Pidätkö kanssakäymisessä

Baile_Atha_Cliath

siis sellaisesta, jossa voi käyttää täysin mielikuvitusta. Eli aidosti toimiiko nuppi ja alapää ja mielikuvitus? Vai oletko jo luovuttanut? Ja milloin? Jos et niin vauuuw! Kivaaa!

19

1082

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikein kysymyksen

      En ole ihan varma ymmärsinkö oikein ? Miten antanut periksi. Tuskin 50-60v:aat nyt vielä mitään nyhveröitä ole. Nuppi toimii ja kaikki muutkin. Miksi ei onhan näitä jo harjoiteltu. Ulkomuistista voi hurjastella miten lustaa loppuelämän.

    • Ak:n lapio

      Ei toimi nuppi, kun se jäi vetävän käteen. Mieli ku vitus on nin, yäkerrasta tulee tyhjä. Nääs olen sen verran vähäverinen, että josko mulla joskus stondaa Jore, veri pakenee päästä ja pyärryn. Senkin takia olen sellaisessa khagi-tilassa, jossa ei paljon painamisia muista.

      • vaikeeta olemisessa

        Mää en saa sua pois mielestäni varmaan koko hela yönä. Ajattelen vaan miten rankka kohtalo. Miten voi elämä joitakin noin kivittää.


      • mä en nyt kyllä ole yhtään mukana tässä mutta oli miten oli kuullostaa kauheen hauskalta.
        (Enkä ole edes blondi!)

        Toi kuullosti musta sellaiselta verbaalilta mast.....voimistelulta.

        T. Paloma


      • taas kuullosti
        Paloma.se.co kirjoitti:

        mä en nyt kyllä ole yhtään mukana tässä mutta oli miten oli kuullostaa kauheen hauskalta.
        (Enkä ole edes blondi!)

        Toi kuullosti musta sellaiselta verbaalilta mast.....voimistelulta.

        T. Paloma

        feikiltä, eikä edes naurattanut.


      • minä oon ulkona täysi
        taas kuullosti kirjoitti:

        feikiltä, eikä edes naurattanut.

        Mulla pelaa jalatkin, käsien lisäks. Ei kai me nyt toistaitosten kerhoon vielä kuuluta.


      • ainakaan sinä
        minä oon ulkona täysi kirjoitti:

        Mulla pelaa jalatkin, käsien lisäks. Ei kai me nyt toistaitosten kerhoon vielä kuuluta.

        ja minä!♥


      • Ak:n lapio
        Paloma.se.co kirjoitti:

        mä en nyt kyllä ole yhtään mukana tässä mutta oli miten oli kuullostaa kauheen hauskalta.
        (Enkä ole edes blondi!)

        Toi kuullosti musta sellaiselta verbaalilta mast.....voimistelulta.

        T. Paloma

        Ja työpaikan ilmapiirikyselyssä sihteeri vastasi hetken mietittyään kohtaa 63 a. Suhde esimieheen? Kaksi kertaa viikossa.

        Eikä hänkään ollut blondi ei feikki.


      • tänään säväyttänyt kutrit
        ainakaan sinä kirjoitti:

        ja minä!♥

        Hoitanut ja hionut jalat. Tässä vaan mietin laittaisko kirpulan punaista lakkaa varpaan kynsiin. Valkoiset slokit jalkaan(maksi).Syvempään uurrettu toppi päälle. Kyllä löytyy sähköö.


      • taidat olla
        tänään säväyttänyt kutrit kirjoitti:

        Hoitanut ja hionut jalat. Tässä vaan mietin laittaisko kirpulan punaista lakkaa varpaan kynsiin. Valkoiset slokit jalkaan(maksi).Syvempään uurrettu toppi päälle. Kyllä löytyy sähköö.

        tämän palstan miesten tavoitelluin unikuva ensi yönä! :)


      • ite aloitit
        Ak:n lapio kirjoitti:

        Ja työpaikan ilmapiirikyselyssä sihteeri vastasi hetken mietittyään kohtaa 63 a. Suhde esimieheen? Kaksi kertaa viikossa.

        Eikä hänkään ollut blondi ei feikki.

        Minä hymyilen vienosti katsoin peilistä. Miten minä sensuelli ihminen voisin nauraa ääneen.Olen viehko rouvasihminen.


      • minähän vastasin
        ite aloitit kirjoitti:

        Minä hymyilen vienosti katsoin peilistä. Miten minä sensuelli ihminen voisin nauraa ääneen.Olen viehko rouvasihminen.

        vaikka multa ei kysytty mitään, kouluajoilta pukkaa takaumia.


    • Baile_Atha_Cliath

      Saanko lainata koko ketjua seuraavaan runokirjaani?
      voisih
      PS. Joka olisi ensimmäinen... hmm...

      • kuumat aallot

        kun ajattelin jotain ihanaa esseetä. ilman muuta oukkaa paperille.


      • Baile_Atha_Cliath
        kuumat aallot kirjoitti:

        kun ajattelin jotain ihanaa esseetä. ilman muuta oukkaa paperille.

        ??????????`?


    • Että kyllä se mielikuvitus joskus tekee tepposia.

    • enkelitrio

      tarvitaan mielikuvitusta vain,kun hoitaa "velvollisuuksia".Ei bonusten jaossa.Kjäh !

    • nuppi, saanko kysyä?

      • SerpeNTiina

        Kolme ihmeellistä asiaa;D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe