miltäs se nyt on maistunut?
Minulta eivät ravintolat ole saaneet sentin senttiä 1. kesäkuuta jälkeen, eivätkä tule saamaankaan. Kukkarokin on kummasti pulskistunut tämän tupakointikiellon jälkeen, joten kiitos siitä. Ravintoloitsijat senkun köyhtyy vaan.
Montakos on jo konkan partaalla tämän viimekuun jälkeen?
Savuton ravintolaelämä
15
555
Vastaukset
- koko ravintola-
elämä, ennen ja jälkeen.
Minusta on omituinen harhakuva, että kaikki käyvät ravintolassa.
Käykööt, joilla on varaa, ja tarvetta.
En ala käymään, kun en ole tähän ikään sitä tapaa opetellut.- riivinrauta
olikin tarkoitettu enemmän niille, jotka siellä ovat ennenkin käyneet ja tupakoivat. *vääntää rautalangasta*
- anteeksi
riivinrauta kirjoitti:
olikin tarkoitettu enemmän niille, jotka siellä ovat ennenkin käyneet ja tupakoivat. *vääntää rautalangasta*
kireänutturainen asenteeni asiaan, täällähän pitää aina peilailla omia, erinomaisia puoliaan! ;=)
- Anskuliini
anteeksi kirjoitti:
kireänutturainen asenteeni asiaan, täällähän pitää aina peilailla omia, erinomaisia puoliaan! ;=)
koko kesän, harmittaa vietävästi kun en pääse terasseille, siideriä tekisi mieli ja montaakin.
- päivä kaiken
Anskuliini kirjoitti:
koko kesän, harmittaa vietävästi kun en pääse terasseille, siideriä tekisi mieli ja montaakin.
muuttaa voi.
- Baile_Atha_Cliath
kävin harvaksellaan aikaisemmin... no meidän ikäisistä tuskin naiset enää tykkää... juodaan kotona ja hakataan vaimoa (jos meidän ikäisillä enää sellaista on)
PS.TÄMÄ on ironiaa... itse? Tuskin... ironiaa joka tapauksessa. vaikka aluksi tuntui että ei ikinä. Täällä on nyt ollut toi savuton ravintola jo joku ehkä kolmisen vuotta ja oli se aluksi vaikeeta. Lopetin röökinpolton vuosi sitten ja nyt tuntuu ihan luonnolliselta istua ravintolassa ja ottaa pari drinkkiä tai lasi pari valkkaria ja ihanaa, silmiä ei kirvele. Suosittelen lopetusta.
T.
Paloma- Baile_Atha_Cliath
tälle palastalle, kun tajusin "Tajuamattomuuden"...
tyhmyys on tavallaan katoavaa kansanperinnettä, tilalle tulossa tylsyys, joka minusta on pelkästään
tylsää.....
Minulle ei ole merkitystä, koska en polta.
- rose*
ravintoloissa kansaa riittää, vaikkei saisi polttaakaan. Eivät varmasti mene konkkaan.
Minusta savuttomuus on hyvä asia, en itse polta.
Tervetullut asia myös ravintoloitten työntekijöille.- henkilökunta käy
vuorotellen takaovella tupakalla. Mulla on näköyhteys kotoani tuohon yhteen ravintolan takaoven alueeseen. Siel ne istuu kököttää, kun ei enää saa työmaansa keittiös poltella.
Kuppila on aika hiljanen, siinä ja siinä että kauanko on pystyssä.
Mä en tätä holhoomista oikein sulata, kohta täytyy olla kypärä päässä että vois tai sais mennä vaikka saunaan. - savuttelukielto
henkilökunta käy kirjoitti:
vuorotellen takaovella tupakalla. Mulla on näköyhteys kotoani tuohon yhteen ravintolan takaoven alueeseen. Siel ne istuu kököttää, kun ei enää saa työmaansa keittiös poltella.
Kuppila on aika hiljanen, siinä ja siinä että kauanko on pystyssä.
Mä en tätä holhoomista oikein sulata, kohta täytyy olla kypärä päässä että vois tai sais mennä vaikka saunaan.on ollu muualla maailmalla pari vuotta, eikä se kuulemma ole asiakkaita vähentäny. Konkursseista puhumattakaan.
savuttelukielto kirjoitti:
on ollu muualla maailmalla pari vuotta, eikä se kuulemma ole asiakkaita vähentäny. Konkursseista puhumattakaan.
en nyt paljoa juokse rafloissa itsekään, (joskus lasten kanssa syömässä) mutta yksikään kantapaikoistani ei ole mennyt konkkaan näiden kolmen(?) vuoden aikana mitä täällä savuttelukielto on ollut voimassa. Epäilen että voi olla hieman hiljaista aluksi, mutta ihmiset tottuu.
T.
Paloma- listata nämä
savuttelukielto kirjoitti:
on ollu muualla maailmalla pari vuotta, eikä se kuulemma ole asiakkaita vähentäny. Konkursseista puhumattakaan.
maat muualla maailmassa? Mun tiedossa on Irlanti ja Ruotsi ja Kalifornia Amerikassa.
Mä uskosin, että missään muualla maailmassa ei holhota ihmisiä niin paljon kuin Suomessa.
Kuinka on esim. eteläinen Eurooppa hoitanut tupakka-asian, onko kieltoja? Onko sulla tietoo? Sillä eihän tämä ole ainoastaan eurooppalainen ongelma.
Joidenkin maiden elinkeinona on tupakanviljely ja huumeiden viljely. En todellakaan suosi enkä sallisi kummankaan kasvattamista, mutta mitä niillä kuivilla mailla voisi tuottaa. Jäänee arvoitukseksi. listata nämä kirjoitti:
maat muualla maailmassa? Mun tiedossa on Irlanti ja Ruotsi ja Kalifornia Amerikassa.
Mä uskosin, että missään muualla maailmassa ei holhota ihmisiä niin paljon kuin Suomessa.
Kuinka on esim. eteläinen Eurooppa hoitanut tupakka-asian, onko kieltoja? Onko sulla tietoo? Sillä eihän tämä ole ainoastaan eurooppalainen ongelma.
Joidenkin maiden elinkeinona on tupakanviljely ja huumeiden viljely. En todellakaan suosi enkä sallisi kummankaan kasvattamista, mutta mitä niillä kuivilla mailla voisi tuottaa. Jäänee arvoitukseksi.http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_smoking_bans
Maakohtaiset selvitykset ja lainsäädäntö.
Ole hyvä.
t. Paloma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262446- 1142076
- 1211732
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451557Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91497Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161231044Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87975Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949