Minä ajattelin vaan löhöillä, no ehkä käyn...
vaikka teatterissa.........
mitä teet kesälomalla
9
742
Vastaukset
Kulutan aikaa, roikun netissä, käyn kavereilla, istun terassilla, veneilyä ja mökkeilyä perinteisesti, kuljen shoppailemassa, pyöräilen matkat enimmäkseen ja käyn miehen työmaalla pitämässä sille seuraa ja ottamassa aurinkoa.
- kun on rahaton
ja ei oikein huvita mikään...tyhjästä on paha nyhjästä.
En siis tee mitään,kunpa pääsis töihin! kun on rahaton kirjoitti:
ja ei oikein huvita mikään...tyhjästä on paha nyhjästä.
En siis tee mitään,kunpa pääsis töihin!Toisten ihmisten seura on ilmaista. Terassilla saa juoda vettä ja lukea monenlaisia lehtiä ilmaiseksi. Meidän lähibubissa saa täyttää ristikoita tai ottaa osaa iltalehden tietokilpailuihin tuttujen kesken. Karaoke ei maksa mitään ja tanssiakin saa ilmaiseksi tavallisissa karaokebaareissa. Rohkeasti vaan mukaan, ei siellä ole alkoholin juomapakkoa.
Alennusmyynneissä tykkään kierrellä vaikken aina ostakkaan mitään.
Ja täällä netissä viihdyn todella hyvin. Ja mesetän kavereiden kanssa päivät pitkät. Ja sitten jokapäivä ruuan laitto ja keksiminen mitä hyvää söis on ihan hauskaa. Norjalaista villapaitaakin tekisi mieli alkaa kutomaan, siihen on kyllä langat kalliita. Mutta aikaa saa kulumaan kun menee kirjastosta valitsemaan käsityölehdistä malleja. Niitä ei ole koskaan liikaa.
Kirpparilta vanhoja elokuvia ostan eurolla ja vaihdellaan kavereiden kanssa, ja katson sitten niitä. Haen likkakaverin lapsia uimahalliin kaveriksi ja otan niitä hoitoon sillointällöin.
Tuossa muutamia minun puuhiani.- kavereista puhumattakaan
miljoona kirjoitti:
Toisten ihmisten seura on ilmaista. Terassilla saa juoda vettä ja lukea monenlaisia lehtiä ilmaiseksi. Meidän lähibubissa saa täyttää ristikoita tai ottaa osaa iltalehden tietokilpailuihin tuttujen kesken. Karaoke ei maksa mitään ja tanssiakin saa ilmaiseksi tavallisissa karaokebaareissa. Rohkeasti vaan mukaan, ei siellä ole alkoholin juomapakkoa.
Alennusmyynneissä tykkään kierrellä vaikken aina ostakkaan mitään.
Ja täällä netissä viihdyn todella hyvin. Ja mesetän kavereiden kanssa päivät pitkät. Ja sitten jokapäivä ruuan laitto ja keksiminen mitä hyvää söis on ihan hauskaa. Norjalaista villapaitaakin tekisi mieli alkaa kutomaan, siihen on kyllä langat kalliita. Mutta aikaa saa kulumaan kun menee kirjastosta valitsemaan käsityölehdistä malleja. Niitä ei ole koskaan liikaa.
Kirpparilta vanhoja elokuvia ostan eurolla ja vaihdellaan kavereiden kanssa, ja katson sitten niitä. Haen likkakaverin lapsia uimahalliin kaveriksi ja otan niitä hoitoon sillointällöin.
Tuossa muutamia minun puuhiani.tai on yks mut sekin on töissä. boooriinnngg...oon ilmoittautunu keikkatöihin,mut ei sielläkään oo mitään tullu pläähh
kavereista puhumattakaan kirjoitti:
tai on yks mut sekin on töissä. boooriinnngg...oon ilmoittautunu keikkatöihin,mut ei sielläkään oo mitään tullu pläähh
En haluaisi pahoittaa sinun mieltäsi, mutta minun on kyllä hyvin vaikea kuvitella tuollaista elämää. Ei ihmisen ole kiva olla yksin ja omistautua vain työlle. Mene kokeilemaan jotain ihan uutta juttua, vaikka kesäkursseille kansalaisopistoon. Älä työnteolle anna koko elämääsi!
pietty; siivotessa meni ja villuu pittäissä..
- lepäämään
pitää kerätä talteen talven marjat, mustikat, puolukat, vatut ja lakat. Viinimarjat, karviaiset.. Mehustaa ja soseuttaa. Kitkeä rikkaruohoja kasvimaalta ja kukkapenkeistä.
Pestä kaikki matot. Tavata sukulaisia. Kuunnella hyvää musaa, ikkunoita pestessä ja kyllä työtä on aivan tarpeeksi. Ihanaa kun loma viimein loppuu ja pääsee töihin - tammikuun likka
..jolloin en suunnitellut sen kummemmin mitään. Siivot tein jo ennen lomaa. No tietysti lastenlapsia pitää ottaa mummulaan muutamiksi päiviksi, sehän kuuluu asiaan. Muuten teen mitä mieleen juolahtaa ja olen tykännyt. Viikon olen nyt lomalla ollut, joten onhan täs vielä aikaa...
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322223
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472046- 391852
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3191843- 1091436
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161365Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71298Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101147- 411045
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036