Avaimenhaltijoita?

KE63R

Avaimenhaltijoiden ajatuksia ja kommenteja kaivataan osoitteessa:http://groups.msn.com/Chastitybelt
Myös kaikki muutkin siveysvyön käytöstä kiinnostuneet keskustelemaan!! Tarkistan jäsenyyshakemukset päivittäin, joten mukaan pääsee nopeasti.

9

4520

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällä

      Satunnaisena kirjoittelijana, se on avoimella palstalla helpompaa ja varmasti saavuttaa suuremman joukon kiinnostuneita. (Kts. aikaisempien kommenttien-ja lukijoiden määrää) Minun kanta on että aion kirjoittaa ja lukea Suomi24 kuten aikaisemminkin. Sehän näiden palstojen tarkoitus on. Vaikka asiattomia kommentteja väliin tuleekin, niin mitä niistä. Niitä on jokapaikassa ja niitä ei kannata huomioida. En tarkoita että sinun palstasi olisi huono juttu, päinvastoin. Mutta en halua että täältä loppuu keskustelu aiheesta, jota olen jo avaimenhaltijana vähän odotellutkin...

      • KE63R

        Luen ja kirjoittelen itsekin myös tällä palstalla edelleen. Kuitenkin tietylle kohderyhmälle suunnattu foorumi toimii ehkä paremmin, jos halutaan keskustella aiheesta syvällisemmin toisten samanhenkisten kanssa. Toivotaan kuitenkin, että asiallinen keskustelu aiheesta jatkuu täällä ja toivon että myös avaamallani palstalla.


      • kaivataan

        Keskustelu on vähän hiljentynyt aiheesta. Eikö porukka ole kesällä koneen ääressä? Näin kesä- aikana haluaisin uusia ideoita miten muut toimivat. Meillä ei mies käytä shortsien alla lukittuna alushousuja. Olen huomannut että jotenkin se kiihottaa sitä ja jos ei muuten niin lahkeesta kun laittaa käden niin johan yrittää alkaa tapahtua. Ja onpa CB.llä enemmän tilaa heilua. Sperman syöntiä myös harjoiteltiin runkkaamalla kondomiin. Ja nyt lentää suoraan suuhun kuin vanhalta tekijältä. Täytyyhän kesähelteellä jotain syödäkin ;-) Aurinkoakin voi ottaa parvekkeella alasti. Cb.n läpi ei rusketu,vain kivekset rasvataan. Näin tulee mahdollisimman pienet rajat.


      • tuntuu olevan
        kaivataan kirjoitti:

        Keskustelu on vähän hiljentynyt aiheesta. Eikö porukka ole kesällä koneen ääressä? Näin kesä- aikana haluaisin uusia ideoita miten muut toimivat. Meillä ei mies käytä shortsien alla lukittuna alushousuja. Olen huomannut että jotenkin se kiihottaa sitä ja jos ei muuten niin lahkeesta kun laittaa käden niin johan yrittää alkaa tapahtua. Ja onpa CB.llä enemmän tilaa heilua. Sperman syöntiä myös harjoiteltiin runkkaamalla kondomiin. Ja nyt lentää suoraan suuhun kuin vanhalta tekijältä. Täytyyhän kesähelteellä jotain syödäkin ;-) Aurinkoakin voi ottaa parvekkeella alasti. Cb.n läpi ei rusketu,vain kivekset rasvataan. Näin tulee mahdollisimman pienet rajat.

        Kesä kun on, niin lukitut miehet katselee vähäpukeisia naisia ja siinä ei haluta mitään uutta. Paineita on jo ilmankin. Äsken ajattelin hoidella mieheni käsipelillä, mutta munat olivatkin niin hikiset CB.n sisällä että oli putkilokin huurussa. Nyt se lähti ostamaan kumikäsineitä pyynnöstäni, sillä paljain käsin en halunnut koskea siihen. Voi kuitenkin olla että minua ei enää huvitakaan, no onpa valmiiksi ostettu. Hauska oli myös käydä kävelyllä kun leikkasin mieheni sortseista vasemman taskun pois. Avasin lukon, ja teipin sekä narun avulla sidoin sen käden paljaan munan ympärille. Aika viritys se oli, mutta toimiva. Tietenkään orgasmia sillä ei saanut hieroa. Siinä me sitten käveltiin, mies käsi taskussa. Kotona muna suorastaan valui , mutta muuten oli housut kuivat. Seisokki oli muuten mahtava, on siinä ollut tekeminen peitellessä. Mutta seksiä joutui vielä odottamaan seuraavaan päivään, pyysin laittamaan sen takaisin lukkoon.


      • Pikkupili12cm
        kaivataan kirjoitti:

        Keskustelu on vähän hiljentynyt aiheesta. Eikö porukka ole kesällä koneen ääressä? Näin kesä- aikana haluaisin uusia ideoita miten muut toimivat. Meillä ei mies käytä shortsien alla lukittuna alushousuja. Olen huomannut että jotenkin se kiihottaa sitä ja jos ei muuten niin lahkeesta kun laittaa käden niin johan yrittää alkaa tapahtua. Ja onpa CB.llä enemmän tilaa heilua. Sperman syöntiä myös harjoiteltiin runkkaamalla kondomiin. Ja nyt lentää suoraan suuhun kuin vanhalta tekijältä. Täytyyhän kesähelteellä jotain syödäkin ;-) Aurinkoakin voi ottaa parvekkeella alasti. Cb.n läpi ei rusketu,vain kivekset rasvataan. Näin tulee mahdollisimman pienet rajat.

        No uusi asia ainakin meidän suvessa tapahtui Espanjan reissulla kesäkuussa. Lähtiesssä tai oikeastaan jo matkaa suunnittellessa Vaimo ohjeisti, että CB3000 on paikoillaan niin kauan kuin hän toisin määrää - myös rannalla.
        Ja näin toimittiinkin, olimme reissussa reilut kolme viikkoa. Matka joutui juhannuksen jälkeen Valenciaan ja sen kupeeseen El Saleriin, joka on valencialaisten hyvin suosittu viikonloppu rantakohde noin 25 km kaupungista etelään ja minulle entuudestaan tuttu paikka kaukaa takavuosilta. Olin parhaani mukaan peitellyt CB:tä rannalla pari viikkoa ohuissa valkoisissa uimahousuissa ja en aina onnistuen. Huomatuksi oli tullut muutaman kerran.
        El Salerin hotellissa eräänä aamuna Vaimo sanoi, että nyt toiveesi toteutuu: olin ollut koko loman tähän asti ilman (Vaimo tietenkään ei)ja oletin selibaattini nyt loppuvan, vaan toisin kävi. Monilla ulkomaan reissuilla aiemmin olen yrittänyt houkutella Vaimoani nudisti-rannalle huonoin tuloksin. Nyt Vaimoni oli päättänyt, että tänään ja loppuloman vietämme El Salerin nudistibeachilla ja pilipoika on sitten pelkkä CB yllä ja Vaimo alasti! Että silleen.
        Ja nudisti-rannalle puolilta päivin myös mentiin. Porukkaa paikalla pilvin pimein, olihan viikonloppu. Pystytin päivänvarjon ja levitin viltit - kaunis Vaimoni oli jo ilkosillaan ja käski minunkin riisuutua. Enpä ole koskaan ollut niin nolona ja nöyryytettynä ja samalla huomion keskipisteenä tai siis häkkiin suljettu pieni pilini kyllä huomattiin. Vaimoni sai kovasti ymmärtäväisiä hymyjä ympäristöstämme, niin naisilta kuin miehiltäkin. Lähinaapurit tekivät päivän mittaan tuttavuutta enemmänkin. Vaimo viehättyi rannasta ja erityisesti muutamasta hänen kanssan keskustelemassa käyneestä iso kaluisesta miehestä, joiden varustuksia hän tutkaili ihan estottomasti.
        Kävelimme myös rannan läpi iltapäivä oluelle rantabaariin, jossa sain myös runsaasti huomiota ja Vaimo erityisesti. Häntä kusuttiin Amaksi, joka suomeksi tarkoittanee ohjat käsissään pitävää Rouvaa.


      • paljastelusta
        Pikkupili12cm kirjoitti:

