Ostaisin kesämökkejä ja rantatontteja, etenkin Itä-Suomesta. Sen parempaa sijoitusta rahalle ei ole. Muutaman vuoden päästä olisin sitten jo miljardööri.
Eipä hymyillä siellä, tosi juttu! :)
Jos, tai kun...
2
1191
Vastaukset
- MMS
MINÄ MENISIN AUTOKOULUUN..SITTEN MÄ LÄHTISIN EKA
HÄMEENLINNAAN OPISKELEMAAN..SIELTÄ TURKUUN JA SIELTÄ
TAMPEREELLE..SITTEN MÄ KIERTELISIN ULKOMAILLA MM ETELÄ-AMERIKASSA.AASIASSA JA EUROOPASSA JA SITTEN RUOTSISSA JOSSA OLISIN TÖISSÄ JA SEN JÄLKEEN OLISIN VIELÄ TÖISSÄ MM TAMPEREELLA.JA SITTEN 2.5 KUUKAUTTA TURKKUSESSA JOSTA SITTEN SAHAISIN HELSINKIIN MERSULLA
JA OLISIN SITTEN MONESSA FIRMASSA TÖISSÄ JA TURKKUSESSA VIELÄPÄ VETÄISIN SITTEN SÄHLYÄ.JÄÄKIEKKOA
JA JALKAPALLOA JA SITTEN MULLA OIS KOIRA.KOIRIA
JA SITTEN KÄMPPIÄ JA KOLME KESÄMÖKKIÄ JA KAUNIS VAALEA TYTTÖYSTÄVÄ..JA SITTEN OLISIN SAKSASSA KIELIKURSSEILLA < MUNCHEN.STUTTGART.DORTMUND.LANDSHUT.MANNHEIM.STUTTGART JA SITTEN YLLÄTTÄISIN MONET EX-KOULUKAVERIT
AJAMALLA SAKSASTA SUOMEEN MERSULLA MALLIA 280E W123-124..IRANILAISTEN.TURKKILAISTEN JA SAKSALAISTEN KANSSA KERTOISIMME VITSEJÄ JA JOISIMME
COKISTA JA PEPSIÄ JA SITTEN KÄVISIMME MALLORCALLA
POIKIEN KANSSA LOMALLA..- MMS
JA SITTE MÄ PELAISIN FUTISTA IRANILAISTEN.TURKKILAISTEN JA ETELÄ-AMERIKKALAISTEN KANSSA JA SITTEN RUOTSALAISTEN.SAKSALAISTEN JA VENÄLÄISTEN.TSEKKIEN JA PUOLALAISTEN KERA JA SITTE
MÄ REISSAISIN MYÖS RUOTSISSA JA ETELÄ-AMERIKASSA
SEKÄ AFRIKASSA < KAMERUN JA TSAD..JOSSA SITTEN OLISI
HYVÄ KAVERINI ANTOINE MBTONA JA JÄÄKIEKKOA PELAISIN
SUOMESSA NUOREN IRANILAISSYNTYISEN LAHJAKKUUDEN KANSSA
JOKA TAKOISI 17 MAALIA JA MINÄ 13 MAALIA..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758