikäs minä olen vaatimaan sitä muilta.

      Aloin seurata sarjaa vasta tässä kuussa, joten en osaa vastata kysymyksiin niin hyvin kuin haluaisin.

      1. Lempi/mielenkiintoisin hahmo?
      Koko McQueenien klaani vaikuttaa mielenkiintoiselta. Kris on hauska ja aito. Olen jostain syystä ihastunut Warreniin.

      2. Inhottavin/turhin hahmo?
      Hannah on niin TYLSÄ! Justin on ihan penska. Louise ei ole myöskään tehnyt vaikutusta.

      3. Mieleen painuvin juttu?
      Olen seurannut näitä uusia jaksoja vain hetken, mutta seurasin sarjaa kun se tuli Kolmoselta muutama vuosi sitten. Silloin muistan seuranneeni rystyset valkoisina Cindyn raskautta.

      4. Aukkoja?
      Oih, niitä on niin paljon etten viitsi edes listata.

      5. Toivoisit tapahtuvan?
      Hannahin poistuvan ruudustani.

      Vastauksia:

      Amyn lapsen isä:
      Joku Billy, jota ei voisi vähempää kiinnostaa.

      Charlien isä:
      Jake ei koskaan avannut kirjekuorta, jossa DNA-testin tulokset saapuivat, joten myös Justin voi olla Charlien biologinen isä.

      Jacqui ja yöllinen vieras:
      Ööh... en löytänyt tästä mitään, mutta ilmeisesti Jacquita tulee kiristämään hänen entinen työnantajansa Davey.

    • Ohi meni

      Tuli hetkellinen tauko, että en ehtinyt seuraamaan sarjaa. Miten selvisi, että Krisillä ei olekaan hiviä? Selvisikö myös, että Will (en ole varma henkilön nimestä, mutta lavasti Krisille hiv:in) oli lavastanut koko jutun?

      1. John Paul on ehdottomasti minun suosikkihahmoja. Jotenkin hän saa sympatiani, koska hän joutuu kärsimään homoudestaan. Beccasta pidin myös, joten harmittaa, että hän kuoli. Nancy on toisaalta kanssa mukava hahmo.

      2. Clare ottaa päähän ja kovasti! Hän ei saa missään muodossa sympatioitani. Hyvin rasittava akka. Max, Tom ja OB ovat ihan hauskoja heppuja. Will ei myöskään loista mukavuudellaan. Minua ärsyttää hänen teennäisyytensä ja "kaikkienkaveri" tapansa, koska oikeasti hän on kaikkea muuta! Sarah ärsyttää minua jostain syystä, mutta en tiedä miksi... Toisaalta Sarah on ihan OK, mutta toisaalta taas ei.

      3. Olen seurannut sarjaa varsin vähän aikaa, mutta Mc Queenien satiaiset kyllä muistan hyvin :D Ja Hannahin sekä John Paulin ongelmat jäivät myös mieleen.

      4. Minä ajattelin, että Amyn lapsen isä on se Amyn poikakaveri (eikö ne ole yhdessä? siis Amy ja se heppu, joka kirjoitti sille muistaakseni Hannahin juhlissa laulun).

      Minä en ainakaan muista nähneeni sen isyystodistuksen tulosta ja epäilen samaa, ehkä Justin onkin Charlien isä. Toisaalta toivon, että ei ole, koska Justin on rasittava PENTU!

      5. Clare joutaisi laskemaan tiilen päitä... Justin saisi kunnon opetuksen ja Nancylla, Jakella ja Charliella alkais mennä hyvin.

      Ps. En välttämättä muistanut kaikkia nimiä oikein / kirjoittanut oikein.

      • *Holly*

        ..jotka tykkää sarjasta.Eihän täällä vielä kamalasti keskustelua ole syntynyt mutta hyvä että jotain :o)

        Noista video clipeistä en saanut yhtään näkyviin :O(
        Ensimmäisessä kuvassa näkyy Claire makaavan sairaalassa naama ruvella ja hetkeksi jo ilostuin kunnes hiipi mieleeni että ei kai vaan kiero akka taas ole lavastanut Maxia syylliseksi..Ja jos yhtään tuota lontoota ymmärrän niin noiden pikku tekstien perusteella tuo inhottava kylmä nainen on anonut Tomin huoltajuutta ja ilmeisesti sen saanutkin!Nyt lähtee järki!!!

        Sitten tuohon aukkojen täyttämiseen: Kris kävi uudelleen verikokeessa ja niin selvisi ettei hiviä ole.Willhän sen paskiaisen nimi toisiaan onkin..eipä ole vielä selvinnyt että sen tekosia olisi se, eikä mikään muukaan sen Willin tekele ole selvinnyt.

        Vaikka tykkään sarjasta niin on kyllä jo käynyt mielessä että eikö tässä sarjassa paha saa palkkaansa vai meneekö siihen niin pirun pitkä aika, en malttais odottaa!!


        Jotenkin minulla on sellainen tunne, että kun Jake on niin kamalan vihainen, se vielä tekee jotain sellaista että se joutuu poseen. Sillon pitää tietysti Charlielle löytää hoitaja ja Nancy ja Jaken äiti joutuu taiseluun pojasta. Vaikka en Justinista tykkää yhtään, niin jotenkin jännä olisi jos Jake joutuisi pois kuvioista ja selviäisi että Charlie onkin Justinin niin miten Nancy ja Justin hoitaisivat yhteisymmärryksen Charlien kanssa..??!!

        Minä katsoin sarjaa myös sillon joku vuosi sitten. Muistan minäkin sen Cindyn raskauden( eikös se mennyt vähän niinkuin nyt Amylla että se peitteli sitä ja taisi synnyttääkin yksin!?)

        Silloisesta muistan myös Cindyn ystävän Mandyn jolla oli iljettävä insesti isi.
        Tony oli silloin ihan pikkupoika, kylläpäs se on nyt miehistynyt ;o)Tony onkin varmaan ainoa "alkuperäis"näyttelijä.


    • Minttunen

      Mä oon vasta vähän aikaa katsellut sarjaa, enkä aina pysty jokaista jaksoa katsomaan. Mutta jotenkin olen kärryillä tässä hetkessä :)

      AUKKOJA on ja paljon, mutta kysyn yhden kysymyksen mikä on jäänyt vaivaamaan. Eli siis ketkä olivat Mel ja Sophie? Justinin siskojako? Mihin kuolivat ja milloin?

      Lempihahmoja ei ole vielä kerinnyt tulemaan, jospa pian, kun olen katsonut sarjaa pidempään. Mutta kotoolta on vaikea lähteä mihinkään ennenkuin ohjelma on katsottu, heh.

    • täälläkin

      Kyllä tuo Hollyoaks kuuluu jokapäiväiseen aamunautintoon :)
      Joskus jää pakottavista syistä jokunen jakso katsomatta.

      Justinin sisaret olivat jo kuolleet, kun minä ajauduin tämän ohjelman pariin.
      He kuolivat tulipalossa, sen olen ymmärtänyt,
      mutta missä paloi ja miten palo sai alkunsa?

      Myöskään Amyn raskauden "aiheuttajasta" ei ole tietoa. Onko hän se sairaanhoitajan poika, joka on Amyyn kovin rakastunut?
      Missä tämä raskaus sai alkunsa?

      Joku kirjoitti jonkun Cindyn raskaudesta - mutta kuka on Cindy???

      Sarjan kiinnostavimmat hahmot ovat McQueenin perheestä, samoin tämä Amyn raskauden eteneminen on jännittänyt.

      Olisin halunnut nähdä Beccan ja Jaken onnellisesti yhdessä. Justin on tosi typerä kakara, enkä voi sietää myöskään Valentinen perheen Sonnya, enkä sitä tyttöä (en muista nimeä).

      Nancy on luonteva näyttelijä, ja hänelle toivon tapahtuvan jotakin mullistavaa :)

      Jaken perhe on hiukan sekava. Jakella on siis sisko, joka kuvittelee olevansa suurikin tähti (=turha näytteljä).
      Onko se kaveri, joka oli olevinaan tämän Jaken siskon manageri, myös Jaken veli vai mikä on hänen suhteensä ko. perheseen.
      Greig on siis Jaken veli?

      Claire saisi saada ansionsa mukaan, ja vaikkahäipyä koko sarjasta.
      Max ja Tom ovat myös aikamoisia nynyjä.
      Mikä on Maxin ja O.B:n suhde? Ovatko he vain kavereita vai jotain sukuakin keskenään.
      Miksi Tom ei asu vanhemiensa luona, vaan isoveljensä?

      • Nelppa

        Mel ja Sophie (Justinin siskot) kuoli kun se pubi (Dog) paloi. Muttah, siis Russin veli (eip oo enään sarjassa) sytytti sen tuleen kun se oli suuttunut jommalle kummalle noista siskoista. Se mies oli terästäny tyttöjen juomia ja raiskaillu niitä tyttöjä kaverin kanssa ja kerto sitten jommallekummalle Melille tai Sophielle -> se meni poliisille -> mies suuttu -> sytytti pubin tuleen. Erittäin selkeesti sanottu :)

        OB ja Max on parhaat kaverit, ei muuta. Tom asuu Maxin kanssa koska niiden vanhemmat on kuolleet.

        Jake ja Graig on veljekset, Darren avioliiton kautta. Stephistä en ole varma kumman niistä vanhemmista se on..

        Kyllä olen koukussa, päivä pilalla jos unohtuu :)

        Suosikeitani on OB ja John Paul ja inhokit Will(!!) ja Clare. On toki muistakin keistä en pidä, suurin osa porukasta :)


    • Oaks

      Tänään selvisi, että Amyn lapsen isä on Billy. Minua kiinnostaisi, että onko kukaan nähnyt Billyä eli onko häntä näytetty sarjassa? Hassua, että koukkuunnuin tähän sarjaan, kun katsoin keväällä vain pari osaa :D
      Oletteko huomanneet, että uudessa sarjan alussa, joku hahmoista hyppää mustalle marimekon unikko kankaasta valmistetulle tyynylle/säkkituolille. Olenkohan nähnyt ihan harhoja vai onko näin :)
      Haluaisin vielä kiittää *Hollyä*, että perusti tälläisen ketjun. Mukava löytää muita koukkuuntuneita kanssasisaria ja veljiä. Itse löysin tämän ketjun googlaamalla.

      • zuy

        täällä myös suuri hollyoaks fani. mä mietin kans sitä että miksi tom asuu veljensä kanssa eikä vanhempiensa luona? tietääkö joku?


      • Jjjjjjjj

        Et nähnyt harhoja sillä huomasin ihan saman unikkokankaan vilahtavan ruudussa :). Vahvístin vielä asian kun katsoi netistä jotain Hollyoaks videota, niin pysäytin videon siinä kohtaa missä kangas näkyy ja varmistuin että sitä se todellakin oli. Aika jännä juttu. :>


    • hollyoaks

      Hollyoaks on ihan jees sarja. Ettekö ihmiset tiedä että sarjaa tulee myös päivällä? Sen mitä minä näistä viesteistä ymmärsin niin te katsotte sitä aamuisin, ja jotkut kirjoittavat etteivät aina ehdi katsoa. Katsokaa sitten päivällä jollette aamulla ehdi.

      Mä tykkään Amysta ja siitä poliisista, en muista nimeä. Suurin osa on mahtavia. Muutamasta en pidä lainkaan. Olisiko ollu t Carmel tai joku sellainen. Se haluaisi Alexsanderin itselleen. Törkeätä vaikkei Jackui sitä itse rakastakkaan.

      Sitten vielä yksi asia. Miksei Amya ole näkynyt pitkään aikaan? On mennyt monta jaksoa ettei häntä ole näytetty lainkaan.

      • renos

        hei

        Mikä on pitkä ja tummahiuksisen naisen oikea nimi? Seurustelee sen tumman poliisin kanssa. Todella kaunis nainen. Oli viettänyt villimpää elämää ennen.


    • asdafgsfhgjfj

      JP ja Craig ovat suosikkejani. Kunpa vain Craig vihdoinkin kertoisi Sarahille, että rakastaa tosiasiassa John-Paulia(en katso Hollyoaksia sitten maikkarilta jos ei mene teidän näkemänne mukaan)


      Harmi myös että Craig poistuu sarjasta, toivottavasti käyttää myöhemmin hyväksi vapaan aukon joka hänelle jätettiin jos hän haluaa palata.

      • Spinudi

        Mistä katot? Ajattelin vaan että ollaanko siellä edellä vai jäljessä, koska maikkarilla JP:stä ja Craigista ei oo mitään, että liekö sitten mennyt jo vai..? Haluisin tietää onko ne vasta tulossa. Voisko joku joka on kattonut pitkään sarjaa kertoa, koska ite oon vasta vähän aikaa.


      • hkslh
        Spinudi kirjoitti:

        Mistä katot? Ajattelin vaan että ollaanko siellä edellä vai jäljessä, koska maikkarilla JP:stä ja Craigista ei oo mitään, että liekö sitten mennyt jo vai..? Haluisin tietää onko ne vasta tulossa. Voisko joku joka on kattonut pitkään sarjaa kertoa, koska ite oon vasta vähän aikaa.

        Suomeen se on vasta tulossa myöhemmin, mutta siis on kyse siitä että Graig ja John Paulin suhteesta joka muuttuu seksuaaliseksi Graigin tunnustettua John Paulille ettei pysty olemaan ajattelematta tätä. He aloittavat siis suhteen, mutta aluksi Graig kieltää koko asian, välillä hän taas kertoo rakastavansa John Paulia, ja välillä ei. Yhdessä vaiheessa Graig aikoo jopa jättää tyttöystävänsä Sarahin, että voisi olla John Paulin kanssa, mutta ei kuitenkaan tee sitä.
        Tämä oli nyt vain päällisin puolin selitetty.
        Asia on aika monimutkainen, mutta vähän aikaa kun odotamme niin eiköhän se jo suomessakin näy.


    • Spinudi

      Hyvä että ovat vasta tulossa, youtubessa oon vähän kattonut. :)

    • Eijuli

      Auttakaa nyt hyvät ihmiset =) Mihin katosi Hollyoaks??? olen yrittänyt etsiä tietoa, mutta turhaan! Jäikö se tauolle vaiko loppui kokonaan? Alkaa vieroitusoireet olemaan jo sitä luokkaa ettei kestä enää tätä epätietoisuutta :o)

      Jos se loppui täysin, niin kylläpä oli tyhmä loppu, paljon jäi asioita selviämättä, höh!! Mutta jos se on vaan tauolla, jota suuresti toivon, niin milloinkohan se jälleen palaa ruutuun?

      Jos joku tietää, niin olisitko ystävällinen ja kerro tietosi myös minulle :o)

      En tiedä, mutta jäin siihen ihan totaalisesti koukkuun. John Paul on ihan ykkönen ja muukin McGueen klaani =) Ikävä on kova myös muita :o)

      Kiitos etukäteen!

      • makevvvv

        Joo jäi tauolle ja ilmeisesti jatkuu keväällä subin puolella ainakin tämän hetkisten tietojen mukaan. Jäi harmittavaan kohtaan ja pidän paljon enemmän kuin tilalle tulleesta tunteista ja tuoksuista, vaikka sitäkin aikoinaan seurasin. Yllättävän paljon muistaa vaikka se oli tauolla kolmisen vuotta:)


      • Löpe

        Siis TODELLAKIN kauheet vierotusoireet ku ei tuu enää Hollyoaksii, itekkin oon koittanu kaivaa tietoo et koska taas pääsee nauttimaan kieroista briteistä! Itteäni ahdistaa ko. sarjassa just täl hetkellä se Hannahin sairas anorexia ku se on ihan paranoidi! Ja kun musta se oli ennen aina sooooo stylish ja beautiful!
        ENIVEI, HOLLYOAKS TAKAS RUUTUUN JA SASSIIN :D Toi kommentti siitä että se on "vaan tauolla" helpotti kyl onneks hieman! :)


      • yks vaaain
        Löpe kirjoitti:

        Siis TODELLAKIN kauheet vierotusoireet ku ei tuu enää Hollyoaksii, itekkin oon koittanu kaivaa tietoo et koska taas pääsee nauttimaan kieroista briteistä! Itteäni ahdistaa ko. sarjassa just täl hetkellä se Hannahin sairas anorexia ku se on ihan paranoidi! Ja kun musta se oli ennen aina sooooo stylish ja beautiful!
        ENIVEI, HOLLYOAKS TAKAS RUUTUUN JA SASSIIN :D Toi kommentti siitä että se on "vaan tauolla" helpotti kyl onneks hieman! :)

        kyllä meitä hollyoaks narkkeja löytyy :) en jaksa,malta,kestä odottaa et alkaa taas näkymään.aamuihin totuttelu ilman hollyoaksia on ollut piinaa.
        mutta miksei subiltakaan voi tulla kunnon vastausta että koska se jatkuu ja mihin aikaan jne??! pakkohan niiden ois jo noi tietää.ei ne voi kuukautta aikasemmin alkaa vasta miettimään mitä ohjelmia näyttävät...en ala odottamaan 3 vuotta!ennen sitä tilaan ennemmin jonkun uber kalliin britti kanavan näkymään josta nään hollyoaksia..onnistuskohan se ees? :P


