betonista pihakoristeita

innostuja

hei. Onko kukaan täällä tehnyt pihakoristeita betonista. Ajattelin aloittaa kokeiluni raparperilaattojen teolla (saa samalla vähän tuntumaa siihen miten betoni käyttäytyy) mutta kaikkein eniten kiinnostaisi kokeilla jotain isompaa hahmoa. Eli onko kukaan koskaan tehnyt betonista jotain eläinhahmoa? Riittääkö katiskaverkko vahvistamaan rakenteita. Pystyykö betonia yhtään muotoilemaan? Millaisen seoksen olette tehneet, siis oletteko laittaneet turvetta betonin sekaan?

Linkki vinkkejä otetaan vastaan. Noista raparperinlehdistä löytyy paljonkin ohjeita mutta isompien hahmojen tekoon ei löydy mitään tietoa.

3

1759

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kikka

Olen joskus harrastanut kuvanveistoa ja tehnyt myös betonista yhden ulkotontun. Ekaks sun täytyy tehdä tukirunko, sit savesta olentosi, sit siihen kipsipinta, josta tulee muotti, johon sit valat esim. betonista lopullisen tuotteesi. Tämä lyhykäisyydessään. Suosittelen kuvanveistoa kansalaisopistossa...

• betonista tällä kert

Tee ensin tukirakenne tai sen kanaverkon sisälle jokin tukijuttu esim. styroksia tai paperia riittävästi. Sain äsken valmiiksi raparperinlehti kulhot ja muitakin isoja kulhoja. Nyt teen pihalaatoitusta ja sitten niihin eläimiin ja suuriin töihin. Hanki itsellesi kirjastosta tai kirjakaupasta kirjallisuutta sitä on valtavasti saatavilla. Onnea yrityksellesi. t. kaikka kokeillen

• epsportti

Kevytbetonipylväät painavat vain 104 kg ja ovat rakenteltaan todella kestäviä. Betonipylväät ovat raudoitettuja ja myös kestäviä. Pylväät ovat rouhepinnoitetut. Betonipylväissä 30cm harjateräkset kiinnitystä varten, kevytbetonipylväisiin saa kiinnikkeet erikseen, reiät on valmiina.

Voit katsoa tuoteita tarkemmin www.portinpylväät.fi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      111
      5095
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      64
      4949
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      86
      4000
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3550
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      59
      3101
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2741
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2267
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      44
      1814
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      35
      1672
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1588
    Aihe