Aller-Julkaisut/OHO!

Kypsynyt

Kuinka moni muistaa kun Aller julkaisi uuden hienon ja EDULLISEN tv-lehden OHO !
No itse sen tilasin ja kun oli edullisempi kuin seiska olin tyytyväinen kun eka numero kilahti postilaatikkoon.No nyt kun uusin lasku tipahti laatikkoon,yllätys yllätys taas hinta noussut
Silloin kun vaihdoin tilauksen seiskasta ohoon niin hintaero oli 15e/3kk ja nyt se on enää 4,90e/3kk
Lopetin samalla hetkellä koko lehden tilauksen kun emme avovaimomme kanssa tarvitse kuin TV-ohjelmia ja nekin on mitä sattuu,todenmukasemmat saa www.telkku.com ja nyt ku on läppäri ja WLAN nii voi kytätä noita ohjelmatietoja samallalailla kuin lehdestäkin mistä en enää maksa senttiäkään.Juorut voi lukea iltapäivälehdistäkin jos jotain todellista onkin sattunut(nähtiin kyllä emännän kanssa matti ja meri-kukka korva suussa,ja muutakin)mitä sitten ???
Netistä on sentään muutakin hyötyä.
Jos joku kotisivutilaa omistava bittinikkari lukee tämän niin voisi tehdä tästä allekirjoitettavan protestin ja lähettää sen mulle ja/tai lähettää sen itse sinne ALLERIIN.Tämä on naurettavaa se niitten rahastus,kai näillä taas maksetaan euroviisuja kun ei voitettukaan uudestaan!??(Jungner) tehny diilin et rosentit myynnistä kulujen peittoon ja ite ostaa vaik uuden veneen
Kaikki kiitos Hannalle hieno veto !!

Olihan vuodatus mut vit*****)

0

569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

        Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
        Maailman menoa
        193
        2128
      2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

        Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
        Maailman menoa
        287
        1652
      3. Ehdin aamulla

        ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
        Ikävä
        139
        1345
      4. Laita viestiä?

        Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
        Ikävä
        82
        1234
      5. Mä todella toivon että

        Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
        Ikävä
        36
        1127
      6. Naiselle kysymys

        Oletko rakastunut minuun?
        Ikävä
        89
        1126
      7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

        Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
        Ikävä
        184
        1042
      8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

        Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
        Tv-sarjat
        4
        969
      9. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

        Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
        Ikävä
        41
        874
      10. Sun pitää mies unohtaa

        Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
        Ikävä
        65
        862
      Aihe