Kivaa paikkaa häiden viettoon?

Elomorsian

Haikan lava oli melko huonossa kunnossa, muuten sijainniltaan mahtava.
Oisko pirkkalassa jotain muuta paikkaa jota voisitte suositella? Häät elokuussa.

5

2815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uups

      Knuutilan kartano Nokialla oli upea paikka ja varsin upealla paikalla. Mietimme omia häitämme sinne ensi vuodelle. Käykää vaikka ohi ajamassa! Vapaita aikojakin voi löytyä...:)

      • PIRKKALA

        XXXX


      • trap

        Pidimme häämme toissa kesänä Knuutilan Kartanossa Nokian Siurossa ja hääjuhla sinänsä meni hyvin. Vuokrasimme koko hääpaikan hotelleineen, astioineen päivineen, kahdeksi päiväksi. Haluan kuitenkin varoittaa ja säästää tulevia Knuutilassa juhlivia hääpareja seuraavilta ikäviltä asioilta liittyen tilan vuokraukseen ja siitä vastaavaan henkilöön.

        Tilavuokraaja muutteli kirjallisesta sopimuksesta huolimatta kaikkea koko ajan mitä tilaukseen kuului ja ehdotteli muun muassa astioista pimeää maksua hänelle suoraan. Keittiötalkoolaisemme odottelivat lähes tunnin hellepäivänä lihojen ja ruoka-aineiden kanssa pihassa avainta, jonka piti olla postilaatikossa klo 12 edellisenä päivänä eikä ollut. Suullisesti sovitut tilojen luovutusajat meille ja meiltä pois muuttuivat hänen puheissaan myös koko ajan ja lopulta tilavuokraaja oli heittelemässä häistä seuraavana aamuna tavaroitamme roskikseen monta tuntia ennen sovittua poisluovutusaikaa ns. väentupa-rakennuksessa (hän oli siellä kahdeksalta, poisluovutus oli sovittu väentuvalle klo 10, päärakennus klo 12 ja hotelli klo 14). Onneksi äitini ehti pelastamaan tavaroita roskiksista. Kaikkia sovittuja vuokra-astioita ei ollutkaan saatavilla, pihan tanssilavaa ei oltu siivottu, rakennusjätteitä oli pihamaalla, hotellin sängyistä puuttui liinavaatteita ja pyyhkeitä, vaikka näistä kaikista oli nimenomaan erikseen sovittu. Onneksi neuvokkaat kaasot ja bestman lähes taikoivat kaiken järjestykseen omin neuvoin ja juhlat olivat meille ikimuistoiset. Kaiken huippu oli, että tilavarausvastaava jätti itse pöytäliinoja joillekin pöydille, ilmoitti juhlallisesti kaikkien talkoolaistemme kuullen poistaneensa kaikki omat liinansa ja vaati sitten maksuja niistä häiden jälkeen. Minulla ei morsiamena ollut tietoa liinoista, sillä sukulaisemme olivat tuoneet liinoja, joten en voinut tunnistaa käytössä olevan talon liinoja. Emme suostuneet maksuihin, koska ne olivat mielestämme aiheettomia. Meidänhän olisi pitänyt saada korvausta puuttuvista sovituista asioista, mutta emme niitä pyytäneet, vaan maksoimme kiltisti koko vuokran ajallaan. Vuokravastaava uhkaili oikeustoimillakin. Maksoimme puolet summasta, jotta pääsimme eroon häneen uhkailevista puhelinsoitoistaan ja viesteistään.

        Joten jos siis pidätte häät Knuutilassa, tehkää erittäin tarkka kirjallinen sopimus, jossa on tarkat kellonajat tilojen avainten saamiseen ja tilojen poisluovutukseen, maininta siitä, että jos tilavuokraaja jättää itse vahingossa esille sopimukseen kuulumattomia juhlapaikan tavaroita, niiden käytöstä ei voi periä maksuja, kaikkien tilattujen astioiden tarkka lukumäärä (esim. kahvikuppeja sata kpl:tta jne.), kuvaus siivouksesta ennen ja jälkeen, hinnanalennusoikeus mikäli hotellista puuttuu jotain ja näin edelleen. Laittakaa sopimukseen kaikki mitä ikinä mieleen tulee.

        Kiittelin vain onneani etten päätynyt heidän tarjoamaansa pitopalveluun. Olisi varmaan ollut hieno kuulla juhlassa, ettei kakusta tai pääruoasta ole mitään sovittu... Harmi, sillä paikka sinänsä on hieno.


    • On ykkönen

      Siellä on paras minun mielestä ja monella tutulla on ollu siellä

      • yks joka

        olis kiva, on Pirkan Pirtti Pirkkalassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe