Kuinka moni muistaa kun Aller julkaisi uuden hienon ja EDULLISEN tv-lehden OHO !
No itse sen tilasin ja kun oli edullisempi kuin seiska olin tyytyväinen kun eka numero kilahti postilaatikkoon.No nyt kun uusin lasku tipahti laatikkoon,yllätys yllätys taas hinta noussut
Silloin kun vaihdoin tilauksen seiskasta ohoon niin hintaero oli 15e/3kk ja nyt se on enää 4,90e/3kk
Lopetin samalla hetkellä koko lehden tilauksen kun emme avovaimomme kanssa tarvitse kuin TV-ohjelmia ja nekin on mitä sattuu,todenmukasemmat saa www.telkku.com ja nyt ku on läppäri ja WLAN nii voi kytätä noita ohjelmatietoja samallalailla kuin lehdestäkin mistä en enää maksa senttiäkään.Juorut voi lukea iltapäivälehdistäkin jos jotain todellista onkin sattunut(nähtiin kyllä emännän kanssa matti ja meri-kukka korva suussa,ja muutakin)mitä sitten ???
Netistä on sentään muutakin hyötyä.
Jos joku kotisivutilaa omistava bittinikkari lukee tämän niin voisi tehdä tästä allekirjoitettavan protestin ja lähettää sen mulle ja/tai lähettää sen itse sinne ALLERIIN.Tämä on naurettavaa se niitten rahastus,kai näillä taas maksetaan euroviisuja kun ei voitettukaan uudestaan!??(Jungner) tehny diilin et rosentit myynnistä kulujen peittoon ja ite ostaa vaik uuden veneen
Kaikki kiitos Hannalle hieno veto !!
Olihan vuodatus mut vit*****)
Aller-Julkaisut/OHO!
Kypsynyt
0
581
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854638- 1643562
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981977- 321809
- 461793
- 251769
- 571704
- 181611
- 191607