tässä 12 panostekniikkaa jokeripokeriin (snt)
20-60-80
20-60-100
20-40-60
20-40-80
20-40-100
20-20-40-80
20-20-40-100
20-20-60-100
40-40-80
40-40-100
40-60-100
20-80-100
Jos voittaa jossain vaiheessa, pitää lopettaa. Paras on 20-20-40-100.
olen kehittäny
5
1691
Vastaukset
- Jarppelius
ja toimiiks toi aina jos lainkaan?
Koska odotusarvo on joka panoksella negatiivinen
- bj-ammatilainen
elikkä. toimii se. amatööri pelaajien on monasti vaikee tajuta odotus arvoja ja miten ne vaikuttaa toden näköisyyksiin.
elikkä jos koneesta saa vaik 80 brosenttii rahoist takas eli vaikka neljä viidestä. ni sit jos hävii vaik neljä kertaa putkee ni viidennellä kerralla pitäs voittaa tavallaa neljä kertaa hävityt massit takas koska neljän odotus arvo voiton sijaa on nolla voittoo.
elikkä siis. koska toden näkösyys matikka jo sanoo että pitäs voittaa neljä viidestä ni viidennel kerral ilman voittoo voi sit pistää 4 kertaisesti massia koneeseen.
elikkä matemaattisena kaavana
ew(odotus arvo) * alkupanos
esim tos esi merkis 4 * o.20e ni on 0,80 juroo
elikkä ite oon ton takii bläkkärillä tehny kivaa tuottoo nyt 1 ja puol vuotta lopetin data nomin koulutuksen koska tol tienaan paremmin ku jotku korkea koulu PELLET!!! - AAAKK
bj-ammatilainen kirjoitti:
elikkä. toimii se. amatööri pelaajien on monasti vaikee tajuta odotus arvoja ja miten ne vaikuttaa toden näköisyyksiin.
elikkä jos koneesta saa vaik 80 brosenttii rahoist takas eli vaikka neljä viidestä. ni sit jos hävii vaik neljä kertaa putkee ni viidennellä kerralla pitäs voittaa tavallaa neljä kertaa hävityt massit takas koska neljän odotus arvo voiton sijaa on nolla voittoo.
elikkä siis. koska toden näkösyys matikka jo sanoo että pitäs voittaa neljä viidestä ni viidennel kerral ilman voittoo voi sit pistää 4 kertaisesti massia koneeseen.
elikkä matemaattisena kaavana
ew(odotus arvo) * alkupanos
esim tos esi merkis 4 * o.20e ni on 0,80 juroo
elikkä ite oon ton takii bläkkärillä tehny kivaa tuottoo nyt 1 ja puol vuotta lopetin data nomin koulutuksen koska tol tienaan paremmin ku jotku korkea koulu PELLET!!!Voisitko suomentaa tuon edellisen viestisi? Ainoa mikä tuosta toistaiseksi kävi ilmi on se, että repuutit datanomi-opintosi koska et osaa laskea etkä kirjoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514