Herpes tukiryhmä

kannattaja

Onko tosiaan niin että juuri kukaan ei kannata tälläistä ajatusta? Voisin tosiaankin perustaa ryhmän, mutta jos meitä on kaksi tai kolme se taitaa olla enemmänkin tukipilari :-)
Ihan turhaan pelkäätte leimautumista, sillä voimme tavata aivan turvallisesti. Ajatelkaa miten monella ei ole ketään jolle tästä asiasta kertoisi. En minäkään ole kertonut tästä edes ystävilleni ainakaan vielä.

14

2183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hopeless

      Missäs päin suomee tää sit olis tää tapaaminen? :) .. täytyis kyl saada mukaan ihmisii ku herpparii sairastavii on suomessa niin paljon..

      • kannattaja

        Se olisi Helsingissä jos minä sen perustaisin.


    • kertonut

      Parhaat ystäväni tietää ja uusi kumppanini myös... Miksi ei vois kertoa? Minkälainen olisi tukiryhmäsi?´Kaikki kertoisi kuin AA:ssa Olen Pekka ja minulla on herpes!?

      • hyvä tuuri

        Kaikille ei vain löydy yhtä ymmärtävää uutta kumppania kun sulla on. Onnea sulle! Kun kerroin uudelle mahdolliselle kumppanille asiasta hän häipyi saman tien. Enpä taida hetkeen tapailla ketään. Tämä oli ensi kokemus kertomisesta eikä ollut hyvä kokemus. Aika moni herpes-sinkku varmaankin haluaisi kannustusta ja tukea vertaisiltaan. Eihän ongelmaa ole jos on jo hyväksyvä puoliso. Eikä kaikilla ole välttämättä suvaitsevaisia ystäviäkään.


    • Toivoton myös

      Olen tukiryhmän kannattaja mutta valitettavasti asun kaukana Helsingistä, joten jos kokoonnutte/tapaatte Helsingissä niin en pääse mukaan.

      Auttaisi myös sellainen tukiryhmä, että netissä olisi herpesläisillä omat sivut ja siellä saisi keskustella toisten herpesläisten kanssa. Itselläni ainakin on mielessä monia kysymyksiä joihin haluaisin saada muilta herpesläisiltä vastauksia. Eikö kukaan perustaisi sellaisia sivuja?

      • Hopeless

        Noi nettisivut olis parhaat mut kukaa ei sit varmaan osaa tehdä niitä...
        Mä kyllä helsingissä asun et sinänsä toi kokoontuminenkaan ei olis ongelma... :/


    • kannattaja

      Mulle voi lähettää sähköpostia mikäli haluat osallistua ryhmän perustamiseen tai ilmoittautua.
      osoite on [email protected]
      Nettisivutkin on hyvä idea ja alan kehitellä sitäkin. Sen voisi tehdä samalla periaatteella kun on olemassa erilaisiä yhteisöjä netissä.

      • Lähden völjyyn

        Mä lähden kyllä völjyyn jos sellainen tukiryhmä perustetaan. Ilmoitatte varmaan tällä(kin) foorumilla lisäinfoa? Hatunnosto teille!


    • takan loistava tulevaisuus

      Hyvä idea ne sivustot,olis paljon kysymyksiä. Itse olen käynyt Har du herpes sivuilla siellä paljon ruotsiksi infoa, niillä kuulema kolmasosa aikuisista potee herpestä. Mä en tiedä ketään , siitä ei puhuta.

    • juuri saanut taudin :(

      Nettisivut ja tukiryhmä sairaan (ehe ehe) hyvä idea!

      Mulla todettu viikko sitten herpes, mistään ei löydä tukea eikä apua :(

      että jos nettisivut saadaan pystyyn ni ois superia!!

      • onneton17

        Jees... Minkäs ikäset saa osallistua? Kun sen nyt sattuu saamaan pahimmassa iässä niin tuntuu kuin elämä oiskin sit mennyt siinä. Elämänhalu katosi ja syytän vaan itteäni kokoajan...


      • kannattaja

        Heippa kohtalotoverit,

        Meitä on siis sittenkin jokunen jotka haluavat tukiryhmään mukaan. Laitatteko viestiä mulle osoitteeseen [email protected] niin voimme alkaa tekemään asialle jotakin. Ei tähän ikärajaa ole. Ihan anonyymisti voitte viestin laittaa.


      • lapinkulta89
        kannattaja kirjoitti:

        Heippa kohtalotoverit,

        Meitä on siis sittenkin jokunen jotka haluavat tukiryhmään mukaan. Laitatteko viestiä mulle osoitteeseen [email protected] niin voimme alkaa tekemään asialle jotakin. Ei tähän ikärajaa ole. Ihan anonyymisti voitte viestin laittaa.

        Ilmoittakaa ihmeessä jos joku vaan saa sivut pystyyn!!!! Minulla nyt ensimmäistä kertaa kaikkien muiden poskionteloiden yms. lisäksi herpes.. Mieheltäni sain ja se oli kyllä tiedossa. nyt täytyy asian kanssa oppia elämään mutta on ollu HELVETILLISET kivut.... Kumpa nyt vain lähtis pois...


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6063
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3836
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      249
      2188
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1860
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1303
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe