poliisisarja Kuumapiiri ja sen kalju-herra (mikä joku vuosi "kruunattiin" vuoden seksikkäimmäksi mieheksi - kaljuineen päivineen) ja pirun äkkiä takaisin ruutuun!!!
Suomalaisista muistaako kukaan komediasarjaa nimeltään Päin Perhettä. Mukana mm. Outi Mäenpää, Antti Litja, Vieno Saaristo ja Jari Salmi.
Koskahan tuota taas saisi katsella.
Mihin katosi kakkoselta "katkonen"??
Kai ne kyllästyi ääneen käsittelemään ihmisten toiveita.
Kuuma piiri
6
1418
Vastaukset
- jemsku
No kuule kyllähän tuota kalju-herraa eli Michael Chiklistä on TV:ssä näkynytkin...Shield-sarjassahan se on ainaki ollu,joka tuli neloselta...Ja onhan se noissa Fantastic Four-leffoissakin...
Michael Chiklis on kyllä huippu näyttelijä.
Samasta miehestä löytyy sekä Amerikan mukavin, että Amerikan ilkein jepari. Hienoa näyttelemistä.- MUISTAN
MUISTAN KUUMAN PIIRIN..JA
PÄIN PERHETTÄ SARJAN...KAIPAAN RUUTUUN KUUMAA PIIRIÄ
- Anonyymi
MUISTAN TON KUUMA PIIRI SARJAN YLLÄTYIN ETTÄ THERESA SALDANA TEKI JOSKUS LEFFAN MM BRONSONIN CHARLESIN KANSSA
- Anonyymi
PÄIN PERHETTÄ ON AINAKIN AREENASSA SIELTÄ MÄ SEN OON LÖYTÄNYT
- Anonyymi
KUUMA PIIRI 1991-1999 RUUTUUN
SAMOIN KOIRA HAUDUATTUNA UUSINTA KIERROS
JA YLELTÄ
VUORISTOSAIRAALA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197