Jeee!!! Talvi tulee taas ja on aika kaivaa Ski-doo tallist ja laittans hanat kaakkoon, 2-T paalaa ja saastuttaa!! Mikx kelkkoihin ei tuu ruiskui vaan niis on 60-luvun tekniikka ny pensaa pölisee 20-40L!! satasel!
Moottorikelkkailu
3
352
Vastaukset
- simo
moni on kelkkaillut sulaan
vain jeesus pystyy kelkkailemaan
veden päällä- pilotti
meillä on vanha lynx.se kuluttaa iha kauheesti.
- tapsa vaan
pilotti kirjoitti:
meillä on vanha lynx.se kuluttaa iha kauheesti.
mä en voinu enää ajella, ku luin yhen jutun kaverista, jonka ajoreitille oli joku tehny källin teräslangasta ja se ajo siihen ja pää vieri hangelle ja toinen kaveri vaan katteli ku päätön jannu veti kelkalla eteenpäin. vaik se oli vaan kirjasta, ni mä sain siitä hitonmoisen kammon ku aina vaan tuli mieleen ajellessa se juttu ja kun tuli välillä ajeltua sellasilla maillakin, jossa siitä ei erikoisesti tykätty, eli tuli sellasia kauhujuttuja koko ajan mieleen ja lopetin ajot kokonaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614247
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373080Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452227
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51999- 201959
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91328