Conway?

Selinda

Tietääkö joku mistä voisi löytää elokuvan nimeltä Conway? Se on 70-luvulta ja kertoo rekkakuskien kapinasta. Asialla on kiire. Suuri kiitos jo etukäteen vastanneille tietoa omanneille. Terv. Selinda

5

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy ainakin

      Videodivarista. Googleta "videodivari" joka sijaitsee Jyväskylässä ja hintaa taisi olla 20 euron paikkeilla, ellei sitten ole kesäalessa.

      Amazonista saa ehkä halvemmalla (12 dollaria) Jenkkien Amazonista, mutta aikaa menee vähän pidempään.

      Olen itse tilannut Videodivarista paljon ja jos heillä on varastossa niin jos teet tilauksen tänään niin tiistaina leffa on sinulla - en tiedä miten näin kesäaikana, mutta Videodivarista saa ehdottomasti valtakunnan nopeimman palvelun eikä tarvi jännittää ulkomailta tilatessa, että hukkaako posti.

    • ed...

      Hei! Ei ole vielä julkaistu Suomessa, joten odotusaika on 2 viikkoa. Huomasin, että Englannin Amazonista saat sen aika edullisesti 6 puntaa postituskulut, joten tulee halvemmaksi tilata postikuluineen Amazonista. En tiedä meneekö mainostamisen puolelle, mutta siellä on Swoop-miminen firma, josta olen tilannut ja toimitukset tulevat tosi nopeasti (3-4 pv) ja asiakaspalautekin on melkein 100%.

      Onnea etsintään. Toi leffa tuli telkkarista muutama vuosi sitten. Muistan hyvin. Ihan ok, vaikkei ihan minun makuuni.

    • Max T W

      Peckinpah oli jo tuohon aikaan luisumassa päivärytmiin, jonka aloittivat pari tiukkaa vodka-paukkua ja loppupäivä menikin Matineilla. Ja ilta ja yö. Valitettavasti sen Convoystakin huomaa.

      • Kaaku

        Junior Bonner taisi olla viimeinen leffa, jolloin mestarin ryyppääminen pysyi vielä jotenkin kurissa. Convoyn aikaa luonnehtisin sitten enemmänkin Peckinpahin ns. myöhäiskokkelistiseksi kaudeksi.


      • Max T W
        Kaaku kirjoitti:

        Junior Bonner taisi olla viimeinen leffa, jolloin mestarin ryyppääminen pysyi vielä jotenkin kurissa. Convoyn aikaa luonnehtisin sitten enemmänkin Peckinpahin ns. myöhäiskokkelistiseksi kaudeksi.

        voi olla, voi olla, he was one mean marine...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      43
      8305
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4756
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      68
      3582
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2206
    5. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      18
      1847
    6. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1729
    7. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1717
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      363
      1602
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      66
      1263
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      280
      1162
    Aihe