Kerro mitä mieltä olet Suomi24:n uudesta tv-mainoksesta "Puherajoitteiset".
http://www.suomi24.fi/artikkelit/video/
Suomi24:n uusi tv-mainos
115
5550
Vastaukset
- Tanja K
Pitäskö ymmärtää, että Lipposvitsit naurattaa? Kaveri näyttää ja kuulostaa Paavo Lipposelta. Onks se nainen niinko Jäätteenmäki?
- roventa
ei kai tuo nyt ole ollenkaan lipposen näköinen?
tuollaisia jöröjukkia on Suomi pullollaan... - enkeliina
Aika hirveetä, ainakin toi loppumusiikki :/ Se on pahin osa koko jutussta. Juk.
- ...
Yhdellä sanalla:
Todella huono!- Pro_Doll
se sukkaa!!
jotai lipponen tukehtuu ja joku vitsin muija vaa: ''klin klin''
vois kekkaa vähä paremma. O_o - tossa oli 2 sanaa
jos oot yhtää opiskellu Suomen kieltä ni tyhmäkin tajuaa että tossa oli 2 sanaa
- jon
Pro_Doll kirjoitti:
se sukkaa!!
jotai lipponen tukehtuu ja joku vitsin muija vaa: ''klin klin''
vois kekkaa vähä paremma. O_ose sanoo ihan selvästi chin chin
- whirl
sanoisin melko neutraali mainos siinä mielessä että ei ärsytä eikä myöskään niin erikoisemmin säväytäkkään. mutta en sanoisi että se huono olisi. ihan perus tavaraa... :)
- Henkka
Aika ankea, ei hauska, lähentelee jotain keltaisen pörssin mainoksia.
- Heliatar
Ilmeikäs akikaurismainen, hikikarpaloahdistusta kuvaava mainos, jossa yllättävän hämmentävä loppuskoolaus "keskustelun"avauksineen!
- make
Taitaa olla Heliatar itse mukana mainoksen teossa. Minusta mainoksessa ei ole mitään hyvää, yllättävää, hämmentävää tai kaurismaista. Kertakaissisen huono!
- (c",)
SURKEA! HUONO! TYHMÄ! ÄLYTÖN! ;(
- arvaa
ei hääpöinen mainos mutta parasta koko mainoksessa on musiikki
- s0nic
ainoona hyvänä tässä mainoksessa oli just toi mussiikki puoli
- tyttö85
Iha ok mainos, paljon huonompia mainoskatkot pursuilee... Lopussa hauska musiikki.
- ~typy~
joo.. oli se iha ok... ois ollu parempi jos oisin kuullu äänetkin...=)
- anna
ihan ok :)
- katsoja
no mainos oli ihan ok mutta en kyllä heti ymmärtänyt sen tarkoitusta mutta kyllä se sitten menee läpi mutta ehkä hieman rikkaampi olisi tämä mainos saanut olla
- naistenmies
se oli hyvä
- asiantuntija
on aika lupaava alku, mutta sitten tulee se hahhahhahhahhii luritus ja rupee vaan ärsyttämään, kun huomaa ettei siin ollukkaan mitään ideaa. aika heikko
- bansku
eihän sillä mitään väliä ole onko se hauska tai miellyttävä, ainoastaan sillä onko sillä vaikutusta siihen suuntaa kuin mainostaja haluaa, eli tässä kaiketi siihen että saadaan uusia keskustelijoita tänne saitille.
- c",)
jäin miettimään että miten muka suomi24 auttaa jos on oikeesti "tuppisuu" ja ei osaa keskustella??? ei pelkkä sätti paikka tai mahdollisuus jutella tee kenestäkään juttelu taitoista,vai tekeekö?
ja toinen mikä pisti "korvaan" oliko se daamin hokema tin tin tin vai miten se menikään? paremminkin siihen olisi sopinut tuo sätti huoneissakin käytetty: diu diu diu diu c",)- tyyppi
häh?
- sivustaseuraaja
...ettet tiedä mikä gin gin on.....
- nosse
sivustaseuraaja kirjoitti:
...ettet tiedä mikä gin gin on.....
...mäkään tiedä....mä oon kyl aika tyhmä tiedän mut silti??????????????????????????????
- enkeliina
nosse kirjoitti:
...mäkään tiedä....mä oon kyl aika tyhmä tiedän mut silti??????????????????????????????
...sama asia kun "kippis" "skool" tms... :)
Ei siin tin tin tai diu diu vaan "gin gin".
- -C-
Se öngerrys kuulostaa lähinnä kuvottavalta..Ois voinu keksiä jotaki muuta..korvata vaikka öööö...tuota....ööö...
tai jotaki.. - näinhän
Just' tuollainen on SUOMALAINEN mies !
- Tikxa
Parempiaki on nähty. En kyllä suosittele tuota telkkariin laittamaan. Vai joko se on..
- nallu
Tää oli tosi huono sorke nyt vaan..
- eräs, joka mainokseen heräs
en nähnyt koko videota, mix sen lataamisessa täytyy kestää niin kauan. yritän viel kerran kattoo sen, ja kirjotan sitten!
- mie
mielestäni tässä ei ollut mitään vikaa. mainos oli selkeä ja mukana oli huumoriakin. Voitaa aina eräiden nimeltämainitsemattomien huonekaluliikkeen ja pikaruokaravintolan mainokset. toisaalta hieman häiritsi, kun en ymmärtänyt mitä nainen sanoi....
- ...
Aika outo. Mainoksessa on ideaa, huumoria, mutta kaikista tärkein unohdettu: KOHDERYHMÄ!
Hei haloo -katoottiin kaverin kassa, ja ei ainakaan meitä säväyttänyt yhtään tollanen mainos. Näillä sivuilla käy aika monen kirjavaa sakkia ja meidän mollaaminen puherajoitteiseksi on älytöntä. Eli mun mielestä todella huono...
en tulis sivuillenne ton mainoksen jälkeen... Ainoastaan olen tullut ja sitten käynyt jo useinkin sivuillanne olivat teidän alussa antamat ilmaiset tekstiviestit. Se oli hyvää mainosta ja sai porukan liikkeelle. - hmmmm
eipä ollu kovin häävi mainos ... aikas etova suoraan sanoen ... kannattas ehkä vaihtaa mainostoimistoa johonkin sellaseen jolla käsitys chatin ihmisistä olis hieman reaalisempi
- #####
OUTO TOSI OUTO
- >>Kisu<<
Jep. tosi outo.
- 000
hyvin kuin keskustelupalstatkin
- mina
Surkee, ei muuta voi sanoa...
- DarkSoul
kamala..ei oikee innostanu
- yksipuolinen?
Mainoksesta saa sellaisen käsityksen, että suomi24-palsta on jokin parisuhdefoorumi, mutta eikö täällä keskustella mitä moninaisimmista aiheista ja monella tavalla?
- KMan
Eniro on ruotsalainen yhtiö, joten mainoskin saattaa olla ruotsalaista alkuperää...
Ehkä on siis parempikin, ettei mainoksen mies sano sanaakaan, koska ei sieltä välttämättä suomea tulisi.. :)
Mutta mainos oli siis minunkin mielestäni varsin kehno. Keskustelupalstat eivät ole mitään puherajoitteisten paikkoja - pikemminkin päinvastoin. - riitu
Siis ovatko suomi24:n chattaajat kuvatunlaisia puherajoitteisia tolloja?
Kiitos vaan, palveluntarjoaja. Olisko kannattanut vähän miettiä mainostoimistolle annettua briiffiä.- Sagittarius
Minäkin tunnistan itseni tuon miehen paikalta kun on sattunu joskus meneen täysin lukkoon ja kurkkua kiristää, naama punottaa ja olo on kuin kuumetautisella mutta siltikään en ota siitä itseeni vaan oli pakko nauraa ääneen vaikka ei muita ollu kuin koira seuranani.
Daami on muuten ihan hyvännäkönen.
Ei muutakun tsintsin....
- Maisy
Mielestäni oli eritttäin huono mainos,suomi24 on niin hyvä kokonaisuuus etä voisi sitä paremminkin mainostaaa! Olen esitttänyt mainoksen ystävilleni,jotka eivät ole tienneeet suomi24.fi:stä KUKAAN heistä ei ole kiinnnostunut nähtyään mainoksen =(,eli mitä mainos on tarkoitetttu tekemään,jos saamaaan uusia käyttäjiä niin metsään meni!!!!!
- likka vaan
Tommsii ne miähe ova!!!!!!!!
- paska
Se on ihan ok mainos mut ois viel parantamisen varaaaaa!!!!!!!!!!!!
- Laajy
Erittäin hyvä musiikki valinta. Paras mainos mitä olen nähnyt.
- -m-
Kokonaisuus oli huono. Idea on ihan hyvä, mutta toteutus oli kovin teennäinen ja mm. lopun musa ei sopinu ollenkaan.
- hitsi
.........
- iik???
hitsi kirjoitti:
.........
iik???
- nosse
.....hyvä oli...oikeastaa se oli ratkiriemukas...varsinki se loppumusiikki...mut siit en oo varma mitä se naine sano....sanoks se jotai tsintsin....voipi olla että mul o huono kuulo mut pliis kertokaa mulle mitä se sano???
takasi kattoo kiekkoo - c".
empä tiiä. ei toi nyt huonoinkaan mainos ollu mitä oon nähny.. mut..
- Sagittarius
Oikein hyvä. Kerto just niinkun asia on eli monella menee tositilanteessa kakakkakä kurkkuun vaikka keskustelupalstoilla ovat maailman parhaita.
- milla magia
paska
- Nora
Jotain uutta mainosta.. Se oli hiljainen mutta hyvä...
- AKSELI N
Hyvä musiikki lopussa.
- hugf
AKSELI N kirjoitti:
Hyvä musiikki lopussa.
that's right, baby
- kata
musta se oli hyvä....
hauska!!! vai!?!- info
Minusta tuo on osuva ja hupaisa mainos, vaikka netissä surffailu ei kyllä pahemmin kehitäkään ihmisten vuorovaikutustaitoja.
- cindy
Musta se ei ollu kovin mukava ku se mies oli niin hikinen...
Mutta perus suomalaisiltahan nuo tyypit vaikutti, ei me paljoo puhuta...
- andy
ihan jees!! Puherajoitteiset kirjoo paremmin ja ymmärretyksi pare tullen chatissa, iimaililla, tms
Ja meist kaikist löytyy rajoit, eikös !!!! OK ! - mummo
en nyt oikee tiiä...
- Örmy
Hyvä homma, tuollaisia me suomalaiset jörrikät juuri olemme. Tuo puhelias ja lörpöttelevä nainenkin osuu kuvaan ihan OK. Tekisikö joku soittoäänen kännykkään tuosta musiikista? Otan heti käyttöön!
- levet.
pipipipipipipipipöö
- willy90
tämä teidän mainos ei toimi minun koneella!
omistan kannettavan tietokoneen. jossa on windows xp - karkki10
ihan typerä ei ymmärtänyt mitään. ´PLää`
- mimma
mies on kuin paavo lipponen vois ihan luulla ettei sillä olekkaan paljoa sanomista kaipaa parempaa ilmettä
- Jonna
aika hiljasta on mut se siin on tarkotuskin .musa lopussa on hyvä ja päähän jäävä,ainakin mulla!vähän no,tylsä! mut kaikki ainaki muistaa!paikan jossa juttu luistaa!
- s0nic
vähän ihmeellinen. Olishan tekiät/suunnitteliat voinu keksii paremman mainoksen eihän jokku tiedä mitä siinä yritetään edes mainostaa.
- Tarja Haba
Tässä on sama puute, kuin monessa muussakin mainoksessa. Lisää lihaksia ruutuun, etenkin naisten. Jos nainen olisi ollut lihaksikas olisi ollut mies mainoksessa entistä hämmentyneempi.
- kaisa
Aika ällö se mies ku se hikoilee mut niinhän sen pitääkin..siis hikoilla mut silti.. sillä on ällöt huulet..mut ihan jees mainos!
- iiiiiiida
Musta toi ei ollu hyvä, ois voinnu olla vähä enemmän juonta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No antaisin numeroks (6-)
- JUsu!
erittäin huono ei mitään järkeä
- Rina_87
Toi uus mainos on just hyvä ! Hauska! mun mielestä se on PARAS mainos minkä oon ikinä nähny. jotai vaihteluu joskus. Se on yksinkertasesti PARAS ! oikeesti. Sitä on kiva kattoo.
- TV-friikki
Mainoksen musa on ihan jees, mut toi mainos itse oli aika oksettava... Ei ihan minun mieleeni...
Jos ootte samaa mieltä, niin kirjoittakaa!! - pläjäys
Ihan kiva tosiaan.Oli sitä mainoksessa vaadittavaa huumoria,ja hauska musiikki loppuun.
Miettikääpä millainen olis Teidän itse tekemä video.Jos sillä pitäis vielä houkutella yleisöä huomaamaan ne lopputekstitkin...ei ihan helppo homma luulisin. Ja uskon että tuo voi myös voittaa "kuukauden parhaat sekunnit" kilpailun.
Tai sitten mun huumorintaju on ihan perseestä :)
(Kai se on sitä muutenkin).mutta kesää kohti.... - SuNNy
Aika HuBaiSa!!! Loppu musat on ihan BeST!!!
- tzin & tzin
Se oli huippu hauska!!
Siinä oli huippu naurukohta siinä lopussa.. - Riina
Ei kylläkään hauska! Sitä keskitasoa.
- Sanches
Paras mainos pitkään aikaan. Se mies on ihan just ku minä. Mä änkytän aina ku tapaan jonkun potentiaalisen kundin. Se on kumma miten ne sanat ei tuu vaikka kuinka yrittää. Jos ei juttu luista livenä niin mikä olisikaan parempi paikka ku netin keskustelusivustot. Viesti menee mainoksen kautta varmasti perille. Tuskin olen ainoa ihminen jolle on vaikeeta keskustella uuden ihmisen kanssa livenä. Jebaa!
- tikru
Haloo! Missä on ihmisten luovuus?! Saa niissä mainoksissa olla jotain omaakin... Missä ovat raikkaat, nuorekkaat ja idearikkaat mainokset? Tuo suomalainen tuppisuu -teemakin on käytetty sataan kertaan. Ja ihan järkyttävän kamala musiikki! Halpa mainos kaikenkaikkiaan, eikä varmasti tuo asiakkaita.
- *smile*
Tosi kiva!
- Katsoja
Aika kuiva, ei naurata. Ja mikä "parasta" en ensin edes muistanut nähneeni tätä TV:ssä.
Eli ei taida toimia... - Mr. Mainos
Ei mainoksen tarvitse olla mukava, ei kiva, ei kaunis, ei hauska. MAINOKSEN PITÄÄ OLLA HUOMIOTA HERÄTTÄVÄ, NÄKYVÄ!!!
- Jennyfer
Erittäin tyhmä mainos!!!!!
- öö...
surkia
- Bhaal
IHAN PASKA, PASKEMPAA EI OO NÄHTY
- tom
tosi hyvä mutta aihe huono
- mainoksetalas!
Yhdellä sanalla: Huono
- Arepsi
Mielestäni video oli hyvä, koska video antoi oikean sanoman.
- erppa
mun mielestä hyvä mainos.mainos josta saa kerrankin selvää ,ennen tekstiä että mitä siinä mainostetaan.....
- nojooh
Henkilöohjaukseltaan heikko. Pojan silmistä puuttui paine ja tarve puhua, sitä ei tekohiki otsalla eikä kömpelöt liikeet korvaa.
Tytön sen sijaan tiedän hyväksi TEATTERInäyttelijäksi, mutta mainoksen ohjaaja ei uskaltautunut koskemaankaan tähän primadonnaan, jonka jokainen ele, ilme ja ääni ovat säälittävän ylinäyteltyjä!
Hieno idea, kohtuullinen käsis, hieno leikkaus ja sinänsä ohjaus, jos nyt ei siis puhuta henkilöohjauksesta, joka vaatii vaistonvariasuutta, elämänkokemusta ja synnynnäistä lahjakkuutta. - Ellu
Aivan kerrassaan loistava toi uus mainos... ja hubaisan hauska musiikki... se jää jopa päähän soimaan!!! :) kiitos...
- Moolokki
Tosta mainoksesta saa sellasen kuvan et kaikki chättäilijät on jotenkin "syrjäytyneitä". Toisaalta... Noinhan siinä käy ku pokaa jonkun chättäilijän deitiksi, ängertää ja mongertaa. Eli parasta pysyä koko chätistä erossa. PS. Surkee mainos, tekisin ite vasemmalla kädellä hauskemman jos se oli mainoksen tarkoitus??? Hauska? EI!!!
- tuuu,tuuu
mainos on erittäin hyvä!!!!!!
Täytyy laittaa aina kovemmalle telkkari kun mainos tulee, se pakko nähdä aina....=) - OpenSourceMan
On vastuutonta käyttää Vbscriptejä tällaisissa yhteyksissä.
Jokainen virusturvastaan huolehtiva kytkee Vbscriptit pois käytöstä.
Jos siis näet tämän mainoksen koneessasi, tietoturva-asiasi eivät ole kunnossa.
Huomattava osa viruksista tunkeutuu koneeseen mm. Vbscripteillä kirjoitetuista sähköpostiliitteistä. - viivakoodi
En kyl äänestäis vuoden parhaaks mainokseksi...Vähän parempia jooko...
- jenni
no joo aika paska mut.. niinnoojoo
plussaa siitä, et se muija on lahtelainen mut mä en hiffannu sen mainoksen ideaa ennen ku kuulin se nimen.. ehkä oon tyhmä mut silti
mutta "hieman" idootti idea silti - pailu
juu...kyllähän tossa nauru pääsi tuleen=)
- Joku_88
Ihan kohtalainen mainos. Ei paras, mutta ei huonoinkaan.
- Tyyppi
Musta seon aika ällö! Mä en ainakaan tykkää koko mainoksesta.Se vaan ällöttää!!!
- pöö
ihan paska!!!!!!!!!!! tosi on...
- nazu
loppu oli ihan hauska... mutta muuten huono isolla h:lla.
musiikki oli hyva...heh- ^tytsy^
no musta oli just toiste päin ku en kuullu musiikkia ni en voi tietää... heh heh..
- Kansi vakkansa valitsee?!
Haluaako Suomi24 profiloitua heikkotasoisten kirjottajien temmellyskentäksi, vai minkä takia koko mainoksen ainoaan suomenkieliseen virkkeeseen oli haluttu tunkea kirjoitusvirhe?
- Suomalainen
mikä on mielestäsi väärin?
- mainos-fani
Minusta mainos on kiva koska siinä on ihana mies joka hikoilee kuumasti!!!!!!!!
- IHANA
IHANA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ÄLDEN MAGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LISÄÄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - plaah
HUIPPU HYVÄT NAURU MUSAT!!!!!!!!!!!!!!!
- ukkeli
en tolla mainoksella paljon kehuis
- Nainen
*KIKATTAA*
- Mies
liian kovaa
- muija
siis skoolasi ihan väärään paikkaan, miksei se työntänyt sitä lasia sen naisen vittuuun? mä halun aina mun pilluuni laseja. tuntuu..hyvältä.
- Ihaa
Musiikki ns. änkytti eli teki juuri sen mitä pitikin - useita jopa ärsytti. No sehän jo tiedetään, että mitä enemmän mainos ärsyttää, sen paremmin se toimii alitajunnassa yleensä :-)
Muuten, yks mikä rasittaa vastaajissa on se, ettei ne oo vissiin koskaan käyny yläastetta (tai ovat ala-asteikäisiä), kun eivät osaa käyttää isoja kirjaimia, pilkkuja ja pisteitä. TOSI rasittavaa! - pertsa
mainos olis hyvä jos siinä olis alastomia naisia!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275