siis sellaisesta, jossa voi käyttää täysin mielikuvitusta. Eli aidosti toimiiko nuppi ja alapää ja mielikuvitus? Vai oletko jo luovuttanut? Ja milloin? Jos et niin vauuuw! Kivaaa!
Pidätkö kanssakäymisessä
19
1082
Vastaukset
- oikein kysymyksen
En ole ihan varma ymmärsinkö oikein ? Miten antanut periksi. Tuskin 50-60v:aat nyt vielä mitään nyhveröitä ole. Nuppi toimii ja kaikki muutkin. Miksi ei onhan näitä jo harjoiteltu. Ulkomuistista voi hurjastella miten lustaa loppuelämän.
- Ak:n lapio
Ei toimi nuppi, kun se jäi vetävän käteen. Mieli ku vitus on nin, yäkerrasta tulee tyhjä. Nääs olen sen verran vähäverinen, että josko mulla joskus stondaa Jore, veri pakenee päästä ja pyärryn. Senkin takia olen sellaisessa khagi-tilassa, jossa ei paljon painamisia muista.
- vaikeeta olemisessa
Mää en saa sua pois mielestäni varmaan koko hela yönä. Ajattelen vaan miten rankka kohtalo. Miten voi elämä joitakin noin kivittää.
mä en nyt kyllä ole yhtään mukana tässä mutta oli miten oli kuullostaa kauheen hauskalta.
(Enkä ole edes blondi!)
Toi kuullosti musta sellaiselta verbaalilta mast.....voimistelulta.
T. Paloma- taas kuullosti
Paloma.se.co kirjoitti:
mä en nyt kyllä ole yhtään mukana tässä mutta oli miten oli kuullostaa kauheen hauskalta.
(Enkä ole edes blondi!)
Toi kuullosti musta sellaiselta verbaalilta mast.....voimistelulta.
T. Palomafeikiltä, eikä edes naurattanut.
- minä oon ulkona täysi
taas kuullosti kirjoitti:
feikiltä, eikä edes naurattanut.
Mulla pelaa jalatkin, käsien lisäks. Ei kai me nyt toistaitosten kerhoon vielä kuuluta.
- ainakaan sinä
minä oon ulkona täysi kirjoitti:
Mulla pelaa jalatkin, käsien lisäks. Ei kai me nyt toistaitosten kerhoon vielä kuuluta.
ja minä!♥
- Ak:n lapio
Paloma.se.co kirjoitti:
mä en nyt kyllä ole yhtään mukana tässä mutta oli miten oli kuullostaa kauheen hauskalta.
(Enkä ole edes blondi!)
Toi kuullosti musta sellaiselta verbaalilta mast.....voimistelulta.
T. PalomaJa työpaikan ilmapiirikyselyssä sihteeri vastasi hetken mietittyään kohtaa 63 a. Suhde esimieheen? Kaksi kertaa viikossa.
Eikä hänkään ollut blondi ei feikki. - tänään säväyttänyt kutrit
ainakaan sinä kirjoitti:
ja minä!♥
Hoitanut ja hionut jalat. Tässä vaan mietin laittaisko kirpulan punaista lakkaa varpaan kynsiin. Valkoiset slokit jalkaan(maksi).Syvempään uurrettu toppi päälle. Kyllä löytyy sähköö.
- taidat olla
tänään säväyttänyt kutrit kirjoitti:
Hoitanut ja hionut jalat. Tässä vaan mietin laittaisko kirpulan punaista lakkaa varpaan kynsiin. Valkoiset slokit jalkaan(maksi).Syvempään uurrettu toppi päälle. Kyllä löytyy sähköö.
tämän palstan miesten tavoitelluin unikuva ensi yönä! :)
- ite aloitit
Ak:n lapio kirjoitti:
Ja työpaikan ilmapiirikyselyssä sihteeri vastasi hetken mietittyään kohtaa 63 a. Suhde esimieheen? Kaksi kertaa viikossa.
Eikä hänkään ollut blondi ei feikki.Minä hymyilen vienosti katsoin peilistä. Miten minä sensuelli ihminen voisin nauraa ääneen.Olen viehko rouvasihminen.
- minähän vastasin
ite aloitit kirjoitti:
Minä hymyilen vienosti katsoin peilistä. Miten minä sensuelli ihminen voisin nauraa ääneen.Olen viehko rouvasihminen.
vaikka multa ei kysytty mitään, kouluajoilta pukkaa takaumia.
- Baile_Atha_Cliath
Saanko lainata koko ketjua seuraavaan runokirjaani?
voisih
PS. Joka olisi ensimmäinen... hmm...- kuumat aallot
kun ajattelin jotain ihanaa esseetä. ilman muuta oukkaa paperille.
- Baile_Atha_Cliath
kuumat aallot kirjoitti:
kun ajattelin jotain ihanaa esseetä. ilman muuta oukkaa paperille.
??????????`?
Että kyllä se mielikuvitus joskus tekee tepposia.
- enkelitrio
tarvitaan mielikuvitusta vain,kun hoitaa "velvollisuuksia".Ei bonusten jaossa.Kjäh !
nuppi, saanko kysyä?
- SerpeNTiina
Kolme ihmeellistä asiaa;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550