Pitäisi vaihtaa takaajaa, mutta onnistuuko se ilman mitään sen kummempaa selvitystä? Ja miten se asia hoituu?
Takaajan vaihto
4
3695
Vastaukset
- täytyy tietysti
antaa suostumus asiaan ja vapauttaa vanha takaaja sitoumuksesta. Sitten uusi takaaja käy pankissa allekirjoittamassa takaussitoumuksen.
- tietysti pankin
täytyy hyväksyä tämä uusi tyyppi takaajaksi, eli ainakin luottotiedot tarkistavat ja luultavimmin täytättävät sellaisen "takaajan tiedot"-lomakkeen, jossa kertoilee työpaikastaan ja omista veloistaan jne.
- kovasti
tietysti pankin kirjoitti:
täytyy hyväksyä tämä uusi tyyppi takaajaksi, eli ainakin luottotiedot tarkistavat ja luultavimmin täytättävät sellaisen "takaajan tiedot"-lomakkeen, jossa kertoilee työpaikastaan ja omista veloistaan jne.
Se tässä oli mietittävänä, ettei vanhaa takaajaa tarvitse mitenkään alkaa selvittämään, miksi se vaihdetaan :)
- Kiinnosta
kovasti kirjoitti:
Se tässä oli mietittävänä, ettei vanhaa takaajaa tarvitse mitenkään alkaa selvittämään, miksi se vaihdetaan :)
Ei pankkia kiinnosta, miksi takaaja vaihdetaan. Ainoastaan se, että uusi takaaja on sopiva, eli että lainalle on riittävä takaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203