Kerro minulle unesi

kahjovaakutin

Kerropa joku hullunkurinen uni, joka on jäänyt mieleesi. Ei tseksiunia kiitos, en kestä niitä.
Uskotko että unilla on joku merkitys, vai ovatko ne vain alitajunnan virtaa? Minä näin taannoin unta että Taikis tuli meille kylään kahden pullaposkisen naisen kanssa. Mitähän sekin mahtoi tarkoittaa?
Hyvää päivänjatkoa, mie lähden töihin.

48

4471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -NK-

      Vai unia tässä vielä pitäisi alkaa repostella!
      En nyt millään muista nähneeni kenestäkään palstalaisesta mitään unta.

      Ihmin miks varten et muka tseksi unia kestä?
      Se tästä puuttuisi, jos vaikka arkku änkäisi viereen unissa.

      • Jermuxi tms.

        kun taitaa olla tuota omavaraisuusastetta noissa tseksiunissa riittävästi..Sitten pitäs vieltä muittenkin juttuja jaksaa kuunnella...Kjäh! Näin mää eppäilen.


      • kahjovaakutin

        halua kuulla muiden tseksiunia, tiedä mitä lisäilisitte niihin… Kyllä mä arkkiksen voisin viereeni ottaa, aattele jos se lausuisi kauniin runon ennen kuin haukkuisi lyttyyn. :)


      • Ak:n lapio

        Sitä kun sinulla kaikkea muuta on, niin ei puutu kuin arkku vierestä.


      • Jermuxi tms.

        Me luottamuksellisesti sitten arvijoitaan suoritukset. Niiiiiiiiin!


      • kahjovaakutin

        kerro heti ketä tsekstailit ja miten? Mie tikahdun uteliaisuuteen.


      • Jermuxi tms.

        tässä tehdään puolipuolueellista tieteellistä tutkimusta, jonka nimissä jermukin ehkä uhrautuupi. Kahjovaakun kanssa siis ollaan pelkkänä korvanlehtenä.


      • -NK-
        Ak:n lapio kirjoitti:

        Sitä kun sinulla kaikkea muuta on, niin ei puutu kuin arkku vierestä.

        Just tässä fengshui siivouksen yhteydessä helotettu kapioarkku siirtyi makkarista eteiseen. Avain on hukassa. En muista millään onko siellä sisällä aarre.

        *lähtee tiirikoimaan*


      • -NK-

        Unissa tseksaaminen ei vielä mikään lööpin kokoinen uutinen edes täällä olisi:D Mutta jos joku tunnustaisi ihan realissa tseksaileen palstalaisen kans, niin johan sivu repeisi!!!

        -tietysti sun unirakastajas oli toi kaatuileva mies-

        *pinkoo pakoon*


      • mayanna

        tarkoitatko päiväunia? ;)


      • mayanna

        - eikä unessa huomaa mitään 'erikoista', kaikki on päivänselvää.

        Iski uteliaisuus minullekin; oletkos sitten katsellut Päiväunia palstakavereista? *höröttää korviaan*


      • mayanna

        *lakaisee pettyneenä maton alle pöydälle nostetun kissan*

        Olis ollut niiiiin mukavan kesäinen keskustelunaihe :D


      • mayanna

        - ei se kyllä ihan näin toimi, meinaan toispuoleisesti, tämäkään :D

        Tunnen niin vähän tätä porukkaa, että vähän on hankala päiväuneksia.. *pitää sormia ristissä selän takana* Ajattelin, että antaisit pari vinkkiä varteenotettavista... Siis ihan vaan näin meidän tyttöjen kesken tietenkin....


      • -NK-

        ---kuka näistä tietää------

        *ei uskalla kuvitella*


      • kahjovaakutin
        Jermuxi tms. kirjoitti:

        tässä tehdään puolipuolueellista tieteellistä tutkimusta, jonka nimissä jermukin ehkä uhrautuupi. Kahjovaakun kanssa siis ollaan pelkkänä korvanlehtenä.

        totuus esiin ja sassiin. Eipä se tutussa porukassa mihinkään leviä. :)


      • unen ja toden raja
        -NK- kirjoitti:

        ---kuka näistä tietää------

        *ei uskalla kuvitella*

        Uneksiessa voi toivottu muuttua todeksi....


    • dreamer ¨_ ¨

      tottakai niillä on merkitys just siks että ne on alitajunnan virtaa!
      Kunpa näkisinkin unta eräästä.. ;)

      • kahjovaakutin

        harmi ettei unia voi tilata, tietyn aiheisia. Jotkut unet haluaisin nähdä uudestaan, mutta näen tuplaten vain sellaisia joista en tykkää tai en tajua niistä mitään. Jostain palstalaisestako haaveilet vai ihan live-ihastuksesta?


    • Puhurix

      villisika juoksi mökkimme viereisellä pellolla. Sitten minä istuin katsomassa telkkaria ja yhtäkkiä minulle sanottiin, että oletpa lihonut. Siis liittyykö se villisika jotenkin mun lihomiseen? Ehkä mä söin sen sitten siinä välissä.

      • kahjovaakutin

        ihan pähkähullu uni. Luulen että Taikiksen kaverit söi sen sian, koska niille tuli pullaposket. Sä olet voinut sitte lihoa muuten vaan, tai jos se uni oli varoitus ettei pidä syödä sikaa.


    • jane.london

      unen näin.
      Sulla on Taikikseen jonkin sortin suhde..eli olette kaiffareita.
      Pullaposkiset ovat niitä mukamas parempia ihmisiä sun suhteen..oletat niiden olevan sua miellyttävämpiä suhteessa Taikikseen!

      • jane.london

        mutta se oli surkee esitys eli poistin viestin.
        Yritän muotoilla uudestaan jahka se sitten olisi parempi:)


      • kahjovaakutin

        menin entistä enemmän sekaisin. :)


    • yopollo

      käyttää yönsä johonkin muuhun kuin unennäkemiseen...

      Huvittavista unista sen verran että koko joukko lintubongareita pitää listaa myös unipinnoistaan. Itse asiassa kahta, toiseen kuuluvat lajit joita voi nähdä täällä Suomessa ja maailmassa, toiseen taas lajit joita ei ole vielä mistään koskaan löydetty.

      Lähden tästä töihin miekin.

      • kahjovaakutin

        miksi sitä sanotaan unipinnalistaksi?
        Onko koirulisi muuten paremmassa kunnossa, sairas eläin on sydäntäsärkevää katseltavaa. Siitä tuli mieleen jo aikaa edesmennyt oma koirani, jota amppari pisti persuksiin. Kyllä paineli lujaa koppiinsa. :(

        Ihmisellä lemmensairaus ei ole ollenkaan väheksyttävä juttu *etsii tolppakenkiä*


      • yopollo
        kahjovaakutin kirjoitti:

        miksi sitä sanotaan unipinnalistaksi?
        Onko koirulisi muuten paremmassa kunnossa, sairas eläin on sydäntäsärkevää katseltavaa. Siitä tuli mieleen jo aikaa edesmennyt oma koirani, jota amppari pisti persuksiin. Kyllä paineli lujaa koppiinsa. :(

        Ihmisellä lemmensairaus ei ole ollenkaan väheksyttävä juttu *etsii tolppakenkiä*

        on siis sellainen lintuhavainto josta tekijä myöntää reilusti ettei ole ollut sen tehdessään ihan valppaimmillaan. Toki usein epäillään monia muitakin havaintoja unissaan tehdyiksi, mutta unipinnassa oleellista on tuo tunnustus. Kerääminen vaikeutuu oleellisesti jos unipinnoiltakin vaaditaan jatkossa joko tunnistuskelpoinen kuva tms dokumentti tai vaihtoehtoisesti vähintään kahden henkilön samaa havaintoa koskeva selostus.

        Koiraparkani jouduin viemään lääkäriin sen viimeisen kerran. Hain takaisin kotiin viime perjantaina tuhkauurnassa. Hautaus sitten huomenna. Sinne edellisten tuntumaan.


      • yopollo
        kahjovaakutin kirjoitti:

        miksi sitä sanotaan unipinnalistaksi?
        Onko koirulisi muuten paremmassa kunnossa, sairas eläin on sydäntäsärkevää katseltavaa. Siitä tuli mieleen jo aikaa edesmennyt oma koirani, jota amppari pisti persuksiin. Kyllä paineli lujaa koppiinsa. :(

        Ihmisellä lemmensairaus ei ole ollenkaan väheksyttävä juttu *etsii tolppakenkiä*

        näen unta että tämä sivusto toimisi edes joskus mitenkuten luotettavasti, mutta unta se vain on.

        Vastaus lähti tuohon väliin ja väittää että vielä moneen kertaan, mitään ei kuitenkaan näy.


      • kahjovaakutin
        yopollo kirjoitti:

        on siis sellainen lintuhavainto josta tekijä myöntää reilusti ettei ole ollut sen tehdessään ihan valppaimmillaan. Toki usein epäillään monia muitakin havaintoja unissaan tehdyiksi, mutta unipinnassa oleellista on tuo tunnustus. Kerääminen vaikeutuu oleellisesti jos unipinnoiltakin vaaditaan jatkossa joko tunnistuskelpoinen kuva tms dokumentti tai vaihtoehtoisesti vähintään kahden henkilön samaa havaintoa koskeva selostus.

        Koiraparkani jouduin viemään lääkäriin sen viimeisen kerran. Hain takaisin kotiin viime perjantaina tuhkauurnassa. Hautaus sitten huomenna. Sinne edellisten tuntumaan.

        olen kovasti pahoillani. Uskollisen ystävän päästäminen koirataivaaseen on kova paikka, mutta palvelus sille. Eläinlääkärin pöydälle jäi omakin hauveli aikoinaan, ja kyllä siinä melkoinen parku pääsi pitkän aikaa.
        Ehkä joskus hankit toisen koiran, ei tietenkään entisen tilalle niin kuin asiaa tuntemattomat joskus ajattelevat, vaan omalle paikalleen.


      • yopollo
        kahjovaakutin kirjoitti:

        olen kovasti pahoillani. Uskollisen ystävän päästäminen koirataivaaseen on kova paikka, mutta palvelus sille. Eläinlääkärin pöydälle jäi omakin hauveli aikoinaan, ja kyllä siinä melkoinen parku pääsi pitkän aikaa.
        Ehkä joskus hankit toisen koiran, ei tietenkään entisen tilalle niin kuin asiaa tuntemattomat joskus ajattelevat, vaan omalle paikalleen.

        henkisesti raskasta tuommoinen on, että toipuminen vie aikansa. Saa nähdä, tuleeko enää seuraavaa, taidan kiintyä niihin liikaa.

        Käytiin sen kanssa näitä bongausreissuja, siperiansirri jäi sitten häneltä näkemättä, siellä jouduin jo käymään yksin.


      • kahjovaakutin
        yopollo kirjoitti:

        henkisesti raskasta tuommoinen on, että toipuminen vie aikansa. Saa nähdä, tuleeko enää seuraavaa, taidan kiintyä niihin liikaa.

        Käytiin sen kanssa näitä bongausreissuja, siperiansirri jäi sitten häneltä näkemättä, siellä jouduin jo käymään yksin.

        tajuttoman koville koirulin kuolema ottaa.
        Tässä kevennykseksi, palstoilta lainattua:

        Jos voit aloittaa päiväsi ilman kahvia,
        jos voit olla iloinen kivuista ja murheista huolimatta,
        jos voit olla valittamatta etkä pitkästytä ihmisiä omilla murheillasi,
        jos voit syödä samaa ruokaa vaikka joka päivä ja olla siitä kiitollinen,
        jos voit ymmärtää että rakkaimpasi ovat liian kiireisiä ollakseen kanssasi,
        jos voit olla välittämättä siitä, että ihmiset ottavat sinun tavaroitasi,
        jos voit kestää kritiikkiä ja syytöksiä loukkaantumatta,
        jos voit kohdata maailman valehtelematta,
        jos voit parantaa päänsärkysi ilman lääkkeitä,
        jos voit iloita ja rentoutua ilman alkoholia,
        …. olet perheen koira.......


    • mayanna

      enimmäkseen ne ovat sitä väliaikaistiedostojen tyhjentelyä päivän päätteeksi. Nukun yöni rauhallisesti, painajaisia en juuri näe (oletan sen johtuvan osittain siitä, etten katsele televisiota).

      Olen varmaan kertonut tällä palstalla parista unestani jossain vaiheessa. Toinen niistä 'odottaa' edelleen tulkintaa (Kerron uudelleen, jos joku haluaa esittää tulkintoja).

      Eräs uni on saanut minut täysin hämilleni, näin sen vajaa vuosi sitten. En ole milloinkaan polttanut tupakkaa (pari savuketta nuorena puoliväksisin). Unessa seisoin avoimen ikkunan ääressä täällä kotonani ja vedin henkeen tupakkaa olan takaa. Tunsin kaikkialla ruumissani, miten sen vaikuttavat aineet etenivät minussa ja se tuntui sanoinkuvaamattoman hyvältä. Vetelin sauhuja posket lommolla miettien, että nytkö minusta tällä iällä tulee tupakoitsija, miksi vasta nyt tajuan miten hyvältä se tuntuu. Sytytin toisenkin tupakan miettiessäni, miten lapsille selitän ruvenneeni tupakanpolttoon yhtäkkiä, vaikka siihen asti olin sitä niin vastustanut. Tuossa unessa en puhunut kenellekään, keskityin vain Nautintoon (joka oli lähes verrattavissa erääseen toiseen aikuisten nautintoon). Aivan käsittämätön hyvänolon tunne jostain sellaisesta, jota oikeasti inhoaa...

      • kahjovaakutin

        tuollaisen tupakkiunen voisi nähdä jos yrittää raivoisasti lakkoa. Mutta just noin hyvältä se valitettavasti usein maistuu. Nythän kaikki maailman tupakoitsijat yritetään saattaa pakolliseen lakkoon oikein lain voimalla, mutta se tuskin estää ketään polttamasta, niin tiukasti tämä aine koukussa pitää. Lakossa voi sanoa onnistuneensa kun arkun kansi kolahtaa kiinni, ei aikaisemmin.


    • ...läpinäkyvää ;) Ethän sie tietenkään tseksiunia halua kuulla, etkä niitä tietysti kestäisikään hohhoijakkaa...Uskokoon ken haluaa ;)

      Jos olisit reilusti ja suoraan niitä palstalaisten tseksiunia udellut niin olisin voinut yhden kertoa..ja siinä oli huom. onnellinen loppu ;)

      • kahjovaakutin

        tää olikin sellaista käänteiskyökkipsykolokiaa. Kielsin kertomasta tseksiunia, mistä seurasi että yksi sun toinen vihjailee näkevänsä palstatsekstailu-unosia.
        Millä tavalla sun unella oli onnellinen loppu, onnistuiko morsio pääsemään karkuun? Arvelen että sun saamiset jää uni-tilaan (jos sinnekään), ja jouhipatja on naftaliinissa komeron perällä.


      • kahjovaakutin kirjoitti:

        tää olikin sellaista käänteiskyökkipsykolokiaa. Kielsin kertomasta tseksiunia, mistä seurasi että yksi sun toinen vihjailee näkevänsä palstatsekstailu-unosia.
        Millä tavalla sun unella oli onnellinen loppu, onnistuiko morsio pääsemään karkuun? Arvelen että sun saamiset jää uni-tilaan (jos sinnekään), ja jouhipatja on naftaliinissa komeron perällä.

        ..läpinäkyvää, kuten yöpaitasikin..Lurps ;)

        Se onnellinen loppu unissani tietty tarkottaa sitä että pääsen aina karkuun, tuntu että kaikk naiset on jotain lintutietelijöitä joiden ainoa elämäntarkoitus on rengastaminen, sehän taas minulle ei ihan heti passaa...tai mistäs sitä koskaa tietää mitä kesä tuo tullessaan ;)


    • naisen ?

      Minkälainen sellainen on ?Lihava ?

      • kahjovaakutin

        lihavaa kuin posket, sellaiset tosi paksut ja pulleat molemmilla neitosilla.


    • Yleensä tulee nukuttua silmät kiinni joten ei unia tule nähdyksi. :)
      Kerran näin omasta mielestä hassua unta. Olin menossa pankkiin pyytämään lainaa ja näin unta kuinka pankinjohtaja (nainen) tivasi useampaan kertaan kuinka maksaisin lainan takaisin. Unessa taisin tiuskaista jotain sellaista, että tulen vaikka pesemään ikkunasi, jos tiukaksi menee.

      Untahan se vain oli, mutta seuraavana päivänä pankkiin mennessäni laina-asiaani oli todella hoitamassa nainen. Ikkunanpesusta ei tosin sovittu, mutta siinä neuvotteluiden lomassa edellisyön uni tuli mieleen.

      Taisin vain jännittää lainan saamista niin hemmetisti, että näin siitä unta.

      • kahjovaakutin

        uni herätti kaikenlaisia kysymyksiä. Oliko sulla livessä ikkunalasta mukana kun menit pankkiin? Osaatko ylipäänsä pestä ikkunoita? Ketä palstalepakkoa pankinjohtaja eniten muistutti?


      • kahjovaakutin kirjoitti:

        uni herätti kaikenlaisia kysymyksiä. Oliko sulla livessä ikkunalasta mukana kun menit pankkiin? Osaatko ylipäänsä pestä ikkunoita? Ketä palstalepakkoa pankinjohtaja eniten muistutti?

        En nyt sentään pesulastaa mukaani ottanut, mutta nöyrän mielen ja takaraivooni valmiiksi iskostetut vuorosanat. Nekin vain sitä silmälläpitäen jos joutuisin hiillostetuksi pahanpäiväisesti ennenkuin saisin lainapäätöksen.

        Ikkunoiden pesu onnistuu tarvittaessa. Ja mitä tulee siihen ketä muistutti, niin veikaanpa ettei täältä löydy yhtään niin tiukkailmeistä lepakkoa.


    • hurlumi

      ...usein lensin unissani. Se oli hemmetin hykerryttävä tunne, leijuin ilmassa ja olo oli taivaallinen. Pahaksi onnekseni luin sittemmin Freudin Unien Tulkinnan, jossa muistaakseni viitattiin siihen, että lentämisunet ovat seksuaalisuuden esiinkumpuamista. Ja kyllähän sillä Angelica-kirjamäärällä, mitä 12-13-vuotiaana ahmin, se paljon mahdollista on. Tosin Koka-Freud libidon esiintuojana pyrki nyt näkemään seksuaalisuutta vähän liikaakin joka paikassa.

      Annas kun arvaan: et ole tietenkään koskaan unissasi lentänyt, senkin vanha kalkkuna?

      • kahjovaakutin

        en ole lentänyt unessa enkä livessäkään, paitsi kapakista ulos eikä se mitenkään taivaalliselta tuntunut. Niin ja tietysti lentokoneessa.

        Veli Freud oli varmasti oikealla asialla; muistelen että tseksuaalisuutesi on kumpuillut täällä palstallakin enempi ja vähempi, joten unesi on saattanut olla jonkinmoinen enne tulevasta. Mitä muuta kuuluu, sinä kulahtanut lepakko? Tseksunet esiin! *mylvii*


    • Sattuipa kivasti kun huomasin tämän näytön kylkeen liimattuna.

      Uni on kaunis, elämä ei.
      Elämä on totta, uni ei.
      Unta kestän, elämää en.
      Elämää elän, unta en

    • Anonyymi

      Ihanaa, että tämmöinen keskustelupalsta on olemassa. Juuri etsin sellaista. <3

      Oon nähnyt nyt tän vuoden aikana pari kertaa omituisia unia, ilman että oon osannu itse itselleni kertoa mitä niillä on tarkoitettu.

      Oon hakemassa nyt jatko-opiskelemaan ja oon käynyt n. eri valmennuskursseja joista toisesta niistä en kokenu oikee saaneeni paljon mitään irti. Lopetin ja jatkoin toista ja nyt odottellaan tuloksia.. 5kk aikana en oo aaanur kuitenkaa kiinni, mitä seuraavat unet ovat yrittäneet mulle kertoa ja olisin kiitollinen, jos joku pystyis jälkeenpäi avaamaan unien kautta, et mitä jokin yrittää mulle sanoa.

      Mut vielä ku kävin valmennusta ,niin näin unta kuolemasta tosi usein, kuoleman pystyn tulkitsemaan hyvin tulevaisuuden muutoksena omassa elämässä joten se oli omalla tavallaan ymmärrettävä uni. MUTTA .. kunnes eräänä yönä mä kuulin unessani suden ulvontaa. Ulvonta kuului kaukaa ja sen äänen osasin suunnistaa edestä päin, vaikka oikeesti valveilla olen huono suunnistamaan. Unessa olen jossain mäen päällä, et kun katsot eteenpäin niin näet pikkutien joka johtaa metsään. Sieltä edestä päin tulee lauma ihmisiä, jotka lähestyessään sanoo mulle, et "Susi on tuolla" ja tää porukka poistuu hätäsesti pois tieltä. Mä en seuraa tätä porukkaa vaan jään katsomaan sinne metsään, ilman että liikahdan ja havahdun siihen, että herään unesta.

      Luin netistä, että suden ulvonta tarkoittais unessa hätiköityä päätöstä ja mietin sitä sen jälkeen, kunnes yhtenä päivänä päätin etten haekkaan toiseen vaihtoehtoon, mihin alunperin ajattelin hakea opiskelemaan, olisin hakenut siihen koska se olis mun unelma. Kyseinen ala on sellainen mikä mua kiinnostais ja näin, vaikka se vaatis multa paljon pusertamista. Mutta myös olen ton ekan valmennuksen jälkeen miettinyt olla hakematta, koska koen olevani en kovin tarpeeks lahjakas alalle. Mut kuitenkin joku vetää mua silti puoleensa sille alalle ja sanotaan näi et ala, minkä piti päättämiseni jälkeen olla mun uus ykkösvaihtoehto on nyt tuntunut alalta, johon en välttämättä ehkä ekana hakis. Varmasti parempi työllistyminen olis ns. liiketalouden puolelta, mutta oon opiskellut sitä jo ja en oikeen tunne sitä omaks sillai. Tässä on myös se, että se on kuitenkin 50-50 otanko liiketalouden jälleen vai tän unelma alan, koska yrittäjyys kiinnostaa ainakin nyt ja lopulta yhdistäisin kummankin. Se mikä jarruttaa unelman kanssa on, et kyseinen koulu mihin menisin niin välttämättä opetus ei oo sellaista mitä ne mainostaa itse sen olevan. Ja mulla on kokemusta datanomi opintojen kautta myös aivan surkeastakin koulusta. Joten laittaa miettimään..

      Piti kertoa tää äskönen liibalaaba sen takia, et NYT viime yönä taas mä näin unta jossa olin normisti kotona, mutta ensin mun jalkojen välistä suhahtaa hiiri, joka hetken kulttua mentyä mun ohi osaakin lentää xD

      Ja noh.. Se hiiri lenteleekin kuin kärpänen mun ylläni ja mä oon ihan paniikissa unessa tietenkin, koska en nyt vaan ole mikään hiirien ystävä. Herään siihen, kun se hiiri laskeutuu mun päänpäälleni unessa.

      Se miksi kerroin nää unet on se, että osaisko joku kertoa mulle mitä tää HIIRI unessa oikeesti tarkoitti? Miksi se osas lentää yhtäkkiä? Ja tää susi juttu, olenko oikeilla jäljillä oman tulkinnan kanssa et se uni halus et harkitsen asioita uusiks vai mitä? Mitä näillä muilla alitajunta on ehkä yrttäny mulle sanoa? Kiitos vastauksista!

    Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe