hevikammio

hauska pätkä

Bongasin tällaisen youtubelta

http://www.youtube.com/watch?v=2oJZ7s_KwOY&NR=1

hauska pätkä Ari, Kride ja Panu... Panu parka:) Ari elementissään:)

15

1198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on kyllä

loistava. :D Oon nähny aikasemminki, mutta ainahan tuota mielellään uudestaan kattoo. :D Hyvä ku Ari sanoo et "heviä kuunnellaan aina!". Ja vaaleenpunaset lakanat, heh. x)

• kesällä menee itikoita haaviin

kun on aina jotain asiaa. No sosiaalinen tapaushan se.

• sanuska

Ari on hyvää laulaja olen nähnyt sen livenä

• näitä on

muistella, kun ei enää missään näe/kuule Arin loistavaa huumoria... Keikoilla kylläkin, mutta pieninä paloina.

• ja leppoisaa läpän

heittoa, mutta Arilla läppä lentää ylitse muiden!
      Itselleni ehkä olisi herännyt joskus kaipuu hiljaisuuteen, mutta nukkuihan se Ari varmaan päiväunia joskus.

• unenlahjat

Arilla noiden kimppakämppäläistenkin mukaan. Arihan kuulemma nukkui lähes missä ja milloin vain. Varmaan osittain johtui tosta sen idolsia edeltävästä vuorotyöstä, kestää aikansa nimittäin palautua normaali vrk rytmiin ja sitten toi sairastelu vaati tietenkin veronsa.

• eli koisaa kun nosse
        unenlahjat kirjoitti:

Arilla noiden kimppakämppäläistenkin mukaan. Arihan kuulemma nukkui lähes missä ja milloin vain. Varmaan osittain johtui tosta sen idolsia edeltävästä vuorotyöstä, kestää aikansa nimittäin palautua normaali vrk rytmiin ja sitten toi sairastelu vaati tietenkin veronsa.

konsanaan arkussaan, kun vauhtiin pääsee. Ja lisäksi iltamallia eli aamuntorkku. Sellasia on muitakin olemassa, mut ei se kauheen yleistä ole siis tollanen yltiösikeeunisuus.

• Aria ei tarviis ees maskeerata
        eli koisaa kun nosse kirjoitti:

konsanaan arkussaan, kun vauhtiin pääsee. Ja lisäksi iltamallia eli aamuntorkku. Sellasia on muitakin olemassa, mut ei se kauheen yleistä ole siis tollanen yltiösikeeunisuus.

vampyyrivideoon. Menis melkeen sellasenaan. Mitä ny vähän hampaita vois viilailla parempaan muotoon (huumoria). Ihan uskottavan videon sais aikaseksi. Bändin poikia pitäis vähän plankkailla eka tosin Erkkikään ei kauheen verekäs ole.

• ei oikeen taida

Toi Panu ei taida oikeen ymmärtää tuota Arin huumoria ihan aina:) Pari sellaista katsetta tuli, että koita nyt käyttäytyä. Niin ja haastattelija ei tainnut oikeen saada suunvuoroa:)

Hauska tyyppi tuo Ari kaiken kaikkiaan:)

• mut viedään kait

melkeen kaikkia, kun Ari on vauhtiin päästyään tollanen moottoriturpa. Kride on tottunu, kun ne tunsi ennestään.

• alkuunsakkin

"ut of my face, out of my face" heh:) niin ja heviä ei kuunnella silloin tällöin vaan aina.

Tuo Arin poikamaisuus on kyllä niin söpöä:)

• linkkejä tubeen
      • luulis ettei ois

kauheen vaikeeta biisienkään keksiminen tulevaisuudessa noilla hoksottimilla kuhan vaan keskittyis asiaan.

• mitään,

mutta tolle pippelille mä repeen joka kerta. xD

• niin se ei kuiteskaan

oo silleen pahansuopa vaan naljailessaankin on pilke silmässä ja pitää homman kuosissa.

Luulisin, et ei oo montaa kertaa saanu turpaansa vaikka suutaan on takuulla soittanut yhdelle sun toiselle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe