Pohjola on paska

Jos haluatte oikein helvetin huonoa palvelua, niin tehkää vakuutukset Pohjolaan. Harmittaa, että niinkin hyvä pankki kuin Ouuskassa pisti hynttyyt yhteen Pohjolan kanssa. Miksikö olen tätä mieltä? Olen saanut Pohjolasta noin 20 laskua vuosittain. Niissä on puutteita aivan mielettömästi. Ja kun soittaa, niin ensimmäisenä selitellään jotakin. Mua ei tosiaan kiinnosta, onko joku tehnyt väärin tai jättänyt jotakin tekemättä. Mua kiinnostaisi sellainen vakuutusyhtiö, johon voi luottaa ja joka tekee mitä sanoo. Ei tarvi olla halvin. Pyydän, että Pohjantähden, Turvan ja Lähivakuutuksen asiamiehet eivät nyt aivan ensimmäisenä vastaisi, että juu kyllä meillä vaan kaikki pelaa.
91535
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Työnantajalla on vakuutukset Pohjolassa ja sit ku sattui työtapaturma ovat nihkeitä ja hitaita maksamaan. Itelä Vakuutukset Tapiolassa, oon ollu tyytyväinen.

Äänestä
  • Älkää ottako tynteikiöillenne OP-pohjolasta vakuutuksia, tulette huomaamaan ettei korvaa.

Äänestä

mulla vakuutukset Pohjolassa ollut jo kymmeniä vuosia ja olen erittäin tyytyväinen siihen, että kaikista tapahtuvista muutoksista tulee minulle tieto paperilla ja että samalla kun muutos tapahtuu myös laskut menevät uusiksi.

Äänestä

Ei toimi hommat Pohjolassa. Korvausasiat venyy, korvaukset alle käyvän arvon. Pitäis antaa takaisin samalla mitalla, eli kun tulee vakuutus, niin maksaa noin 70% laskusta ja soittaa ja vittuilee vielä perään..

Äänestä
  • Woi vittu mitä palvelua pohjolasta. Onneks voi vaihaa firmaa. EI ikinä pohjolasta vakuutuksia enään.

Äänestä

• jorma7 kirjoitti:

Woi vittu mitä palvelua pohjolasta. Onneks voi vaihaa firmaa. EI ikinä pohjolasta vakuutuksia enään.

Omat henkilövakuutukset ovat Pohjolassa, niitä ei ole onneksi tarvittu, joten kokemuksia ei ole. Laskutusongelmia ei ole ollut, kyselyihin ja muutospyyntöihin on vastattu asiallisesti. Mitään erityisen "ammattimaista" kuvaa ei ole firmasta tullut, mutta eipä ole huonoja kokemuksiakaan.

Omat omaisuusvahingot IF:ssä. Ahne ja itsekäs firma, lähtee yleensä siitä, että asiakas on väärässä tai jopa huijari. Tämä tosin riippunee enemmän vakuutusvirkailijasta henkilönä kuin itse yhtiöstä. Mutta muutoin prosessit ovat kunnossa ja asiat etenevät nopeasti. Aikataulut pitävät ja korvaukset tulevat tilille sovitusti. Taloyhtiön vakuutukset siirrettiin toiseen yhtiöön, koska IF:n asiakasvastuullinen henkilö oli asennevammainen k...pää.

Työnantajan vakuutukset Tapiolassa. Työtapaturman yhteydessä kaikki pelasi hienosti ja nopeasti. Omaisuusvahingon kanssa ei meinannut mikään toimia. Tai toimi, mutta hitaasti ja monien selittelyiden jälkeen.

Appiukon perhe on ollut helisemässä Lähivakuutuksen kanssa. Sen firman kiertäisin kaukaa. Mutta nythän se yhdistyi Tapiolaan...

Äänestä

Samoja kokemuksia aloittajan kanssa! Kukaan ei lisäksi tiedä mistään mitään ja luvataan soittaa myöhemmin. Puheluita ei koskaan tule, ellet sitten itse soittele perään. Huonointa palvelua ikinä saatu kyseisestä kurayhtiöstä.

Äänestä

Samaa mieltä. Ala-arvoista ja ihimisiä huonosti kohteleva yhtiö. Vakuutusasioissa eivät vakuuta, vaan keräävät maksuja.

Pitää vaihtaa, nyt riitti.

Äänestä

Vaihdoin vakuutus yhtiötä ihmeellisten laskujen takia.Minulla 2 autoa toinsella ajan vain kesäisin.Pohjolan mukaan se on aina liikenteessä.Piti soitella joka laskun jälkeen.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

ei pelaa sitten mikään kirjoitti:

Jos haluatte oikein helvetin huonoa palvelua, niin tehkää vakuutukset Pohjolaan. Harmittaa, että niinkin hyvä pankki kuin Ouuskassa pisti hynttyyt yhteen Pohjolan kanssa. Miksikö olen tätä mieltä? Olen saanut Pohjolasta noin 20 laskua vuosittain. Niissä on puutteita aivan mielettömästi. Ja kun soittaa, niin ensimmäisenä selitellään jotakin. Mua ei tosiaan kiinnosta, onko joku tehnyt väärin tai jättänyt jotakin tekemättä. Mua kiinnostaisi sellainen vakuutusyhtiö, johon voi luottaa ja joka tekee mitä sanoo. Ei tarvi olla halvin. Pyydän, että Pohjantähden, Turvan ja Lähivakuutuksen asiamiehet eivät nyt aivan ensimmäisenä vastaisi, että juu kyllä meillä vaan kaikki pelaa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu