miltäs se nyt on maistunut?
Minulta eivät ravintolat ole saaneet sentin senttiä 1. kesäkuuta jälkeen, eivätkä tule saamaankaan. Kukkarokin on kummasti pulskistunut tämän tupakointikiellon jälkeen, joten kiitos siitä. Ravintoloitsijat senkun köyhtyy vaan.
Montakos on jo konkan partaalla tämän viimekuun jälkeen?
Savuton ravintolaelämä
15
572
Vastaukset
- koko ravintola-
elämä, ennen ja jälkeen.
Minusta on omituinen harhakuva, että kaikki käyvät ravintolassa.
Käykööt, joilla on varaa, ja tarvetta.
En ala käymään, kun en ole tähän ikään sitä tapaa opetellut.- riivinrauta
olikin tarkoitettu enemmän niille, jotka siellä ovat ennenkin käyneet ja tupakoivat. *vääntää rautalangasta*
- anteeksi
riivinrauta kirjoitti:
olikin tarkoitettu enemmän niille, jotka siellä ovat ennenkin käyneet ja tupakoivat. *vääntää rautalangasta*
kireänutturainen asenteeni asiaan, täällähän pitää aina peilailla omia, erinomaisia puoliaan! ;=)
- Anskuliini
anteeksi kirjoitti:
kireänutturainen asenteeni asiaan, täällähän pitää aina peilailla omia, erinomaisia puoliaan! ;=)
koko kesän, harmittaa vietävästi kun en pääse terasseille, siideriä tekisi mieli ja montaakin.
- päivä kaiken
Anskuliini kirjoitti:
koko kesän, harmittaa vietävästi kun en pääse terasseille, siideriä tekisi mieli ja montaakin.
muuttaa voi.
- Baile_Atha_Cliath
kävin harvaksellaan aikaisemmin... no meidän ikäisistä tuskin naiset enää tykkää... juodaan kotona ja hakataan vaimoa (jos meidän ikäisillä enää sellaista on)
PS.TÄMÄ on ironiaa... itse? Tuskin... ironiaa joka tapauksessa. vaikka aluksi tuntui että ei ikinä. Täällä on nyt ollut toi savuton ravintola jo joku ehkä kolmisen vuotta ja oli se aluksi vaikeeta. Lopetin röökinpolton vuosi sitten ja nyt tuntuu ihan luonnolliselta istua ravintolassa ja ottaa pari drinkkiä tai lasi pari valkkaria ja ihanaa, silmiä ei kirvele. Suosittelen lopetusta.
T.
Paloma- Baile_Atha_Cliath
tälle palastalle, kun tajusin "Tajuamattomuuden"...
tyhmyys on tavallaan katoavaa kansanperinnettä, tilalle tulossa tylsyys, joka minusta on pelkästään
tylsää.....
Minulle ei ole merkitystä, koska en polta.
- rose*
ravintoloissa kansaa riittää, vaikkei saisi polttaakaan. Eivät varmasti mene konkkaan.
Minusta savuttomuus on hyvä asia, en itse polta.
Tervetullut asia myös ravintoloitten työntekijöille.- henkilökunta käy
vuorotellen takaovella tupakalla. Mulla on näköyhteys kotoani tuohon yhteen ravintolan takaoven alueeseen. Siel ne istuu kököttää, kun ei enää saa työmaansa keittiös poltella.
Kuppila on aika hiljanen, siinä ja siinä että kauanko on pystyssä.
Mä en tätä holhoomista oikein sulata, kohta täytyy olla kypärä päässä että vois tai sais mennä vaikka saunaan. - savuttelukielto
henkilökunta käy kirjoitti:
vuorotellen takaovella tupakalla. Mulla on näköyhteys kotoani tuohon yhteen ravintolan takaoven alueeseen. Siel ne istuu kököttää, kun ei enää saa työmaansa keittiös poltella.
Kuppila on aika hiljanen, siinä ja siinä että kauanko on pystyssä.
Mä en tätä holhoomista oikein sulata, kohta täytyy olla kypärä päässä että vois tai sais mennä vaikka saunaan.on ollu muualla maailmalla pari vuotta, eikä se kuulemma ole asiakkaita vähentäny. Konkursseista puhumattakaan.
savuttelukielto kirjoitti:
on ollu muualla maailmalla pari vuotta, eikä se kuulemma ole asiakkaita vähentäny. Konkursseista puhumattakaan.
en nyt paljoa juokse rafloissa itsekään, (joskus lasten kanssa syömässä) mutta yksikään kantapaikoistani ei ole mennyt konkkaan näiden kolmen(?) vuoden aikana mitä täällä savuttelukielto on ollut voimassa. Epäilen että voi olla hieman hiljaista aluksi, mutta ihmiset tottuu.
T.
Paloma- listata nämä
savuttelukielto kirjoitti:
on ollu muualla maailmalla pari vuotta, eikä se kuulemma ole asiakkaita vähentäny. Konkursseista puhumattakaan.
maat muualla maailmassa? Mun tiedossa on Irlanti ja Ruotsi ja Kalifornia Amerikassa.
Mä uskosin, että missään muualla maailmassa ei holhota ihmisiä niin paljon kuin Suomessa.
Kuinka on esim. eteläinen Eurooppa hoitanut tupakka-asian, onko kieltoja? Onko sulla tietoo? Sillä eihän tämä ole ainoastaan eurooppalainen ongelma.
Joidenkin maiden elinkeinona on tupakanviljely ja huumeiden viljely. En todellakaan suosi enkä sallisi kummankaan kasvattamista, mutta mitä niillä kuivilla mailla voisi tuottaa. Jäänee arvoitukseksi. listata nämä kirjoitti:
maat muualla maailmassa? Mun tiedossa on Irlanti ja Ruotsi ja Kalifornia Amerikassa.
Mä uskosin, että missään muualla maailmassa ei holhota ihmisiä niin paljon kuin Suomessa.
Kuinka on esim. eteläinen Eurooppa hoitanut tupakka-asian, onko kieltoja? Onko sulla tietoo? Sillä eihän tämä ole ainoastaan eurooppalainen ongelma.
Joidenkin maiden elinkeinona on tupakanviljely ja huumeiden viljely. En todellakaan suosi enkä sallisi kummankaan kasvattamista, mutta mitä niillä kuivilla mailla voisi tuottaa. Jäänee arvoitukseksi.http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_smoking_bans
Maakohtaiset selvitykset ja lainsäädäntö.
Ole hyvä.
t. Paloma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522