        No uusi asia ainakin meidän suvessa tapahtui Espanjan reissulla kesäkuussa. Lähtiesssä tai oikeastaan jo matkaa suunnittellessa Vaimo ohjeisti, että CB3000 on paikoillaan niin kauan kuin hän toisin määrää - myös rannalla.
        Ja näin toimittiinkin, olimme reissussa reilut kolme viikkoa. Matka joutui juhannuksen jälkeen Valenciaan ja sen kupeeseen El Saleriin, joka on valencialaisten hyvin suosittu viikonloppu rantakohde noin 25 km kaupungista etelään ja minulle entuudestaan tuttu paikka kaukaa takavuosilta. Olin parhaani mukaan peitellyt CB:tä rannalla pari viikkoa ohuissa valkoisissa uimahousuissa ja en aina onnistuen. Huomatuksi oli tullut muutaman kerran.
        El Salerin hotellissa eräänä aamuna Vaimo sanoi, että nyt toiveesi toteutuu: olin ollut koko loman tähän asti ilman (Vaimo tietenkään ei)ja oletin selibaattini nyt loppuvan, vaan toisin kävi. Monilla ulkomaan reissuilla aiemmin olen yrittänyt houkutella Vaimoani nudisti-rannalle huonoin tuloksin. Nyt Vaimoni oli päättänyt, että tänään ja loppuloman vietämme El Salerin nudistibeachilla ja pilipoika on sitten pelkkä CB yllä ja Vaimo alasti! Että silleen.
        Ja nudisti-rannalle puolilta päivin myös mentiin. Porukkaa paikalla pilvin pimein, olihan viikonloppu. Pystytin päivänvarjon ja levitin viltit - kaunis Vaimoni oli jo ilkosillaan ja käski minunkin riisuutua. Enpä ole koskaan ollut niin nolona ja nöyryytettynä ja samalla huomion keskipisteenä tai siis häkkiin suljettu pieni pilini kyllä huomattiin. Vaimoni sai kovasti ymmärtäväisiä hymyjä ympäristöstämme, niin naisilta kuin miehiltäkin. Lähinaapurit tekivät päivän mittaan tuttavuutta enemmänkin. Vaimo viehättyi rannasta ja erityisesti muutamasta hänen kanssan keskustelemassa käyneestä iso kaluisesta miehestä, joiden varustuksia hän tutkaili ihan estottomasti.
        Kävelimme myös rannan läpi iltapäivä oluelle rantabaariin, jossa sain myös runsaasti huomiota ja Vaimo erityisesti. Häntä kusuttiin Amaksi, joka suomeksi tarkoittanee ohjat käsissään pitävää Rouvaa.

        Meitä oli mökillä 3 pariskuntaa. Otettiin kortinpeluun ohessa laiturilla olutta ja aurinkoa. Siinä tuli puheeksi illan sauna ja mennäänkö kaikki yhdessä. Ja tarvitseeko siellä uikkareita. En vielä ajatellut asiaa enempää, sillä käytin löysiä sortseja ja oli sovittu että CB otetaan pois kun mennään saunaan. Tytöt kuitenkin keksivät ehdottaa että pelataan ryysypokkaa ja hävinnyt aina tippuu pelistä pois. Jos esim.3 tyttöä häviää ensin, menevät he alasti saunaan ja me voidaan olla uikkareilla. Kortinpeluu oli oluthuuruissa aika hälinää ja naureskelua. Tytöt käyttivät tätä hyväkseen ja myöhemmin kuulin että heillä oli muutamia kortteja valmiiksi pyyhkeiden alla. Eli tietysti me hävittiin. Siinä vaiheessa aloin huolestua kun vaimoni ehdotti että pelatkaa keskenään yksi peli ja häviäjä on koko päivän alasti. He voivat olla yläosattomissa saunassa jos suostumme. Kaverit innostui heti ja pakkohan siihen oli mukaan lähteä. Vaimoni tiesi että olen surkea pelaamaan ja hävisinhän minä. Alkoi kova hurraaminen että housut pois. Katsoin vaimooni ja hänkin vaan että housut pois. Siinä sitten seisoin laiturilla CB esillä. Kyllä nolotti ja kaikki oli hetken hiljaa. Sitten alkoi kysely ja että on se hyvä laite. Hyvin olet saanut miehes kuriin jne. Minun munat lukossa olikin oikeastaan ainoa puheenaihe. Ja ymmärsihän tuon kun alasti kuljeskelin ja CB kolahteli tuolin reunoihin istuessa.
        Vihdoin päästiin saunaan, pojat alasti ja tytöt yläosattomissa. Siinä oli istumista, sillä jutut oli aika härskejä ja minähän en ollut saanut muutamaan viikkoon. Tytöt vielä keksivät että minä tulen sitten pesemään selät kun olen vaaraton,tämä sopi kaikille. Oma vaimoni oli alasti, muut bikinien alaosissa. No pesin selät ja vaimoni jouduin pesemään kokonaan. Muut vaan hämmästeli että kovasti se yrittää seisoa. Aikovat kuulemma hankkia myös CB.n.
        Loppuilta menikin sitten ihan normaalisti kuppia ottaen ja jutellessa niitä näitä. Jotain sivulauseita tuli aina minusta, mutta ei kummempaa. Onneksi meitä on tiivis kaveriporukka ja tiedän sanomattakin että minun CB pysyy salaisuutenamme. Mutta pakko myöntää että mielummin olisin ollut vapaana tuon reissun.


      • jeppe too

        Täällä ketjut tyssää muutamaan viestiin ja sit ei enää tavota vaikka haluttais jatkaa keskustelua.


    • TERVETTÄSEKSIÄ

      Tämä porukka on niin sairasta että joutaakin muualle levittelemään mielikuvitusjuttujaan.

      • Anonyymi

        Ketäköhän se on sairas ja ahdasmieline🤣


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10722
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3043
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2859
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 83
      1496
    Aihe