kuka tietää koska salatut alkaa jos tiiät viitiks kertoo!!??
koska salatut elämät alkaa
15
3215
Vastaukset
jaksot alkavat 20.8.
- nujkopva
minkä ihmeen takia et voi sieltä katsoa, kun pitää täyttää suomi24:sen keskustelusivut turhilla viesteillä.
- arvostelija..
itse meinasin kanssa tulla kysymään tuota samaa.. koska esim. mulla ei ollut pienintäkän tietoo, että niillä on oikein ihan omat sivutkin.... ja kaikkihan sitä ei voi tietää... et älä sä tule täyttään näitä keskusteluja millään arvostelu viesteillä...
- eluit
ööö. ne pitäis alkaa 30.8 ainakin niitten sivuilla lukee niin
- salkkarit jatkuu
29.8.2011 jatkuu normisti, vaikka tää yks feikkisheriffi ja hänen lukuisat sivupersoonansa, muuta väittävätkin.
- joku
1.9. alkaa
- salkkarit jyrää
3.9.2012
- minä
ei koska salkkarit tulle maanantaista perjantaaisin ja 1.9 on sunnuntai
eli se alkaa 30.8 tai 29.8 :)
- humalainen setä nime
kertokkeepa niin perkeleen mielellään että
millo - xcmk
Ei se enää toista kertaa voi alkaa! Se alko jo 25.1.1999 klo 19:30 ja jatkuu hamaan tulevaisuuteen!
- new...
uudet jaksot alkaa ma 9.9
- telkku.com
Tänään klo 16.35, 17.05 ja 17.30
- InsiderMan
Salkkarit tulee tästä lähtien vain kerran kuussa lauantai-iltaisin klo: 23.55 !
- 1310
Mikä on oikea päivä jolloin Salatut Elämät alkavat??
- salkkarit jyrää
1.9.2014 alkaa uudet jaksot
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202690Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442328Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262122Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o282038Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581708Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121252Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181239- 551090
- 631075
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41055