olen kysellyt ennustajilta selviämistäni, kun joskus on sellainen epäuskoinen olo. Jotenkin se kuitenkin hävettää... onko se hävettävä asia, vai inhimillistä.
Hävettää kun
21
1257
Vastaukset
Kyllä sinä siitä selviät kun lakkat ottamasta enenpi... hih hih. Ollanko kaverit?
- rose*
olen soittanut ennustajille ja tietenkin odottanut ihania ja lupaavia ennustuksia, aika ympäripyöreitä taisivat olla.
Nykyään ei ole enää tarvetta, se tullee mikä on tullakseen ja on asioita joihin voin itse vaikuttaa(ainakin voin yrittää). uteliaisuus on ;)
Olen itse ollut elämässäni jokusen kerran ennustajan pakeilla - taisi olla 70-luvulla vähän muoti-ilmiökin...
Enää en menisi, sillä tunnen elämäni olevan hallinnassa. Rakkausasioistahan me tytöt aina aikoinaan kyselimme ;DDD
PS. Erään rouvan ennustus (ei kysellyt minulta yhtään mitään koko aikana - plarasi vain korttejaan) oli niin hyytävän oikeassa monessa asiassa pitkällä aikavälillä...
En voinut itse alitajuisesti edes vaikuttaa useimpien asioiden kulkuun, sillä ne eivät koskeneet minua, vaan esim. vanhempiani...
Ehkä en enää edes uskaltaisi mennä...- pöppöne
Ihminen ei voi hallita elämäänsä. Se on itsekäs harhaluulo. Koska vaan voi tapahtua mitä vaan, jota sinä et voi estää.
pöppöne kirjoitti:
Ihminen ei voi hallita elämäänsä. Se on itsekäs harhaluulo. Koska vaan voi tapahtua mitä vaan, jota sinä et voi estää.
Tiedän asiat, joita en voi hallita (sairauteni) ja tiedän asiat, joita voin hallita (tekoni)!
Koen olevani elämäni "tasalla".
Taipaleeni on ollut aikoinaan yhtä vuoristorataa, joten yllätyksellisyys on minulle tuttu käsite.
On itsestä kiinni haluaako hypätä pois!
Nyt elämäni on tasaista - ollut jo kymmenen vuotta.
Viestini on tarkoitettu yhteisesti kahdelle kirjoittajalle...
- kuokkija.muualta
luen sulle taroteista,enemmän tai vähemmän tosissaan jos niin haluat.
Kurkkaapa galleriaani!- mutta minne?
enpä löytänyt osoitetta vaikka silmät kipeinä tiirailin.
- kuokkija muualta
mutta minne? kirjoitti:
on näköjään tipahtanut osoite pois:
kuokkija.muualta (at)suomi24.fi siis jos haluat tarottia "kuulla" - kuokkija.muualta
mutta minne? kirjoitti:
sori siis ei ollutkaan vaan
kuokkis2 (at) suomi24.fiSe kuokkija.muualta oli mulla aikoinaan,mutta hukkasin sen salasanan enkä sitten jaksanut hankkia uutta tuolta tmstms kuokkija muualta kirjoitti:
on näköjään tipahtanut osoite pois:
kuokkija.muualta (at)suomi24.fi siis jos haluat tarottia "kuulla"ilmainen katsoja?
- ehkä ehkä
kuokkija.muualta kirjoitti:
sori siis ei ollutkaan vaan
kuokkis2 (at) suomi24.fiSe kuokkija.muualta oli mulla aikoinaan,mutta hukkasin sen salasanan enkä sitten jaksanut hankkia uutta tuolta tmstmsMitä "esitietoja" tarvitset, ennen kuin kortit kertovat kohtalon?
Leikkimielellä ottaisin, mutta pikkuisen vakavaa seassa. Lähettämäni tietoni olisivat oikeita. - enkelitrio
Mitä piti vastata,kun kurkin niitä hienoja valokuvia,oletko sinä ne napsinut? Vautsivau !
Ai,niin ,ennustuksista.En usko,vaikka moni asia sopi
kerran kun "käytiin " vuosi oli 1992.Hui,se oli pelottavaa joteskin.
tuota häpeemään..Siellä kun käyvät isommatkin herrat..
Minäkin olen..En kadu ikinä että menin,koska sen myötä en eläisi nyt tätä elämää mitä elän...Kyllä kovasti kiinnostaisi tietää, mikä oli noin ratkaiseva asia. Vai onko se liian henkilökohtaista, ettei sitä voi vihjaista enenpää.
miljoona kirjoitti:
Kyllä kovasti kiinnostaisi tietää, mikä oli noin ratkaiseva asia. Vai onko se liian henkilökohtaista, ettei sitä voi vihjaista enenpää.
mieki tahtosin..:/ olla utelias..jos ei tosiaan ole jne..
Pirrejuupas kirjoitti:
mieki tahtosin..:/ olla utelias..jos ei tosiaan ole jne..
Se olisi liian pitkä ja monimutkainen juttu tässä kertoa,mutta noin lyhyesti,hän sai minun silmäni avautumaan ja näkemään,ettei asiat ole aina niin yksioikoisia..
Asia koski isoa riitaa ja vihanpitoa.Siihen kuului monta henkilöä ja sain kuulla,että minun tehtäväni oli saattaa nämä ihmiset takaisin sopuun..Onnistuin siinä, vaikkei se helppoa ollut..Tämä juttu muutti minun ja näiden muidenkin elämän, sillä siinä sivussa monta ongelmaa poistui..:)
- Aarre
...selviytyy sinnikkyydellä.
- se vain
on. Kunhan et ala käydä siellä vähän väliä, etkä ala elämään ennustuksia todeksi.
- hävettävää...
Itsehän sen päätät miten oma elämäsi menee!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33382831 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12521Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692288- 1791925
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161492Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91341- 1121317
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181741274RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601270Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421167