Hävettää kun

satumaa

olen kysellyt ennustajilta selviämistäni, kun joskus on sellainen epäuskoinen olo. Jotenkin se kuitenkin hävettää... onko se hävettävä asia, vai inhimillistä.

21

1311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä sinä siitä selviät kun lakkat ottamasta enenpi... hih hih. Ollanko kaverit?

    • rose*

      olen soittanut ennustajille ja tietenkin odottanut ihania ja lupaavia ennustuksia, aika ympäripyöreitä taisivat olla.

      Nykyään ei ole enää tarvetta, se tullee mikä on tullakseen ja on asioita joihin voin itse vaikuttaa(ainakin voin yrittää).

    • uteliaisuus on ;)

      Olen itse ollut elämässäni jokusen kerran ennustajan pakeilla - taisi olla 70-luvulla vähän muoti-ilmiökin...

      Enää en menisi, sillä tunnen elämäni olevan hallinnassa. Rakkausasioistahan me tytöt aina aikoinaan kyselimme ;DDD

      PS. Erään rouvan ennustus (ei kysellyt minulta yhtään mitään koko aikana - plarasi vain korttejaan) oli niin hyytävän oikeassa monessa asiassa pitkällä aikavälillä...
      En voinut itse alitajuisesti edes vaikuttaa useimpien asioiden kulkuun, sillä ne eivät koskeneet minua, vaan esim. vanhempiani...

      Ehkä en enää edes uskaltaisi mennä...

      • pöppöne

        Ihminen ei voi hallita elämäänsä. Se on itsekäs harhaluulo. Koska vaan voi tapahtua mitä vaan, jota sinä et voi estää.


      • pöppöne kirjoitti:

        Ihminen ei voi hallita elämäänsä. Se on itsekäs harhaluulo. Koska vaan voi tapahtua mitä vaan, jota sinä et voi estää.

        Tiedän asiat, joita en voi hallita (sairauteni) ja tiedän asiat, joita voin hallita (tekoni)!
        Koen olevani elämäni "tasalla".

        Taipaleeni on ollut aikoinaan yhtä vuoristorataa, joten yllätyksellisyys on minulle tuttu käsite.
        On itsestä kiinni haluaako hypätä pois!

        Nyt elämäni on tasaista - ollut jo kymmenen vuotta.

        Viestini on tarkoitettu yhteisesti kahdelle kirjoittajalle...


    • kuokkija.muualta

      luen sulle taroteista,enemmän tai vähemmän tosissaan jos niin haluat.
      Kurkkaapa galleriaani!

      • mutta minne?

        enpä löytänyt osoitetta vaikka silmät kipeinä tiirailin.


      • muistan tämän ja otan kiitollisena tarjouksen vastaan.


      • kuokkija muualta
        mutta minne? kirjoitti:

        enpä löytänyt osoitetta vaikka silmät kipeinä tiirailin.

        on näköjään tipahtanut osoite pois:
        kuokkija.muualta (at)suomi24.fi siis jos haluat tarottia "kuulla"


      • kuokkija.muualta
        mutta minne? kirjoitti:

        enpä löytänyt osoitetta vaikka silmät kipeinä tiirailin.

        sori siis ei ollutkaan vaan
        kuokkis2 (at) suomi24.fiSe kuokkija.muualta oli mulla aikoinaan,mutta hukkasin sen salasanan enkä sitten jaksanut hankkia uutta tuolta tmstms


      • kuokkija muualta kirjoitti:

        on näköjään tipahtanut osoite pois:
        kuokkija.muualta (at)suomi24.fi siis jos haluat tarottia "kuulla"

        ilmainen katsoja?


      • ehkä ehkä
        kuokkija.muualta kirjoitti:

        sori siis ei ollutkaan vaan
        kuokkis2 (at) suomi24.fiSe kuokkija.muualta oli mulla aikoinaan,mutta hukkasin sen salasanan enkä sitten jaksanut hankkia uutta tuolta tmstms

        Mitä "esitietoja" tarvitset, ennen kuin kortit kertovat kohtalon?

        Leikkimielellä ottaisin, mutta pikkuisen vakavaa seassa. Lähettämäni tietoni olisivat oikeita.


      • enkelitrio

        Mitä piti vastata,kun kurkin niitä hienoja valokuvia,oletko sinä ne napsinut? Vautsivau !

        Ai,niin ,ennustuksista.En usko,vaikka moni asia sopi
        kerran kun "käytiin " vuosi oli 1992.Hui,se oli pelottavaa joteskin.


    • tuota häpeemään..Siellä kun käyvät isommatkin herrat..

      Minäkin olen..En kadu ikinä että menin,koska sen myötä en eläisi nyt tätä elämää mitä elän...

      • Kyllä kovasti kiinnostaisi tietää, mikä oli noin ratkaiseva asia. Vai onko se liian henkilökohtaista, ettei sitä voi vihjaista enenpää.


      • miljoona kirjoitti:

        Kyllä kovasti kiinnostaisi tietää, mikä oli noin ratkaiseva asia. Vai onko se liian henkilökohtaista, ettei sitä voi vihjaista enenpää.

        mieki tahtosin..:/ olla utelias..jos ei tosiaan ole jne..


      • Pirrejuupas kirjoitti:

        mieki tahtosin..:/ olla utelias..jos ei tosiaan ole jne..

        Se olisi liian pitkä ja monimutkainen juttu tässä kertoa,mutta noin lyhyesti,hän sai minun silmäni avautumaan ja näkemään,ettei asiat ole aina niin yksioikoisia..
        Asia koski isoa riitaa ja vihanpitoa.Siihen kuului monta henkilöä ja sain kuulla,että minun tehtäväni oli saattaa nämä ihmiset takaisin sopuun..Onnistuin siinä, vaikkei se helppoa ollut..Tämä juttu muutti minun ja näiden muidenkin elämän, sillä siinä sivussa monta ongelmaa poistui..:)


    • Aarre

      ...selviytyy sinnikkyydellä.

    • se vain

      on. Kunhan et ala käydä siellä vähän väliä, etkä ala elämään ennustuksia todeksi.

    • hävettävää...

      Itsehän sen päätät miten oma elämäsi menee!

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe