Uskonto on opettanut minulle sen että se tekee ihmiset aivan hulluiksi. Ei päivääkään ettei uutisista saa lukea uskovaisten järjettömiä tekoja.
Uskonto on
3
510
Vastaukset
- ajat oppinut
ja ymmärtänyt,sen että uskonto on ihmisten
keksimä juttu,jolla voi hallita ja ohjailla herkkäuskoisia sekä käyttää vallan välineenä.
Niin kauan kun ihmiset uskovat tuohon huuhaan
ei maailmassa voi rakentaa rauhaa.
Se tuskin on koskaan näillä näkymin mahdollista.
Maapallomme on niin pieni pisara avaruuden meressä,että sitä ei ihmisjärki eikä mikään uskonto pysty selittämään,surettaa vain se,että
se aika minkä me täällä elämme,sekin täytyy käyttää toistemme tappamiseen,minulta usko ihmiseen ja ihmisyyteen on ainakin mennyt,niin
kauan kun eri uskontokunnat saavat vapaasti mellastaa täällä ei rauhaa tule maanpäälle. - ja myönän
Tuen kantaanne ja myönnän ettei usko ole muuta kuin saatanaan jumalana uskomista ja palvelemista ainakin kristinuskon toimesta.
Jumalan ja Jeesuksen Tahdon Tietous ja niiden perusteella eläminen on ihmiskunnalle kokonaisuudessaan paljon oikeaoppisempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663348Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.801448- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991049- 54943
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 42787
- 47772
- 113726