    • Sharonne

      Enpä nyt jaksa vastata kaikkiin kysymyksiin, mutta mielenkiintoisin hahmo:
      Rhys Ashworth. Hän on komea ja ihanan suojelevainen.

      Inhottavin hahmo:
      Sarah: Yrittää olla niin herkkää ja rupesi kerjäämään Craigia takaisin.
      Nancy: Yrittää hallita tilannetta aina "Et sinä voi mennä sinne! Sinä särjit hänen sydämensä! Minäpä olen hänen ystävänsä ja suojelen häntä"...
      Craigin veli jonkanimeäenmuista: Niin homovastainen.. Mitä pahaa homoissa on?
      Lauren: Se vaan on aina siinä. Taustalavastetta. Tekis sekin jotain repäisevää ja hitsi, vaihtais tyyliä! Hattu pois ja kutrit suoriks.

    • Anonyymi

      Tää on vanha ketju, mutta itse kattelen sarjaa brittien E4-tahtiin. Jotenkin tuntuu että kaikista enkkujen saippuoista Hollyoaks on kärsinyt koronasta ja sen tuomista rajoituksista kaikkein eniten. Lisäksi se että sarjaa kymmisen vuotta vetänyt Bryan Kirkwood jättää tuottajan tehtävät uudelle henkilölle tuo oman jännityksen mitä käy sarjalle jatkossa ja muuttuuko se kovasti toisenlaiseksi?

      Mutta siis noihin alkuperäisiin kysymyksiin:
      1. Lempi/mielenkiintoisin hahmo? James Nightingale on ehdoton suosikkini. Kieroilevalla lakimiehellä on niin monta kerrosta, kovia ja pehmeitä ja hänelle kirjoitetaan usein hauskoja iskeviä "oneliner"-sutkauksia. Ja Gregory Finnegan näyttelee ne kaikki liki täydellisesti. Pidän Nightingalen perheestä muutenkin, diivaileva äiti Marnie ja Romeo ja Juliet. Eikä pidä unohtaa että Jamesin isoäitiä näyttelee Dallasista tuttu Linda Gray.

      2. Inhottavin/turhin hahmo? Ste Hay. Oppikirjaesimerkki kun pidetään yhtä ja samaa tyyppiä saippuasarjassa liian pitkään liian näkyvässä ja isossa roolissa. Narkkari, vaimonhakkaaja, pikkurikollinen, rasisti, valkoisen ylivallankannattaja... mutta aina ikuinen uhri jota pitäisi sääliä ja ymmärtää. Ste on niin väsynyt hahmo ja odotan että hän joskus häipyisi sarjasta lopullisesti. En ymmärrä hänen suurta suosiotaan Hollyoaks fanien keskuudessa.

      Diivaileva, eikä mihinkään koskaan tyytyväinen Brooke tulee hyvänä kakkosena.

      3. Mieleen painuvin juttu? Sarjamurhaajat. Tuntuu että Hollyoaksissa on joka vuosi uusi sarjamurhaaja liikkeellä.

      4. Aukkoja? Covid-19 kuvaustauko ja sen tuomat rajoitukset sekä muutamat yllättävät näyttelijöiden lähdöt sotkivat sarjan viime vuoden isot suunnitelmat ja "country lines"-huumetarinan aika totaalisesti.

      5. Toivoisit tapahtuvan? Isompi juonikuvio ja kunnollinen uusi partneri Jamekselle.
      Sten ja Mercedeksen kaltaisten olisi aika poistua sarjasta ja antaa tilaa uusille, raikkaammille hahmoille ja tarinoille. Ettei olisi niin paljon yhtä ja samaa ja itseään toistavia juonikuvioita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9045
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      130
      2410
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe