Paljon kerros- ja rivitaloja, onko rauhallista meininkiä kun on se Kurvi -pubikin ?
minkälainen asuinalue on
8
1456
Vastaukset
- asiasta...
Alueella on vuokra-asuntoja. Erään tuttavan kellarikomeroon murtauduttiin ja vietiin kaikki limpparit.
- minne päin Lepistä
...muuttaa. Juuri se Kurvi Pubin alue on ehkä kaikkein rauhattominta aluetta Leppäkaarteessa. Suosittelen "ylä-Lepistä" jossa on vain rivi- ja omakotitaloja.
- ex asukas
Asuin Leppäkaarteessa monta vuotta lähellä Kurvipubia kahdessa eri asunnossa.
Minusta se oli ihan hyvä asuinalue. Ei siellä ole häiriöitä sen enempää, mitä muuallakaan.
Lähellä on uimaranta, veneranta, koulu, päiväkoti, pubi ja bussilinja on alueen läpi. ABC, Teboil ja kioski välittömässä läheisyydessä.
Ihan siistiä seutua se on.- tervetulloo
Tässä asutaan ihan Kurvin lähellä eikä siitä ole ikinä vielä ollut minkäänlaista häiriötä. Jos ei päivittäin kulkisi Kurvin ohi niin ei edes tietäisi sen olemassa olosta :)
- kyllästynyt....
Niin kuka tuntee viihtyvänsä ja kuka ei! Minä olen niitä jotka ei tunne viihtyisäksi ainakaan omaa aluettaan. Välillä hirvittää laitta lasta ulos tai koulu matkalle. Ainakin jotkin vuokratalot ovat rauhattomia.. ainakin missä me asumme. Aamulla ennen kuin pään laittaa omasta ovesta ulos katson montako känniläistä makaa porraskäytävässä,sitten voi laittaa lapsen koulumatkalle kun reitti on selvä. Ovia rikotaan ja yhteisiä tiloja pidetään niin kuin pidetään. Iltaisin ainakin näin kesällä kello lyö kymmenen alkaa mopo ralli, viikonloppusin siihen liittyy autotkin. Olen naapureiden kanssa miettineetkin, että tämä on köyhän loukku. Ei ole mahdollisuutta taloudellisesti poiskaan lähteä, on vain kestettävä.
- asuinalue.
Minä ainakin olen tykännyt, niinkuin moni muukin koska on niin paljon asukkaita. Joissakin vuokrataloissa voi olla joskus häiriköintiä, mutta minulla ei ainakaan ole mitään muuta, kuin positiivista sanottavaa. Eläköön LEPPÄKAARRE!!
- Anonyymi
Leppäkaarteessa lapsuuden ja nuoruuden asuneena voin sanoa että TODELLA HYVÄ alue. On rauhallista kurvipubista huolimatta, omistajilla on järkeä päässä. Ei tuosta ole ikinä ollut mitään haittaa. Bussi kulkee hyvin ja luonto lähellä, paljon leikkipuistoja ja kauppoja suht lähellä. Lapsiperheille idyllinen!
- Anonyymi
80-luvulla asuin lapsena Leppäkaarteessa, ei ollut pubia silloin vaan sillä paikalla oli Simon Aikalisä niminen lähikauppa ja postitoimisto, ja sen parkkipaikan nurkalla jopa puhelinkoppi. Silloin alue oli rauhallinen ja turvallinen, en tiedä sen jälkeisistä ajoista, mutta jo lähikaupan ja postitoimiston muuttuminen juottolaksi kuvastaa miksi irvikuvaksi Suomi on muutenkin muuttunut 80-luvun jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 771525
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee71518- 871416
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen851155Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole3886- 64846
- 74805
- 52777
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol140738- 79694