luin tossa miehestä joka lähti 1kk aivan yksinään lapiin ilman ihmisiä ja juttelu kaveria.oli ollut aluksi hankalaa mutta oli kestänyt vaaditun ajan.ja oli kuin uusi ihminen kun tulu takaisin kotiin..kuulosti tosi järkevälle teolle..ehkä pitäisi kokeilla..
kirja rakas
1
477
Vastaukset
- punainen-83
Tekisi hyvää vähän yhdelle jos toisellekin. Lähteä, olla yksin, ajatella, kuunnella, olla, ajatella, tuntea.
Olen ehtinyt ajatella. Minua ahdistaa se ns. oravanpyörä, johon yhteiskunta tuntuu painostavan. Olen tähän asti mennyt hyvin kiltisti mukana. Käynyt koulut pitkän kaavan mukaan, harrastanut monipuolisesti, tehnyt töitä opiskelujen ohessa ja kesäisin. Nyt kun olen aikuinen, maisteri ja perheen äiti, niin on jotenkin petetty olo. Yritän tehdä hiki hatussa töitä, jotta saisin jatkaa pätkätöitä noin tonnin palkalla. Haloo! Olen tässä miettinyt vaihtoehtoja. Vaihdanko alaa, eli opiskelenko lisää, heittäydyisinkö kokonaan pois alaltani, ja ryhtyisin toistaiseksi kotiäidiksi? Voisinko muuttaa maalle ja elää pienellä rahalla yksinkertaisesti? Vai jatkanko vaan yrittämistä ja haaveilemista, että hyvä mielenkiintoinen työtarjous tulee kohdalle?
Tutkimusten mukaan onnellisimmat ihmiset asuvat kaikkein köyhimmässä maissa. Pistää miettimään. Onkohan omat arvot välillä hukassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html2065205Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,414558Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699153196Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2623132Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1633055- 552600
- 271949
- 581938
- 881934
- 241839