Onko kellään tietoa, miten pitkään reservin jääkäri (a-luokka) yleensä on sijoitettuna siihen tehtävään, johon intissä koulutettiin? Esim itse olen tulenjohtomies, armeija käyty 1/01. Ei kertauskutsuja tähän mennessä. Jossain vaiheessahan sodanajan sijoitus muuttuu, mutta montako vuotta tähän menee?
Kysymys sodanajan tehtävästä
3
2905
Vastaukset
- vanha palvelija
n. 10 vuotta - 5v. Eli kyllä Teillä on todennäköisesti vielä se SA-sijoitus, joka varusmiespalveluksen lopussa ilmoitettiin. Asian voi tarkastaa piipahtamalla SlE:n asiakaspalvelussa. - Puhelimessa sijoitusta ei kerrota. - No ehkä "sijoituksenne on vm-koulutuksenne mukainen" voi virkamieheltä irrota.
Sijoituksen muuttumista ei reserviläiselle yleensä ilmoiteta pl "avainhenkilöt". - Rita-Rauta
Se tehtäväsihän on vain muodollinen, ei ole ikuinen tehtävä. Miksi sinä tuommoista mietit. Ei kannata miettiä,ei. Nimittäin sinullekkin tulee vielä kolesteroolitauti ja sitten verenpainetta. Meinaatko selvitä sittenkin. Ei ole tilanteesi ikuinen. Presidentilläkin on joku sellainen sydämmentahdistin. Joskus tulee vielä narunpää vetäjän käteen.
Tiedätkö muuten sellaista asiaa, että Marsalkka Mannerheimillakin on sodanajan sioitus muuttunut. Montako vuotta sinulta menee muutokseen. Uusia hallituksiakin tulee useita, kymmenekö tulisi, ennen kuin tilanteesi on Marsalkan tasolla.
Voi,voi. Ei kaikkea tarvitse ajatella niin tosissaan. Eeeei, ei.- Rita tuo oli
Täyttä asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172263Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671519Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061450Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61352Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681295Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell751175Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.361131Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311077En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521046